Gå til innhold

Femdom 24/7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.  Er det noen damer her som praktiserer eller ønsker femdom 24/7.  Eie og kontrollere en slave gutt / mann på fulltid.  Det jeg lurer på er hva dere har for regler, krav, hva gjør dere innen bondage, sex? Kontrollerer dere mannens mat, vekt, trening, klær, hva han får gjøre, chuckhold, osv, får han straff eller disiplinering.  Jeg har ikke prøvd det men lurer på hvordan det er. 

Skrevet

Det vil variere fra par til par, da alle har forskjellige kinks, og grenser. 

• Liker 2
Gjest Loublover
Skrevet

Jeg har vært i noen motsatte forhold, hvor mannen har bestemt alt for meg 24/7 i perioder

• 3 uker senere...
Skrevet
Loublover skrev (På 9.8.2021 den 16.55):

Jeg har vært i noen motsatte forhold, hvor mannen har bestemt alt for meg 24/7 i perioder

Ja det er jo kanskje mere vanlig.  Hva var det han vanligvis bestemte? 

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (5 timer siden):

Ja det er jo kanskje mere vanlig.  Hva var det han vanligvis bestemte? 

Han bestemmer da hva jeg skal ha på meg. 

Også gjerne hva og når jeg spiser og når jeg får gå på toalettet eller dusje

Skrevet

Nei, har såvidt forsøkt/testet ut femdom lek 0,24/7, det passer nok best her. 

En sjelden gang - veldig pirrende men heller ikke mer. 

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å prøve, men det faller seg ikke naturlig for partneren min hverken den ene eller den andre veien så det blir ikke noe mer ut av det. Vi har prøvd oss litt frem forsiktig med litt tau og bind for øynene og den typen, men jeg merker at det ikke helt er hans greie og da mister det mye av piffen for min del dessverre. 

Skrevet

Jeg synes femdom er gøy og at dominanse i hverdagen funker litt som foreplay. Det er få ting som er mer sexy enn en kvinne som "skal ha seg" med deg.

Jeg synes det er pirrende å se på videoer som fremstiller slike forhold. Jeg har også noen dataspill hvor det er klar kvinnedominanse.

24/7 på ekte, derimot, virker ekstremt på meg. Jeg er åpen for å lære mer, men for meg virker det som noe grunnleggende dysfunksjonelt. Begge parter blir redusert til en fasade/rolle.

Jeg unner alle og enhver virkelighetsflukt nå og da. Jeg tror absolutt på påstandene om at "normale" par som leker med femdom og lett BDSM faktisk lider mindre av depresjoner ol. Men når man på et tidspunkt brenner broene for å være sammen på normalt vis og ikke kan være to voksne om å løse felles problemer. Selv om hun har et dominanse-kick, så vil hun vel av og til ha trøst, støtte og kos? Er hans underkastelse et ønske om å ikke være ansvarlig voksen? Er det attraktivt å ha ansvar for et voksent barn?

Er den type forhold moralsk sett noe bedre enn der hvor kvinnen ikke skal ha noen egne ambisjoner eller impulser, men bare være en "god hustru"?

Ja, man har begrepet "samtykke". Men jeg synes det ikke er så ultimat grønt lys som mange skal ha det til. Folk er med i kulter av "fri vilje". Dersom min datter hadde blitt kapret av en kult og uttrykte ovenfor meg at alt hun ville gjøre i livet sitt var å ta på seg en munkekutt og underkaste seg viljen til en (karismatisk) leder og kunne beskrive en euforiske rus hun fikk ut av dette, så ville mine alarmklokker gått av. 
Det å utfordre en annen person sin egenrådighet er kanskje det ypperste av arroganse, og forutsetter at du etter grundig selvransakelse av egne motiver faktisk kommer frem til at du gjør det for den andre sin del. Men et slikt eksempel er nok der jeg ville forsøkt å bygge henne opp til at hun selv bryte med miljøet.

Menneskesinnet har mange strenger å spille på. Jeg tror et fundamentalt aspekt av kjærlighet er en villighet for å strekke seg for å oppnå vekst i den andre på vei til selvrealisering. 24/7 femdom er for meg i så fall en ganske forskrudd versjon av slik selvrealisering. 

