Gå til innhold

Femdom 24/7

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette. Innsiktsfullt og velskrevet.

Anonymkode: ce025...f0b

Overtenking deluxe.

Anonymkode: 35bb4...1d9

• Liker 1
Skrevet
MuffinStud skrev (På 2.9.2021 den 11.09):

Jeg synes femdom er gøy og at dominanse i hverdagen funker litt som foreplay. Det er få ting som er mer sexy enn en kvinne som "skal ha seg" med deg.

Jeg synes det er pirrende å se på videoer som fremstiller slike forhold. Jeg har også noen dataspill hvor det er klar kvinnedominanse.

24/7 på ekte, derimot, virker ekstremt på meg. Jeg er åpen for å lære mer, men for meg virker det som noe grunnleggende dysfunksjonelt. Begge parter blir redusert til en fasade/rolle.

Jeg unner alle og enhver virkelighetsflukt nå og da. Jeg tror absolutt på påstandene om at "normale" par som leker med femdom og lett BDSM faktisk lider mindre av depresjoner ol. Men når man på et tidspunkt brenner broene for å være sammen på normalt vis og ikke kan være to voksne om å løse felles problemer. Selv om hun har et dominanse-kick, så vil hun vel av og til ha trøst, støtte og kos? Er hans underkastelse et ønske om å ikke være ansvarlig voksen? Er det attraktivt å ha ansvar for et voksent barn?

Er den type forhold moralsk sett noe bedre enn der hvor kvinnen ikke skal ha noen egne ambisjoner eller impulser, men bare være en "god hustru"?

Ja, man har begrepet "samtykke". Men jeg synes det ikke er så ultimat grønt lys som mange skal ha det til. Folk er med i kulter av "fri vilje". Dersom min datter hadde blitt kapret av en kult og uttrykte ovenfor meg at alt hun ville gjøre i livet sitt var å ta på seg en munkekutt og underkaste seg viljen til en (karismatisk) leder og kunne beskrive en euforiske rus hun fikk ut av dette, så ville mine alarmklokker gått av. 
Det å utfordre en annen person sin egenrådighet er kanskje det ypperste av arroganse, og forutsetter at du etter grundig selvransakelse av egne motiver faktisk kommer frem til at du gjør det for den andre sin del. Men et slikt eksempel er nok der jeg ville forsøkt å bygge henne opp til at hun selv bryte med miljøet.

Menneskesinnet har mange strenger å spille på. Jeg tror et fundamentalt aspekt av kjærlighet er en villighet for å strekke seg for å oppnå vekst i den andre på vei til selvrealisering. 24/7 femdom er for meg i så fall en ganske forskrudd versjon av slik selvrealisering. 

Dette blir litt som å stikke stortåa uti vannet og etterpå fortelle en hel masse om at det var helt nydelig å bade.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 19.19):

Kunne tenke meg et omvendt 50-60talls samliv, der mannen hadde "kone-rollen". Altså holde styr på innkjøp og husholdning, sånne ting. Hvis han ikke utfører oppgavene tilfredstillende, så ville det blitt konsekvenser i form av straff.

Det er viktig at han er selvdreven, jeg hadde ikke orket noe micro-managing. Og jeg hadde forventet at han var i stand til å støtte meg og være kjæresten min, selv om han hadde hatt den gammeldagse konerollen i forholdet.

Anonymkode: 9b1e2...bac

Det er jo akkurat som å høre hvordan en hver og enkelt mann som gjerne er gift har det i dagens likestillende miljø :) klima / miljø bla bla bla….. her ser du hovedproblemet ! Når kvinnen tar over og får makt over det sterkeste kjønn /likestilling! Idiotisk hvordan verden har blitt! Rip!!!

Anonymkode: a05a3...bc1

• Liker 2
Skrevet

Skulle kanskje puttet inn en TLDR for de som kommer på forumet glidelåsen oppe.

Femdom 24/7 hvor den ene er regelrett slave av den andre og har (velvillig) gitt fra seg enhver egenrådighet til en person som genuint mener at ens eneste legitime aspirasjon er å tjene, er et av de områdene hvor jeg vil stille spørsmålstegn ved om det som en person ønsker virkelig er bra for personen og hvor det er etiske dilemmaer på begge sider. Det er en kompleks problemstilling. Hvis noen vil prøve seg på en enklere måte å legge det frem på, så velbekomme.

Vi kan leke hva som helst på soverommet. Men jeg har i overskuelig fremtid tenkt å komme tilbake til virkeligheten når vi går ut derifra. Omtrent som å være dypt inne i handlingen av en bok jeg leser, men uansett hvor engasjerende den er og hvor levende opptatt jeg er av plottet i boka, så vil den en gang gå på bokhylla og bli et minne jeg tar med videre når jeg igjen retter blikket fremover.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Overtenking deluxe.

Nei, det er nok du som undertenker.

Anonymkode: ce025...f0b

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
Ominous skrev (På 2.9.2021 den 11.07):

Jeg har veldig lyst til å prøve, men det faller seg ikke naturlig for partneren min hverken den ene eller den andre veien så det blir ikke noe mer ut av det. Vi har prøvd oss litt frem forsiktig med litt tau og bind for øynene og den typen, men jeg merker at det ikke helt er hans greie og da mister det mye av piffen for min del dessverre. 

Håper du kan prøve på en litt ekte måte da, kanskje med en annen? 

Skrevet
MuffinStud skrev (På 4.9.2021 den 8.26):

Skulle kanskje puttet inn en TLDR for de som kommer på forumet glidelåsen oppe.

Femdom 24/7 hvor den ene er regelrett slave av den andre og har (velvillig) gitt fra seg enhver egenrådighet til en person som genuint mener at ens eneste legitime aspirasjon er å tjene, er et av de områdene hvor jeg vil stille spørsmålstegn ved om det som en person ønsker virkelig er bra for personen og hvor det er etiske dilemmaer på begge sider. Det er en kompleks problemstilling. Hvis noen vil prøve seg på en enklere måte å legge det frem på, så velbekomme.

Vi kan leke hva som helst på soverommet. Men jeg har i overskuelig fremtid tenkt å komme tilbake til virkeligheten når vi går ut derifra. Omtrent som å være dypt inne i handlingen av en bok jeg leser, men uansett hvor engasjerende den er og hvor levende opptatt jeg er av plottet i boka, så vil den en gang gå på bokhylla og bli et minne jeg tar med videre når jeg igjen retter blikket fremover.

Jeg liker best at det er ekte, 24/7 , ikke bare lek og ikke bare på soverommet.  

Skrevet
Loublover skrev (På 2.9.2021 den 14.41):

Jeg liker det, er i et delvis slikt forhold nå😀

Herlig, hva er det D u bestemmer vanligvis?  Får han straff osv?  Bestemmer du mat, påkledning osv?  

Gjest Elder Millennial
Skrevet
Snillmann her.. skrev (12 minutter siden):

Håper du kan prøve på en litt ekte måte da, kanskje med en annen? 

Det er ikke aktuelt å blande inn noen andre, får bli med fantasiene da heller☺️

Skrevet
Loublover skrev (På 29.8.2021 den 15.11):

Han bestemmer da hva jeg skal ha på meg. 

Også gjerne hva og når jeg spiser og når jeg får gå på toalettet eller dusje

Det høres jo spennende ut.. må du gå med sexy trange klær f eks?  Må du slanke deg? Eller trene?  Må du spørre pent om å få gå på do f eks?  Får du straff?  Må du ha sex med flere?  Fortell litt om hvordan det er i hverdagen.. 

Skrevet
Ominous skrev (1 minutt siden):

Dere kan jo begynne forsiktig også. Trenger jo ikke gå full on med en gang. Gi han litt tid til å venne seg til det liksom. Kan jo være at han kan like det, men at det kanskje blir litt overveldende hvis alt skjer på en gang. Erfaringsmessig så er partnere villuge til å prøve ting hvis kommunikasjonen er god. Det er jo ikke alt som faller naturlig og jeg vil jo tro at denne fantasien din har fått lov til å blomstre litt over tid. Gi han den samme muligheten.

Anonymkode: 07953...4ce

• Liker 1
Skrevet
Ominous skrev (5 minutter siden):

He he ja skjønner,  men det er sikkert mange som ville latt deg få prøve / øve hvis du får lyst og det passer en gang.  Ville vært spennende å være øvingsobjekt for ei som vil prøve ut ting.. hehe

Skrevet

Jeg har nå truffet ei dominant dame noen få ganger. Faktisk ei ung pen jente.  Men hun var litt for glad i å bruke mine penger så jeg har sakt at vi må ta en pause.  Jeg vil helst ikke at det skal dreie seg bare om økonomi.  Men vi hadde flere fine opplevelser.  En gang var vi midt på natta på Ekeberg. Da var det den dominante jenta og hennes to venninner. De spilte musikk fra en høyttaler, danset og drakk litt.  De kommanderte meg.  Jeg fikk ikke si noe.  Jeg måtte stå stille, sitte på knær og ligge på magen på bakken foran de.  Det var veldig herlig å bli dominert av tre jenter.  Jeg måtte si hva jeg het til de to venninnene og si at jeg er slave.  De ble sjokkert men syntes det var moro at jeg var lydig.  

Et par ganger var jeg hjemme hos hun dominante.  Jeg måtte sitte naken på knærne med bind for øynene og ta på tissen min men fikk ikke lov å komme.  Men jeg kom allikevel i hånda, det kom ut mye.  Jeg måtte spise det som straff.  Det var ikke godt, jeg brakk meg og spydde nesten.  

Neste gang satt jeg på knær naken med bind for øynene igjen,  jeg hadde ikke vært ærlig og snill nok.  Jeg måtte massere bena hendes.  Så måtte jeg sitte på knærne med henda på ryggen uten å røre meg.  Så fant hun en pisk og pisket meg skikkelig på ryggen og rumpa. Hun sparket og slo meg også.  Til slutt måtte jeg sitte stille lenge på knær uten å røre meg.  Hun sa hun kunne tenkt seg å ha meg i bur hele natta.  

Dette var veldig fine opplevelser så jeg tar kanskje kontakt med henne igjen eller prøver å finne ei anna jente/ dame.  

Så da har jeg ihvertfal fått litt opplevelser. 

Synes dere damer her at dette er spennende ting å gjøre med en underdanig fyr? 

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere kan jo begynne forsiktig også. Trenger jo ikke gå full on med en gang. Gi han litt tid til å venne seg til det liksom. Kan jo være at han kan like det, men at det kanskje blir litt overveldende hvis alt skjer på en gang. Erfaringsmessig så er partnere villuge til å prøve ting hvis kommunikasjonen er god. Det er jo ikke alt som faller naturlig og jeg vil jo tro at denne fantasien din har fått lov til å blomstre litt over tid. Gi han den samme muligheten.

Dette er ikke noe nytt i forholdet og han har hele tiden vert villig til å prøve så det er ikke det det står på.

Jeg setter selvsagt veldig pris på at han prøver, men når jeg ser at det ikke gir mersmak så mister det litt av spenningen for min del. 

Skrevet
Ominous skrev (1 minutt siden):

Dette er ikke noe nytt i forholdet og han har hele tiden vert villig til å prøve så det er ikke det det står på.

Jeg setter selvsagt veldig pris på at han prøver, men når jeg ser at det ikke gir mersmak så mister det litt av spenningen for min del. 

Har han sagt at det ikke gir mersmak? Du virker litt som om du forventer for mye av han. Er jo masse som skal klikke også for å komme i riktig stemning, men hvis du prøver en gang og så gir opp fordi han ikke tar initiativ til det så må du nesten ta den på di kappe. Hvis dette er noe du ønsker så må du nesten kommunisere mer med han om det enn å si at du ønsker men kan ikke få...

• Liker 1
Skrevet

56 minutter siden, Ominous said:

Ja, du glemmer aldri når din partner for første gang tilfører noe på eget initiativ. Og det fra da av blir deres greie, ikke bare noe han gjør for deg. Uansett hvor mange ganger din partner sier at "han liker å glede deg", så er det fremdeles en forskjell fra når han går inn i rollen og improviserer frem noe. Slik at det dere får til sammen blir bedre enn det du kunne legge opp til alene. Du kan også slippe deg mer fri og være mer spontan.

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet
MuffinStud skrev (14 minutter siden):

Ja, du glemmer aldri når din partner for første gang tilfører noe på eget initiativ. Og det fra da av blir deres greie, ikke bare noe han gjør for deg. Uansett hvor mange ganger din partner sier at "han liker å glede deg", så er det fremdeles en forskjell fra når han går inn i rollen og improviserer frem noe. Slik at det dere får til sammen blir bedre enn det du kunne legge opp til alene. Du kan også slippe deg mer fri og være mer spontan.

Det er akkurat det jeg mener! Tusen takk for at du setter de rette ordene på det🤩 

Skrevet
MuffinStud skrev (37 minutter siden):

Ser den, men det forandrer ikke på at litt innføring og trygging kan hjelpe. Ikke alltid like lett å tilføre nye ting hvis ting er nytt for deg og du ikke har noen å støtte seg til.

Skrevet
Ominous skrev (1 time siden):

Det er jo du som er den dominante som skal ta iniativ og pushe på.  Det vil vel tenne deg å pushe han til ting selv om han gjør det bare for å glede deg.  Han er til for å glede deg som er dominant. Du må gjøre det du har lyst til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...