AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 sex? Har ikke hatt sex siden 1 Februar 2020, har ennå ikke hatt det,men nå har jeg veldig lyst, har ikke hatt det under korona fordi jeg er i risikogruppen, men når jeg er fullvaksinert, så tror jeg ønsker og ha det. Jeg har en jeg bruker og ha litt sex med,men føler jeg er ferdig der fordi jeg kommer sjelden, er vant til til større enn det han har. men hvor kan jeg finne det? Tinder eller Badoo? Anonymkode: 69156...3ec
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 17 år. Fremdeles gift, 20 år. Er det ikke bare å gå på byen da?? Det er vel nok av folk som vil ha ons Anonymkode: ba8ce...fea
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 17 år. Fremdeles gift, 20 år. Er det ikke bare å gå på byen da?? Det er vel nok av folk som vil ha ons Anonymkode: ba8ce...fea oi, det hadde jeg ikke klart er ikke glad i og fly på byn Anonymkode: 69156...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Finnes det ikke sånne apper/datingsider som bare er for sex da?? Hvis man googler det mener jeg Anonymkode: ba8ce...fea
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 17 år uten sex i ekteskapet??? Anonymkode: 797c4...459 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finnes det ikke sånne apper/datingsider som bare er for sex da?? Hvis man googler det mener jeg Anonymkode: ba8ce...fea takk skal sjekke ut Anonymkode: 69156...3ec
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Jeg har gått uten sex i to år nå, men jeg var heldig i går da jeg møtte på en veldig sexy kar. Så da ble det endelig liv i senga!:D Selv om jeg leter etter noe seriøst var det fantastisk, kanskje beste sexen jeg har opplevd. En skikkelig rå og dyrisk opplevelse! Jeg brukte å være stressa over å ha sex med for mange, men jeg tror faktisk ikke jeg orker å bry meg mer. Anonymkode: 039f7...77a 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har gått uten sex i to år nå, men jeg var heldig i går da jeg møtte på en veldig sexy kar. Så da ble det endelig liv i senga!:D Selv om jeg leter etter noe seriøst var det fantastisk, kanskje beste sexen jeg har opplevd. En skikkelig rå og dyrisk opplevelse! Jeg brukte å være stressa over å ha sex med for mange, men jeg tror faktisk ikke jeg orker å bry meg mer. Anonymkode: 039f7...77a jeg også har hatt mye sex og hatt mange partner av begge kjønn da jeg har vert lenge singel men hadde en før som ga meg den beste sexen,men han er i et forhold nå, ingen har gitt meg samme gode sexen. har ligget med mange,men kun 4 menn og 2 kvinner som har fått meg til og komme Anonymkode: 69156...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 Startet når jeg var 17 år. Nå er jeg 42 år. Det lengste jeg har gått var 2,5 år🙄 og da var jeg i et forhold m barn. Er ikke i det forholdet mer... Anonymkode: 46c0b...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå