AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Hei. Er det normalt å ha mye vondt i magen i 1 trimester og i uke 5 som jeg er nå?:/ noen ganger gjør det vondere enn andre ganger i magen, og da tenker jeg «nei nå begynner jeg vel og blø og så blir det spontanabort».. men har vært sånn i flere dager og ikke en eneste dråpe blod. Er det vanlig?? Anonymkode: 887ba...662
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Ligamentsmerter Anonymkode: 130cd...858
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Hvis du har sterke smerter ville jeg undersøkt om du f.eks har uvi som har spredt seg til nyrene. Spesielt hvis smertene er på siden av magen Anonymkode: 9362f...883
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Nei, ikke normalt å ha smerter i magen. Anonymkode: ee67e...b5f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvis du har sterke smerter ville jeg undersøkt om du f.eks har uvi som har spredt seg til nyrene. Spesielt hvis smertene er på siden av magen Anonymkode: 9362f...883 Det er ikke på siden men nederst i magen, og i korsryggen.. Ts Anonymkode: 887ba...662
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ligamentsmerter Anonymkode: 130cd...858 Men det høres ikke ut som ligamentsmerter, ligamentsmerter får du vel helst hvis du bytter stilling, strekker deg osv trodde jeg. Men jeg har mest vondt i mage og rygg når jeg sitter i ro. Kjennes ut som menssmerter. Ts Anonymkode: 887ba...662
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Er de sterke, eller mer svake murringer? For sterke smerter skal man ikke ha. Men murringer er vanlig siden livmora vokser. Anonymkode: a6f70...45e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Jeg hadde masse murringer de første 7 ukene. Jeg lå rolig men hadde fortsatt vonde menssmerter. Var ubehagelig, men det gikk bra. Trodde hele tiden at mensen skulle komme eller jeg spontanaborterte, men det var visst helt normalt. Måtte bruke varmepute husker jeg. Anonymkode: 962cc...a0b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Hei! I uke 4 og 5 hadde jeg mye menssmerter, og noen dager var det sterkere enn andre. Smertene var ikke intense og verre enn jeg vanligvis får med mens. I tillegg til dette blødde jeg. Hadde jeg hørt på KG og div artikler, hadde jeg vist hatt en spontan abort. Jeg tok UL to ganger og alt var fint heldigvis. Hcg var også fint. Anonymkode: c1914...cef
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Jeg hadde tidvis en del ganske intense menssmerter i varierende grad i den tiden. Tenkte og «shit, nå begynner jeg å blø» en del ganger. Hadde ikke noe særlig smerter i korsryggen, men har lest at det også er helt normalt! Fikk se et bankende hjerte i uke 7, så alt var bra her i hvert fall🤗 Om du er veldig bekymret ville jeg bestilt en tidlig ultralyd for å berolige deg selv☺️ Anonymkode: 01944...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå