AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Etter to brudd med to menn jeg elsket og var dypt forelsket i blir jeg ikke lenger forelsket, føler meg helt avstengt når jeg er på date og føler overhode ingenting annet enn hygge og eventuelt seksuell tiltrekning. Derfor sier jeg ifra på forhånd at jeg bare er ute etter selskap og hygge, og ikke forpliktelse. Likevel ender det så ofte med at de ønsker forpliktelse og får følelser, og så blir de sinte og lei seg når jeg fremdeles ikke føler noe. Dette syns jeg er sårt og leit, så blir feil uansett og tenker hva jeg kan gjøre annerledes. Dere andre som har vært i min situasjon, har dere opplevd at det løsnet med riktig person og ble emosjonelt tilgjengelige igjen? Eller hendte det at dere ikke ga opp og fortsette å møte en person, og så kom det noe følelser etterhvert? Anonymkode: 7ff24...565 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Hvorfor går du på date med folk du ikke er interessert i? Anonymkode: ce5f2...026 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor går du på date med folk du ikke er interessert i? Anonymkode: ce5f2...026 Jeg møter aldri noen jeg ikke er interessert i, er det ingen kjemi første date møter jeg ikke igjen. Anonymkode: 7ff24...565
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor går du på date med folk du ikke er interessert i? Anonymkode: ce5f2...026 Jeg er ikke ts, men: Fordi det er koselig å date selvom man ikke ønsker forpliktelser? Hun er jo åpen om dette, så hun gjør da ingenting galt. Anonymkode: e68c0...aa8 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Etter to brudd med to menn jeg elsket og var dypt forelsket i blir jeg ikke lenger forelsket, føler meg helt avstengt når jeg er på date og føler overhode ingenting annet enn hygge og eventuelt seksuell tiltrekning. Derfor sier jeg ifra på forhånd at jeg bare er ute etter selskap og hygge, og ikke forpliktelse. Likevel ender det så ofte med at de ønsker forpliktelse og får følelser, og så blir de sinte og lei seg når jeg fremdeles ikke føler noe. Dette syns jeg er sårt og leit, så blir feil uansett og tenker hva jeg kan gjøre annerledes. Dere andre som har vært i min situasjon, har dere opplevd at det løsnet med riktig person og ble emosjonelt tilgjengelige igjen? Eller hendte det at dere ikke ga opp og fortsette å møte en person, og så kom det noe følelser etterhvert? Anonymkode: 7ff24...565 Det er akkurat det jeg har opplevd med en mann. Men var lite kritikk til mannen slik vi damer får kritikk når mannen bare vil ha hygge og selskap og emosjonelt utilgjengelig Anonymkode: 068d3...595 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er ikke ts, men: Fordi det er koselig å date selvom man ikke ønsker forpliktelser? Hun er jo åpen om dette, så hun gjør da ingenting galt. Anonymkode: e68c0...aa8 Hun sier det blir mye drama fordi de hun dater blir betatt. Anonymkode: ce5f2...026
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er akkurat det jeg har opplevd med en mann. Men var lite kritikk til mannen slik vi damer får kritikk når mannen bare vil ha hygge og selskap og emosjonelt utilgjengelig Anonymkode: 068d3...595 Ja, føler det som regel er omvendt av kjønnsroller. Nå skulle jeg faktisk ønske jeg ønsket noe mer, men vet ikke om jeg har evnen lenger og det bekymrer meg. Vanskelig å vite om det vil løsne med den rette eller om jeg bør gi noen litt mer sjanse enn det jeg gjør Anonymkode: 7ff24...565
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Hun sier det blir mye drama fordi de hun dater blir betatt. Anonymkode: ce5f2...026 Ja, men i starten syns de det er topp med en slik relasjon.. og da fungerer det jo veldig fint siden jeg tross alt er tiltrukket og liker nærheten Anonymkode: 7ff24...565
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Har samme problem og lurer på om det noensinne vil gå over! Føles ganske meningsløst å date akkurat nå. Anonymkode: 93b0f...cf3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har samme problem og lurer på om det noensinne vil gå over! Føles ganske meningsløst å date akkurat nå. Anonymkode: 93b0f...cf3 Ikke sant, er så kjipt å bare vente på at det skal gå over! Så har man behov i tillegg. Hadde et slags forhold til en mann som nå har flyttet i 1 år, som om mulig var enda mer emosjonelt utilgjengelig enn meg, han mistet interessen for absolutt alle som falt for han og mistet den dermed ikke for meg siden han merket at jeg oppriktig ikke følte noe. Lidenskapelig sex og hyggelige samtaler etter vi ble kjent, men der stoppet det for begge. Litt synd om det blir sånn resten av livet, litt robotaktig liksom. Anonymkode: 7ff24...565
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 Du er ikke alene. Har ikke vært SKIKKELIG forelsket på 20 år.Føler meg helt avstumpet etter kun 2 seriøse og lange forhold. Skjønner ikke hvem den mannen kan være som jeg kan bli forelsket i. Så da er jeg heller single en stund . Har forsøkt å date ,men det føles helt feil. Hadde tilløp til et kort forhold,som kunne blitt noe,,,men han ble jo dritintens veldig tidlig,så fikk helt avsmak for hele fyren. Ga seg ikke heller ...🤪, masse drama fra hans side. Nettdating holdt jeg ut kun i et par mnd. Dvs chatting. Så mye rart 😆 Anonymkode: 2b91b...437