• Liker 3
Gjest Loublover
Skrevet
Bos43 skrev (4 timer siden):

Hvordan opplevde du det. Likte du det og kan du tenke deg det på ny?

Jeg liker det, er i et delvis slikt forhold nå😀

Skrevet

Kunne tenke meg et omvendt 50-60talls samliv, der mannen hadde "kone-rollen". Altså holde styr på innkjøp og husholdning, sånne ting. Hvis han ikke utfører oppgavene tilfredstillende, så ville det blitt konsekvenser i form av straff.

Det er viktig at han er selvdreven, jeg hadde ikke orket noe micro-managing. Og jeg hadde forventet at han var i stand til å støtte meg og være kjæresten min, selv om han hadde hatt den gammeldagse konerollen i forholdet.

Anonymkode: 9b1e2...bac

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Loublover
Skrevet
Bos43 skrev (5 timer siden):

Bestemmer da han alt du gjør i løpet av dagen, ikke bare det med sex?

Ja han bestemmer så langt det lar seg gjøre i en normal hverdag

Gjest Loublover
Skrevet
Bos43 skrev (2 minutter siden):

Da er jo du slaven hans🤮

Slave vil jeg ikke kalle meg. Vi lever i et Dom/Sub forhold som vi begge trives i

Du misliker det skjønner jeg?

Gjest Loublover
Skrevet
Bos43 skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg liker sterke kvinner, ingen nikkedukker. Men jeg er også en dominerende mann. Tar for meg av det jeg vil ha, men skjønner et nei. Mange sterke kvinner blir underdanige når det kommer til sex, da blir jeg pågående. 

Jeg er ikke noen nikkedukke som lar meg kjøre over fesk på jobb, Men jeg liker å være underdanig i forhold og finner det veldig opphissende at han bestemmer feks hva jeg skal ha på meg og ikke

Skrevet
Loublover skrev (1 time siden):

Ja han bestemmer så langt det lar seg gjøre i en normal hverdag

Godt poeng det med hverdagen. At den ene dominerer betyr ikke at hverdagen skal snus opp ned. For mange handler det ikke om en lek eller et rollespill, det er en livsstil. En livsstil hvor begge to er enige om at et kvinnestyrt forhold er til begges fordel, ikke om at den ene skal på usympatisk vis leve på den andres bekostning. At den ene er dominant leder betyr ikke at samarbeid er utelukket. Vi har selv kun annenhånds erfaring, og vi vurderer seriøst å gå denne veien. Men det krever nok at en tar små skritt dersom en skal oppnå de fordelene som vi tror kan ligge i det.

Anonymkode: 35bb4...1d9

• Liker 1
Gjest Loublover
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Godt poeng det med hverdagen. At den ene dominerer betyr ikke at hverdagen skal snus opp ned. For mange handler det ikke om en lek eller et rollespill, det er en livsstil. En livsstil hvor begge to er enige om at et kvinnestyrt forhold er til begges fordel, ikke om at den ene skal på usympatisk vis leve på den andres bekostning. At den ene er dominant leder betyr ikke at samarbeid er utelukket. Vi har selv kun annenhånds erfaring, og vi vurderer seriøst å gå denne veien. Men det krever nok at en tar små skritt dersom en skal oppnå de fordelene som vi tror kan ligge i det.

Der beskriver du det veldig bra! Selv om jeg er Sub i forholdet vårt så er det ikke slik at det han "bestemmer" går utover jobben min feks, han plukker da ut klær som passer for min jobb.

I helger og ferier er han mye mer friere til hva han kan bestemme😁

Skrevet
Bos43 skrev (27 minutter siden):

Ja, jeg liker sterke kvinner, ingen nikkedukker. Men jeg er også en dominerende mann. Tar for meg av det jeg vil ha, men skjønner et nei. Mange sterke kvinner blir underdanige når det kommer til sex, da blir jeg pågående. 

Du vet slaver, i bdsm sammenheng, kan være sterke personer, sant? 

Det at man er slave, I bdsm sammenheng, i sitt forhold, betyr ikke at de er nikkedukker. 

Og det a "ta for seg av det man vil ha", gjør ikke automatisk at man er Dom. Man er ikke noens Dom, uten samtykke. 

• Liker 2
Skrevet
SlemUlv skrev (2 timer siden):

Du vet slaver, i bdsm sammenheng, kan være sterke personer, sant? 

Det at man er slave, I bdsm sammenheng, i sitt forhold, betyr ikke at de er nikkedukker. 

Og det a "ta for seg av det man vil ha", gjør ikke automatisk at man er Dom. Man er ikke noens Dom, uten samtykke. 

Enig. Så klart kan en slave ha like sterk personlighet som en dominant, det er preferansene som er ulike. En slave vil feks ikke kunne domineres av en annen slave. For en slave er det tilfredsstillende å domineres av en som er dominant. Det å "ta for seg" handler om helt andre ting, det går mer mot egoisme og manglende empati. Å være dominant betyr ikke å ha stort ego.

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (2 timer siden):Og det a "ta for seg av det man vil ha", gjør ikke automatisk at man er Dom. Man er ikke noens Dom, uten samtykke. 

Nå syns jeg du tolker det han skriver med vrangbriller på 🤓

Anonymkode: 9da03...426

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nå syns jeg du tolker det han skriver med vrangbriller på 🤓

Anonymkode: 9da03...426

Jeg tolket ikke, leste bare ordene han skrev. 

Skrevet
MuffinStud skrev (På 2.9.2021 den 11.09):

Jeg synes femdom er gøy og at dominanse i hverdagen funker litt som foreplay. Det er få ting som er mer sexy enn en kvinne som "skal ha seg" med deg.

Jeg synes det er pirrende å se på videoer som fremstiller slike forhold. Jeg har også noen dataspill hvor det er klar kvinnedominanse.

24/7 på ekte, derimot, virker ekstremt på meg. Jeg er åpen for å lære mer, men for meg virker det som noe grunnleggende dysfunksjonelt. Begge parter blir redusert til en fasade/rolle.

Jeg unner alle og enhver virkelighetsflukt nå og da. Jeg tror absolutt på påstandene om at "normale" par som leker med femdom og lett BDSM faktisk lider mindre av depresjoner ol. Men når man på et tidspunkt brenner broene for å være sammen på normalt vis og ikke kan være to voksne om å løse felles problemer. Selv om hun har et dominanse-kick, så vil hun vel av og til ha trøst, støtte og kos? Er hans underkastelse et ønske om å ikke være ansvarlig voksen? Er det attraktivt å ha ansvar for et voksent barn?

Er den type forhold moralsk sett noe bedre enn der hvor kvinnen ikke skal ha noen egne ambisjoner eller impulser, men bare være en "god hustru"?

Ja, man har begrepet "samtykke". Men jeg synes det ikke er så ultimat grønt lys som mange skal ha det til. Folk er med i kulter av "fri vilje". Dersom min datter hadde blitt kapret av en kult og uttrykte ovenfor meg at alt hun ville gjøre i livet sitt var å ta på seg en munkekutt og underkaste seg viljen til en (karismatisk) leder og kunne beskrive en euforiske rus hun fikk ut av dette, så ville mine alarmklokker gått av. 
Det å utfordre en annen person sin egenrådighet er kanskje det ypperste av arroganse, og forutsetter at du etter grundig selvransakelse av egne motiver faktisk kommer frem til at du gjør det for den andre sin del. Men et slikt eksempel er nok der jeg ville forsøkt å bygge henne opp til at hun selv bryte med miljøet.

Menneskesinnet har mange strenger å spille på. Jeg tror et fundamentalt aspekt av kjærlighet er en villighet for å strekke seg for å oppnå vekst i den andre på vei til selvrealisering. 24/7 femdom er for meg i så fall en ganske forskrudd versjon av slik selvrealisering. 

Dette. Innsiktsfullt og velskrevet.

Anonymkode: ce025...f0b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...