AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Føler du deg invadert når dama villig pakker bagen for deg når dere skal på tur? Anonymkode: 56c58...1e7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Nei det veldig behagelig å slippe å gjøre det selv. Hun vet jo uansett hvilke klær jeg pleier å bruke og hva jeg trenger å ha med. Anonymkode: 4f994...fb2
Cuntzilla Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Hæ, er det vanlig å pakke bagen for mannen? Ønsker ikke voksne folk å pakke egen bag? Det er et seriøst spørsmål, dette var faktisk nytt for meg. 13
Hårstrikk79 Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Haha. Det har alltid min mor gjort for min far. Tror knapt min far hadde fått "lov" å pakke selv😂😂
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Min mann er bare glad til om jeg pakker for han. Jeg har jo uansett full kontroll på klærne hans. Anonymkode: 148d8...e8a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Jeg gjorde det i mitt forrige ekteskap. Nå er jeg heldigvis i et forhold med en mann som tar ansvar selv. Min ex-mann var mer enn villig til å legge alt over på meg, han jeg er i et forhold med nå setter ned foten når jeg blir for «styrende». I love it! Anonymkode: 6c0d7...fd6 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 Cuntzilla skrev (2 timer siden): Hæ, er det vanlig å pakke bagen for mannen? Ønsker ikke voksne folk å pakke egen bag? Det er et seriøst spørsmål, dette var faktisk nytt for meg. kjæresten min pakker min bag, når kvinner er kontrollfriker så blir det slik. hun skal pakke den 3 dager i forveien og tar min også, livredd for å glemme noe, jeg bruker 10 min på å pakke baggen min Anonymkode: 6eed9...058 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjorde det i mitt forrige ekteskap. Nå er jeg heldigvis i et forhold med en mann som tar ansvar selv. Min ex-mann var mer enn villig til å legge alt over på meg, han jeg er i et forhold med nå setter ned foten når jeg blir for «styrende». I love it! Anonymkode: 6c0d7...fd6 de fleste kvinner gjør det av fri vilje, kontrollfrik heter det Anonymkode: 6eed9...058 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 Jeg hadde sagt fra om at jeg allerede hadde en mamma. Som forresten lærte meg å pakke egen bagasje da jeg var 12. Anonymkode: 0b04f...006 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #11 Skrevet 9. august 2021 Hvorfor i huleste skulle jeg pakke for ham? Han er mer vant med å reise enn meg (ukespendler i perioder på jobb). Når vi skal på tur har jeg mer enn nok med mitt eget og det unga skal ha med seg. Og om han glemmer noe så er det alltids mulig å få tak i dit han skal. Anonymkode: 07e1f...89b 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #12 Skrevet 9. august 2021 Her var det ikke mange menn som fikk lov til å svare Anonymkode: 56c58...1e7 3
Gjest ABM Skrevet 9. august 2021 #13 Skrevet 9. august 2021 Jeg synes egentlig det er greitt..Når jeg pakker sjæl gjør jeg det 10 min før jeg drar og glemmer sgs alltid noe..
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #14 Skrevet 9. august 2021 Pakking er like vanskelig som å handle på butikken. Anonymkode: 770d7...009
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #15 Skrevet 9. august 2021 Hvordan i all verden skal jeg vite hvilke klær etc han vil ha med seg? 🤔 Og hvorfor skulle han ikke greie det selv? Hvis han er mindre begavet har han vel ikke noe i et forhold å gjøre Anonymkode: 43f8b...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #16 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): de fleste kvinner gjør det av fri vilje, kontrollfrik heter det Anonymkode: 6eed9...058 De gjør det fordi de har erfart at menn ikke klarer å pakke ordentlig selv, for så å klage hele ferien over den manglende favorittbuksa, eller at de ikke begynner å pakke før 10min før man skal reise og skaper stress for alle, og derfor er for opptatt til å gjøre huset klart for avreise som å tømme søpla, slå av lys etc. Anonymkode: 8d8ff...063 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #17 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan i all verden skal jeg vite hvilke klær etc han vil ha med seg? 🤔 Og hvorfor skulle han ikke greie det selv? Hvis han er mindre begavet har han vel ikke noe i et forhold å gjøre Anonymkode: 43f8b...8fe Du kan jo spørre han hvilke klær han helst vil ha med? Og hvem har sagt han ikke klarer det selv? Gjør du aldri noe for mannen som han klarer selv? Anonymkode: 56c58...1e7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #18 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du kan jo spørre han hvilke klær han helst vil ha med? Og hvem har sagt han ikke klarer det selv? Gjør du aldri noe for mannen som han klarer selv? Anonymkode: 56c58...1e7 Det går jo like raskt at han legger klærne i kofferten selv som at han forteller meg hvilke plagg jeg skal legge i kofferten. Dette ser jeg på som på så tungvint at jeg ikke ser vitsen. De som pakker for partneren sin antar jeg også plukker ut klærne de skal gå med på turen. Tenker da at den som blir pakket for er uselvstendig. Anonymkode: 43f8b...8fe 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #19 Skrevet 9. august 2021 Jeg pakker til oss alle når vi skal på tur. Han fikser andre ting i mens. Det er mer effektivt for hele familien at en pakker og en ordner andre ting før avreise har vi funnet ut. Og siden mannen pakker utrolig rare ting til ungene, så tar jeg pakking mens han gjøre hus og hage klart til avreise. Men han pakker jo selvsagt selv når han drar uten meg. Jeg lager også middag til alle, inkludert mannen. Og han vasker alles tøy, inkludert mitt. Det har jo ingenting med evner å gjøre, som noen påstår lenger oppe. 😂 Anonymkode: 6a7ff...7c6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #20 Skrevet 9. august 2021 Det skjer ikke. Jeg bruker 5 minutter på å pakke til 3 ukers ferie. Har aldri glemt noe. Hun bruker timesvis / dagevis og 75% av det hun pakker blir aldri brukt Anonymkode: 7c9ce...0db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå