AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 For ca 3 uker siden bestemte jeg å eksen oss for å avslutte forholdet etter ca 2 år. Vi begge ble enige, å det føltes godt. Vi begge er fremdeles veldig glad i hverandre, men vi passet bare ikke sammen. Men følelsene er fremdeles der for begge (vi har åpen dialog). Første uken gikk ganske fint for min del, var lettet å hadde det bra. Men nå disse 2 ukene har bruddet kanskje gått litt mer inn på meg. Jeg er lei meg, stresset og kanskje tankene som plager meg mest er; han skal ha sex med andre, eller være intim med andre. Dette hater jeg. Jeg har aldri hatt så bra sexliv som jeg hadde med han, og han var helt enig i det. Vi har faktisk aldri hatt dårlig sex. Alt bare klaffet så bra, det var så hett, så intimt å deilig. Tanken på at han skal ha det samme med en annen jente er helt forferdelig. Huff, prøver å ikke tenke på det men er vanskelig. Tankene dukker stadig opp. Vet ikke hva spørsmålet er, men måtte bare lufte tankene litt. Noen som evt har har hatt noe lignende?.. Anonymkode: aee19...5d0 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Du må finne en annen å pule. Anonymkode: bac07...c5e 1
Gjest På druen Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Det må du bare komme deg over. Du får ikke gjort noe med det.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Merkelig å gå fra hverandre hvis begge har følelser fremdeles, og sexen var himmelsk, spør du meg🙈 Ellers er det vel bare å gi det tid, så kommer du nok over tanken. Men det er vel en risiko for at en av dere kommer til å angre her... Anonymkode: 847e7...3e6 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Merkelig å gå fra hverandre hvis begge har følelser fremdeles, og sexen var himmelsk, spør du meg🙈 Ellers er det vel bare å gi det tid, så kommer du nok over tanken. Men det er vel en risiko for at en av dere kommer til å angre her... Anonymkode: 847e7...3e6 Ts her. Ja.. men vi passet bare ikke sammen. Følelser er det uansett, men det gikk ikke. Jeg angrer, men vet ikke om det er fordi jeg ikke vil se han med andre (egoistisk ja), eller om jeg faktisk angrer på hele bruddet. Tanken på at vi aldri skal kysse igjen eller være sammen på den måten er helt forferdelig. Anonymkode: aee19...5d0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du må finne en annen å pule. Anonymkode: bac07...c5e Ts her. Nei, tanken på å være med noen andre gjør meg kvalm. Anonymkode: aee19...5d0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 På druen skrev (3 timer siden): Det må du bare komme deg over. Du får ikke gjort noe med det. Ts her. Jeg vet. Men er bare så forferdelig å sitte å kverne på dette. Anonymkode: aee19...5d0
Oxytenis Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Ja.. men vi passet bare ikke sammen. Følelser er det uansett, men det gikk ikke. Jeg angrer, men vet ikke om det er fordi jeg ikke vil se han med andre (egoistisk ja), eller om jeg faktisk angrer på hele bruddet. Tanken på at vi aldri skal kysse igjen eller være sammen på den måten er helt forferdelig. Anonymkode: aee19...5d0 Var i samme båt og valgte å bli sammen igjen og har fått to nydelige barn. Elsker ham, digg sex, verdens flotteste barn… men går til familievernkontoret fordi vi rett og slett ikke passer sammen. Vi opplever verden på så totalt ulike måter. Han ser farer over alt, alt er slitsomt og hvis barnet feks sier «dumme is» til pinup-en han fikk så sier typen at det ikke betyr at barnet ikke likte isen.. for alle barn liker is, punktum. La oss ikke snakke mer om det liksom. Og masse sånne rare greier sier han som bare er helt virkelighetsfjernt for meg og utrolig slitsomt å leve med. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå