AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Kjøpte en utgave av =Oslo her en dag, og betalte via Vipps. I dag mottok jeg en tiggemelding via Vipps, og ble litt i stuss om hvordan jeg skal reagere på dette? Jeg kjenner at jeg ikke syns dette er greit, og jeg kommer til å kvie meg for å kjøpe bladet i framtiden (kontanter har jeg ikke, så det er Vipps som er betalingsalternativ). Bør jeg gi beskjed til noen, eller skal jeg bare la det gå? Jeg kan ikke tenke meg at dette er ønskelig av redaksjonen, men samtidig er det sikkert også mennesker i en vanskelig situasjon. Hva ville andre gjort? Anonymkode: 3a5ce...33c 1
Me for life Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Jeg hadde latt det være denne gangen, men skjer det igjen hadde jeg tatt det opp med de som står bak bladet. Så får de ta det opp med selgerene sine. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Hadde gitt beskjed til utgiver av =Oslo. Ikke greit å sende tiggemelding!! Anonymkode: c48fc...ade 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Ville tatt skjermbilde og sendt en mail til redaksjon. Forstår at han er i nøden, men den typen atferd vil skade bladets og andre selgerens renommé. Anonymkode: 2b18c...4f7 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Det finnes betalingsalternativ som ikke er Vipps direkte til selger. Jeg har alltid insistert på å benytte dette, og ikke Vipps til selger av den grunn du nå opplever. Jeg hadde bare ignorert forespørselen på vipps. Anonymkode: c70bf...68d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Man kan bruke sms som betaling, så bruk heller det. Jeg kjøper alltid =oslo, men hadde de begynt å tigge slik hadde jeg rapportert det, for det er ikke greit. Anonymkode: 6bc0c...51f 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Man kan bruke sms som betaling, så bruk heller det. Jeg kjøper alltid =oslo, men hadde de begynt å tigge slik hadde jeg rapportert det, for det er ikke greit. Anonymkode: 6bc0c...51f Nei, jeg syns heller ikke det. Men syns det er ok måte å støtte på å kjøpe bladet. Kan sjekke om det står noe på noen nettside. Sms er ikke helt ok det heller, det er arbeidsgiver som betaler tlf.regningen, så da må jeg huske å be om trekk på lønn. Blir brått mer styr Anonymkode: 3a5ce...33c
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Hadde gitt beskjed om at dette overhodet ikke var greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå