Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mangler jeg noe i livet når jeg aldri har sjekket opp damer?
Er en middelaldrende fyr som faktisk aldri har hatt dette jaktinstinktet. Leser stadig vekk om at vi menn(heterofile) alltid jakter på damer. Jeg gjør altså ikke det. Kan det være at damene alltid har sjekket meg opp?
Ok, jeg vet at dette siste hørest veldig kvalmt ut, men det er faktisk tilfelle. Det rare er at jeg er ingen alfahann, egentlig litt introvert og glad i mitt eget selskap. Tipper at jeg hadde vært evig singel, og lykkelig med det, hvis damene ikke hadde sjekket meg opp. Det er jo digg med damer da.

Men nå opp i årenen har jeg begynt å bekymre meg for at jeg faktisk aldri har sjekket opp en dame. Har jeg fått glipp av noe essensielt i mannelivet nå når det er for sent? Både pga alder og et for tiden lykkelig partnerskap. 
Men det gnager litt dette at jeg ikke er en av gutta, liksom. Føler meg litt mer som en pudding som bare flyter dit dagen tar meg.

Til slutt så er det kanskje pussig å ta dette opp her på KG, men har oppdaget at her er bortimot like mange menn på dette forumet.

Anonymkode: 9f887...b18

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke drevet aktiv sjekking, når jeg tenker meg om. Så lenge sluttresultatet er greit nok, så er det jo egentlig ingen ting å tenke på.  Det å kunne ta av seg Clark Kent-brillene, og bli mer frampå i alle livets sammenhenger derimot, hadde vært ok. Det er jo noen egenskaper som er gode å ha, selv om du ikke velger å bruke dem bestandig.  

Du får tenke at du også sitter på erfaringer og kunnskap, som andre mangler.  M53 infp 

Anonymkode: 2cf47...9b0

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner velger, menn må egentlig bare prøve å bli valgt. Det er bare tull at menn liker å jakte.

Jeg prøvde noen ganger som ung, ingen suksess og damene så bare ut til å bli irriterte eller til og med sinte. Så jeg ga opp og innså at sjekking er for kvinner og attraktive menn.

Jeg ble valgt til slutt jeg og. Det beste er egentlig å bare vente, til slutt blir de fleste menn valgt av noen. For noen er det ikke før de er 30+, men sånn er livet.

Anonymkode: 7f863...6a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri gjort det, det faller seg ikke naturlig. Idet jeg hadde kommet over en noe tøff ungdomstid var det for seint å begynne å øve på noe sånt, så da blir det heller til at jeg avtaler en date med noen fra nettet. Det funker fint.

Anonymkode: 402b4...ad3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...