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke alene. Har ikke vært SKIKKELIG forelsket på 20 år.Føler meg helt avstumpet etter kun 2 seriøse og lange forhold. Skjønner ikke hvem den mannen kan være som jeg kan bli forelsket i. Så da er jeg heller single en stund . Har forsøkt å date ,men det føles helt feil. Hadde tilløp til et kort forhold,som kunne blitt noe,,,men han ble jo dritintens veldig tidlig,så fikk helt avsmak for hele fyren. Ga seg ikke heller ...🤪, masse drama fra hans side. Nettdating holdt jeg ut kun i et par mnd. Dvs chatting. Så mye rart 😆 Anonymkode: 2b91b...437 Har du noen du møter for å dekke behovet for nærhet eller holder du deg 100% unna? Håper det løsner for deg til slutt Anonymkode: 7ff24...565
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 Du er bare ikke interessert i menn du møter. Det er ikke noe å gjøre med emosjonell utilgjengelighet. Samme her. Ble beskrevet som kald og tilbakeholdende flere ganger. Men jeg føler meg helt motsatt når jeg treffer menn som vekker interesse og følelser . Anonymkode: b991a...632 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Du er bare ikke interessert i menn du møter. Det er ikke noe å gjøre med emosjonell utilgjengelighet. Samme her. Ble beskrevet som kald og tilbakeholdende flere ganger. Men jeg føler meg helt motsatt når jeg treffer menn som vekker interesse og følelser . Anonymkode: b991a...632 Håper du har rett. Men har opplevd å føle meg veldig betatt så har det gått over på dagen, sånn bokstavelig talt over natta og uten grunn. Mister ofte interessen etter sex også, men fortsetter å møtes hvis sexen var bra og jeg er tiltrukket. De eneste jeg føler meg interessert utover sex i er de jeg ikke kan få, og når jeg plutselig kan få dem blir jeg avskrudd og tenker jeg ikke vil være fanget i forhold. Men kan jo håpe jeg treffer en jeg er såpass interessert i at jeg forholder meg betatt uansett, er det jeg savner og drømmer om. Anonymkode: 7ff24...565
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 Er det lenge siden siste brudd? Hadde det likt som deg. Datet og prøvde men det satt veldig langt inne å føle noe og tørre å åpne opp for noe annet enn «selskap og hygge». Frem til jeg traff en veldig trygg, vakker og god mann som var ekstremt tålmodig og respektfull, ikke maste men var tydelig på sin interesse for noe langvarig. Jeg testet han på alle mulige måter og oppførte meg ganske kjølig, men åpnet meg mer og mer når han ble der og var like rolig og mild. Nå har vi det bra og jeg er veldig forelsket. Så, jeg syns du skal fortsette å date og være ærlig slik som du er og så vil det kanskje skje før eller senere at du treffer han som er bra nok til at du ikke kan unngå å bli forelsket igjen. Anonymkode: 081e7...f91 5
Gjest Dustete Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Er det lenge siden siste brudd? Hadde det likt som deg. Datet og prøvde men det satt veldig langt inne å føle noe og tørre å åpne opp for noe annet enn «selskap og hygge». Frem til jeg traff en veldig trygg, vakker og god mann som var ekstremt tålmodig og respektfull, ikke maste men var tydelig på sin interesse for noe langvarig. Jeg testet han på alle mulige måter og oppførte meg ganske kjølig, men åpnet meg mer og mer når han ble der og var like rolig og mild. Nå har vi det bra og jeg er veldig forelsket. Så, jeg syns du skal fortsette å date og være ærlig slik som du er og så vil det kanskje skje før eller senere at du treffer han som er bra nok til at du ikke kan unngå å bli forelsket igjen. Anonymkode: 081e7...f91 Hvor ofte traff du denne mannen i denne kjølige perioden?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 Dustete skrev (10 minutter siden): Hvor ofte traff du denne mannen i denne kjølige perioden? Litt variabelt. Noen uker, en kveld i uken eller annenhver. Etterhvert over litt lengre tid og oftere. Men ganske sjelden egentlig, i mellomtiden holdt han det gående med litt meldinger og telefoner. Anonymkode: 081e7...f91
Gjest Dustete Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Litt variabelt. Noen uker, en kveld i uken eller annenhver. Etterhvert over litt lengre tid og oftere. Men ganske sjelden egentlig, i mellomtiden holdt han det gående med litt meldinger og telefoner. Anonymkode: 081e7...f91 Når fikk han følelser for deg?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #19 Skrevet 9. august 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Er det lenge siden siste brudd? Hadde det likt som deg. Datet og prøvde men det satt veldig langt inne å føle noe og tørre å åpne opp for noe annet enn «selskap og hygge». Frem til jeg traff en veldig trygg, vakker og god mann som var ekstremt tålmodig og respektfull, ikke maste men var tydelig på sin interesse for noe langvarig. Jeg testet han på alle mulige måter og oppførte meg ganske kjølig, men åpnet meg mer og mer når han ble der og var like rolig og mild. Nå har vi det bra og jeg er veldig forelsket. Så, jeg syns du skal fortsette å date og være ærlig slik som du er og så vil det kanskje skje før eller senere at du treffer han som er bra nok til at du ikke kan unngå å bli forelsket igjen. Anonymkode: 081e7...f91 Takk, det var oppmuntrende 💞 Anonymkode: 7ff24...565 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #20 Skrevet 11. august 2021 Dustete skrev (På 9.8.2021 den 1.41): Når fikk han følelser for deg? Det virket som han bestemte seg ganske raskt for at det skulle bli oss, etter vi hadde møttes 2-3 ganger. Vet ikke hvorfor, men glad for det nå. Anonymkode: 081e7...f91 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå