Gå til innhold

Femdom 24/7

Anbefalte innlegg

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (13 timer siden):

Herlig, hva er det D u bestemmer vanligvis?  Får han straff osv?  Bestemmer du mat, påkledning osv?  

Det er jeg som er Sub og han Dom

Videoannonse
Annonse
Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (12 timer siden):

Det høres jo spennende ut.. må du gå med sexy trange klær f eks?  Må du slanke deg? Eller trene?  Må du spørre pent om å få gå på do f eks?  Får du straff?  Må du ha sex med flere?  Fortell litt om hvordan det er i hverdagen.. 

Ja jeg går uten unntak i trange klær, han (og jeg) har en fetisj for jeans så går nesten alltid i det, noen dager i uka er jeg i det 24/7. Går også nesten alltid i høye hæler. Han liker at jeg er slank, jeg trener ca 3 ganger pr uke og spiser sunt. Han sier som regel når jeg får lov å gå på do, bare når det er desperate situasjoner jeg spør. Når jeg ikke er på jobbe eller jobber hjemmefra liker han at jeg ikke dusjer så ofte så da venter jeg å gjøre det til han sier ok. Ja får straff når jeg ikke hører på han eller gjør som han sier😊

Skrevet
Loublover skrev (11 timer siden):

Ja jeg går uten unntak i trange klær, han (og jeg) har en fetisj for jeans så går nesten alltid i det, noen dager i uka er jeg i det 24/7. Går også nesten alltid i høye hæler. Han liker at jeg er slank, jeg trener ca 3 ganger pr uke og spiser sunt. Han sier som regel når jeg får lov å gå på do, bare når det er desperate situasjoner jeg spør. Når jeg ikke er på jobbe eller jobber hjemmefra liker han at jeg ikke dusjer så ofte så da venter jeg å gjøre det til han sier ok. Ja får straff når jeg ikke hører på han eller gjør som han sier😊

Hva slags straff er det vanlig at du får da?  Går du noen ganger uten undertøy under trange jeans? 

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (11 timer siden):

Hva slags straff er det vanlig at du får da?  Går du noen ganger uten undertøy under trange jeans? 

Går alltid uten😊

Skrevet
Loublover skrev (17 timer siden):

Går alltid uten😊

Trange jeans uten noe under er det mest sexy som finnes! 

Skrevet
Snillmann her.. skrev (11 minutter siden):

Er det ikke allerede en tråd for de som aldri blir ferdige med å snakke om trange jeans?

Anonymkode: 35bb4...1d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Er det ikke allerede en tråd for de som aldri blir ferdige med å snakke om trange jeans?

Anonymkode: 35bb4...1d9

jo men dette var et svar til en kommentar her.

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (4 timer siden):

Om det er sexy skal jeg ikke utale meg om, men jeg liker i hvertfall å gå sånn😊

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (På 29.9.2021 den 10.34):

Hva slags straff er det vanlig at du får da?

Det kan være forskjellig, eksempel er denne uka hvor jeg må ha på høye hæler 24/7 hele uka som "straff" for at han synes jeg var for mye uten sko i helga

Skrevet
Loublover skrev (12 timer siden):

Det kan være forskjellig, eksempel er denne uka hvor jeg må ha på høye hæler 24/7 hele uka som "straff" for at han synes jeg var for mye uten sko i helga

Ja men det er jo veldig bra, da kan du lære deg å bruke høye hæler hele tida. 

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (12 timer siden):

Ja men det er jo veldig bra, da kan du lære deg å bruke høye hæler hele tida. 

Jeg går så og si bare i høye hæler😊 Men godt å vile føttene litt innimellom også å være uten sko😊

Skrevet
Loublover skrev (På 1.10.2021 den 22.05):

Jeg går så og si bare i høye hæler😊 Men godt å vile føttene litt innimellom også å være uten sko😊

har du et bilde med jeans og hæler?

• 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 19.19):

Kunne tenke meg et omvendt 50-60talls samliv, der mannen hadde "kone-rollen". Altså holde styr på innkjøp og husholdning, sånne ting. Hvis han ikke utfører oppgavene tilfredstillende, så ville det blitt konsekvenser i form av straff.

Det er viktig at han er selvdreven, jeg hadde ikke orket noe micro-managing. Og jeg hadde forventet at han var i stand til å støtte meg og være kjæresten min, selv om han hadde hatt den gammeldagse konerollen i forholdet.

Anonymkode: 9b1e2...bac

Det høres veldig spennende ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...