Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mitt første barn da jeg var 18. og nå planlegger jeg en til. 

Hvordan er det å få baby 10 år etter den første? Kommer det til å føles ut som at det er den første? 

blir graviditeten værre eller bedre ? Hehe 

Anonymkode: 5a9e3...8d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan er det å få baby 10 år etter den første? Kommer det til å føles ut som at det er den første? 

Ingenting er jo garantert her i livet hvis du ser på det sånn. Kommer an på helsa di først og fremst. Alder kan  ha noe og si menman vet jo aldri. Økonomien også så klart. Om du er klar for småbarnslivet igjen og stå opp hundre ørti ganger og si nei til søvn de neste kanskje 2 første leveårene. Om det blir bedre er jo noe man absolutt ikke kan svare på heller. Du må bare stole på magefølelsen din om du vil det om due r klar for det og at du er forberedt på hva som helst. 

Kommer nok ikke til og føles som første for det glemmer du ikke. Men det blir nok stort og en helt annen type kjærligvet siden dette blir nr 2. Du elsker alle men på hver sin måte. 

Er du klar så hopp i høyet. 

Du er mer enn gjerne velkommen inn i mamma livet 😂❤️

Anonymkode: f41ef...f44

AnonymBruker
Skrevet

12 år siden sist jeg fikk, og denne graviditeten og fødselen nå var mye vondere.

Anonymkode: ba813...dab

AnonymBruker
Skrevet

12 år mellom min første og andre - graviditeten var tyngre, var mer sliten og trøtt med andremann. Men fødsel og tiden etterpå var omtrent samme :) God form både fysisk og psykisk etterpå. Nyter baby og småbarnstiden mer denne gangen. Jeg var også ung med første, og hadde ikke så mye penger til alt som var kjekt å ha til meg og babyen den gangen. Har mer ro denne gangen, føler jeg har mer kontroll på alt og tar alt med ro :) 
Kjør på sier jeg, det er virkelig verdt det, selv om det føles litt rart å begynne på «nytt» igjen 😃

Anonymkode: 3c83b...229

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10 år i mellom mine. Og jeg var i mye bedre form 2 gangen, hadde bekkenlåsning bare og måtte ha en ettermiddagshvil. Første gravididet kasta jeg opp flere ganger om dagen fram til fødsel. Begge fødslene var styrtfødsler, og barseltiden var roligere med nr 2. Var 18 når førstemann kom, og kjente etter lillesøster kom så har jeg en helt annen ro og er mer trygg på meg selv som person og i mammarollen. 

Anonymkode: 9d702...9d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kjør på og lag ei svangerskapsdagbok her inne som vi kan følge :) ❤️ Ungen din blir nok kjempeglad når hen skal få bli storesøsken :)

Anonymkode: 631f7...f73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjør på og lag ei svangerskapsdagbok her inne som vi kan følge :) ❤️ Ungen din blir nok kjempeglad når hen skal få bli storesøsken :)

Anonymkode: 631f7...f73

Uu, det hørtes spennende ut! Skal gjøre det🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...