GÃ¥ til innhold

Gravid? Trenger synsing fra noen andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 🙂 Byttet fra pstav til ppiller helt i slutten av mai, og har bare fortsatt på piller og utsatt mensen fram til for 6 dager siden. (Hadde sex akkuratt i overgangen her, uten annen beskyttelse). Tenkte jeg skulle ta sukkerpillene nå og få mensen, men mensen har enda ikke kommet.. Hadde noe slim med litt blod ved dobesøk igår og dagen før. Har tatt 2 negative ebay tester, og en negativ rfsu test på fredag som var. Idag tok jeg 2 nye ebaytester hvor jeg ser strek på begge 2. De gikk ut på dato for 2 mnd siden, men ja. Vet at dere ikke kan gi meg svaret, men noen tanker om hva dere tror, og ser dere streken? Er så stressa over å ikke vite om jeg er gravid eller ikke.. Om jeg skulle ha blitt gravid i slutten av mai/begynnelsen av juni ville vel streken vært ganske mye sterkere så skjønner ikke helt. Har tatt alle pillene når jeg skulle.

20210808_093656.jpg

Anonymkode: d2b38...092

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye falsk positiv på de testene der. Ville kjøpt en fra apoteket. 

Anonymkode: 02275...003

AnonymBruker
Skrevet

Positiv ja😅

Anonymkode: c06bb...5c8

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en fra apoteket i morgen og test på nytt, men ser positiv ut. Har du symptomer? Mine så sånn ut ca 4 dager før mensen

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kjøp deg en fra apoteket i morgen og test på nytt, men ser positiv ut. Har du symptomer? Mine så sånn ut ca 4 dager før mensen

Mja, har stikninger i magen, hetetokter, soppinfeksjon, oppblåst, trøtt, kvalm innimellom. Og diverse matvarer har begynte å smake rart. Klarer ikke å spise smør som jeg normalt elsker.

AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt ny test?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du tatt ny test?

Jeg tok en ny ebay strimmel idag, like svak som igår men streken kom mye fortere opp + en cb digital som viste "ikke gravid", så er ikke så mye klokere. Ingen tegn til mens heller

Anonymkode: d2b38...092

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan bestille deg legetime for å ta blodprøve? Eller ta en sånn tidlig-test, de kan indikere om du er gravid ved et lavere hcg-nivå enn clearblue digital

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...