Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg vil klippe håret mitt i flere lag, da typ dette:

image.jpeg.d9d5a42128584857f4d189bfb84c3db9.jpeg

Men jeg er redd for at jeg kommer til å angre på det etterpå. Derfor har jeg noen spørsmål som jeg setter pris på at noen med erfaring om denne frisyren svarer på:

1. Kan du sette opp håret ditt, eller blir noen lag for korte?
2. Vokser håret ujevnt?
3. Ble håret ditt tynnere etter å ha klippet det i lag?
4. Trenger du å style håret ditt for at endene skal krølle seg og få håret til å se bra ut? 

Hopp over noen av spørsmålene hvis de krever for mye av deg å svare. Men som sagt setter jeg pris på om du vil ta deg tiden😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For det resultatet kreves både løshår, og at man krøller endene i hvert lag. 

Om ikke vil bare håret se mye tynnere og pistrete ut. 

Jeg har selv veldig tykt hår, men å klippe lag krever for mye ekstra å holde pent. 

Anonymkode: c187a...1d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tykt, langt hår som er klipt opp slik som på bildet. For å få det skikkelig krever det at frisør IKKE tynner, «slicer» eller klipper «inn» i håret, du må altså ha en frisør som hører etter.....

Anonymkode: ced16...d53

Skrevet

Jeg klipper opp håret i lag, kanskje ikke like mye som på bildet, også har jeg kortere lengder i fronten. De blir ikke med når jeg setter opp håret.

Har holdt meg til denne frisyren i noen år nå og er veldig fornøyd😊 bruker en stor krølltang hvis jeg styler håret men vanligvis føner jeg det med volumskum i røttene, også setter det opp i en knute litt etterpå. Ender opp med lett bølgete hår som har litt bevegelse 

• Liker 1
Skrevet

For å få det slik som på bildet må det nok styling til. Jeg har tykt hår og har det oppklipt. Lagene har gjort håret mer bevegelig og mer fall, men også litt tynnere.

Anonymkode: 76ad3...413

Skrevet

Jeg har klipt håret i lag i flere år pga tykkelse

1. Kan sette opp håret mitt, men fletter ser ikke særlig bra ut pga ulike lengder

2. Ja, jeg synes at det vokser litt ujevnt, men det er jeg egentlig ikke klar over før etter neste frisørtime

3. Jeg har veldig tykt hår, men det ble i alle fall lettere. Jeg vet ikke om det faktisk blir tynnere

4. Ja, det må styles. Føning med rundbørste, rettetang, eller krølltang alt ettersom hva slags look du vil ha 

Anonymkode: 559ad...118

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...