AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Hei 🙂 Byttet fra pstav til ppiller helt i slutten av mai, og har bare fortsatt på piller og utsatt mensen fram til for 6 dager siden. (Hadde sex akkuratt i overgangen her, uten annen beskyttelse). Tenkte jeg skulle ta sukkerpillene nå og få mensen, men mensen har enda ikke kommet.. Hadde noe slim med litt blod ved dobesøk igår og dagen før. Har tatt 2 negative ebay tester, og en negativ rfsu test på fredag som var. Idag tok jeg 2 nye ebaytester hvor jeg ser strek på begge 2. De gikk ut på dato for 2 mnd siden, men ja. Vet at dere ikke kan gi meg svaret, men noen tanker om hva dere tror, og ser dere streken? Er så stressa over å ikke vite om jeg er gravid eller ikke.. Om jeg skulle ha blitt gravid i slutten av mai/begynnelsen av juni ville vel streken vært ganske mye sterkere så skjønner ikke helt. Har tatt alle pillene når jeg skulle. Anonymkode: d2b38...092
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Det er mye falsk positiv på de testene der. Ville kjøpt en fra apoteket. Anonymkode: 02275...003
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Kjøp deg en fra apoteket i morgen og test på nytt, men ser positiv ut. Har du symptomer? Mine så sånn ut ca 4 dager før mensen Anonymkode: c06bb...5c8
Camoso Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjøp deg en fra apoteket i morgen og test på nytt, men ser positiv ut. Har du symptomer? Mine så sånn ut ca 4 dager før mensen Anonymkode: c06bb...5c8 Mja, har stikninger i magen, hetetokter, soppinfeksjon, oppblåst, trøtt, kvalm innimellom. Og diverse matvarer har begynte å smake rart. Klarer ikke å spise smør som jeg normalt elsker.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 Har du tatt ny test? Anonymkode: c06bb...5c8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har du tatt ny test? Anonymkode: c06bb...5c8 Jeg tok en ny ebay strimmel idag, like svak som igår men streken kom mye fortere opp + en cb digital som viste "ikke gravid", så er ikke så mye klokere. Ingen tegn til mens heller Anonymkode: d2b38...092
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 Kanskje du kan bestille deg legetime for å ta blodprøve? Eller ta en sånn tidlig-test, de kan indikere om du er gravid ved et lavere hcg-nivå enn clearblue digital Anonymkode: c06bb...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå