AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Eksmannen min har ALDRI delt bilde av oss på sosiale medier. Vi var gift 16 år. Etter skilsmissen møtte han en ny dame som han var vært sammen med i tre år. Nå gjør han ikke annet enn å dele bilder av de to sammen. Aldri om barna men det er greit. Vi har blitt enige om å ikke dele bilder av dem på nett. Dette er en veldig privat mann som verken brukte giftering eller hadde status gift på sin Facebook. Men nå er han plutselig veldig åpen og hinter om forlovelse når andre spør han i tråden. Kan en mann på 45 plutselig endre seg slik? Nei jeg er ikke sjalu Anonymkode: 35154...811
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Svigermor skrev (9 minutter siden): Han er forelsket. Spesielt å endre seg totalt Anonymkode: 35154...811
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spesielt å endre seg totalt Anonymkode: 35154...811 Ikke når han har møtt den rette for han. Da er en sånn endring helt naturlig. Anonymkode: dd1ef...40e 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke når han har møtt den rette for han. Da er en sånn endring helt naturlig. Anonymkode: dd1ef...40e Hva baserer du det på? Å gå fra veldig privat til oppmerksomhetssøkende pusekatt er ganske spesielt Anonymkode: 35154...811
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke når han har møtt den rette for han. Da er en sånn endring helt naturlig. Anonymkode: dd1ef...40e Ehm. Disney ringte og vil minne deg på at du ikke jobber just nuh? Damen er en han har lyst til å ha sex med og leve med. Hun krever eller forventer denne adferden av han, og han synes det er verdt å endre adferd for å beholde henne. Ja, det kan jo hende han er glad i henne. Eller at han bare er kåt. Begge deler er god motivasjon for adferdsendring. Det er intet i «poster mye på sosiale medier» som skriker kjærlighet. Anonymkode: 68867...128 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ehm. Disney ringte og vil minne deg på at du ikke jobber just nuh? Damen er en han har lyst til å ha sex med og leve med. Hun krever eller forventer denne adferden av han, og han synes det er verdt å endre adferd for å beholde henne. Ja, det kan jo hende han er glad i henne. Eller at han bare er kåt. Begge deler er god motivasjon for adferdsendring. Det er intet i «poster mye på sosiale medier» som skriker kjærlighet. Anonymkode: 68867...128 Det er ikke mye mye, men tre poster i år. Det er tre mer enn de 16 årene han var gift. Det jeg reagerer på er denne endringen og ikke hvor ofte han poster. Jeg poster noen ganger i måneden men det har jeg alltid gjort. Har samboer som også liker å dele noen opplevelser med familie og venner. Kanskje er grunnen at hun er yngre Anonymkode: 35154...811
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er ikke mye mye, men tre poster i år. Det er tre mer enn de 16 årene han var gift. Det jeg reagerer på er denne endringen og ikke hvor ofte han poster. Jeg poster noen ganger i måneden men det har jeg alltid gjort. Har samboer som også liker å dele noen opplevelser med familie og venner. Kanskje er grunnen at hun er yngre Anonymkode: 35154...811 Gå videre, TS. Anonymkode: 598d7...849 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Skaff. Deg. Et. Liv. Anonymkode: 556de...114 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gå videre, TS. Anonymkode: 598d7...849 Altså, jeg HAR gått videre Anonymkode: 35154...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå