AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Hei, Jeg fødte for 15 mnd siden, og vi begynner å tenke på nr 2. Problemet er at jeg kun har hatt en liten blødning jeg tror var mensen en enkelt gang siden barnet ble født. Har testet med eggløsningstest siden CD8, og er nå på CD29, har ikke fått positiv test. Temperaturen er stabil også, så vet at eggløsning ikke har vært. Ammer fortsatt bittelitt før barnet legges på kvelden, men det er alt. Er det den lille tåren med melk om kvelden som gjør at jeg ikke får mensen?? Det er virkelig snakk om små mengder, mest for kosens skyld i forbindelse med barnehagestart. Anonymkode: bd5eb...046
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ammer fortsatt bittelitt før barnet legges på kvelden, men det er alt. Er det den lille tåren med melk om kvelden som gjør at jeg ikke får mensen?? Det er virkelig snakk om små mengder, mest for kosens skyld i forbindelse med barnehagestart. Anonymkode: bd5eb...046 Det kan godt være. Jeg ammet også bare én gang i døgnet de siste to månedene, så vidt en liten skvett. Fikk ikke eggløsning før en måneds tid etter at jeg stoppet helt. Anonymkode: d4baa...fde
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Mest sannsynlig er det nok amminga. Hvor gammel er du? Er man 38/39 kan det og være tidlig overgangsalder ... eller noe helt annet Anonymkode: c8e1d...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå