AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Det er for mange menn i Norge. Det er helt håpløst å få dame. Hvordan kan vi redusere antall menn? Anonymkode: 6b8eb...958
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 The world is your oyster. Anonymkode: d74ab...ed4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Jeg husker å ha sett en forskning som viste at det er 10% av menn som har sex med 90% av damene i verden. Det er mange duster ute der blant alle menn. Du er kanskje en av dem. 1. Vær bestemt og ha bra selvtillit uten å være en dust. 2. Ha en sosial vennegruppe med et par jenter også og Ikke bare "Gutta". Dette hjelper deg å bli komfortabel med å snakke med jenter, noe du sliter med regner jeg med. 3. Ha et bra hjem der du kan ta med damer hjem etter en date/byen. 4. Snakk med jenter når du får mulighet hver eneste dag framover. Avvisninger er ofte bra og gå videre til neste. GÅ VIDERE GÅ VIDERE til neste dame. Anonymkode: feb04...572
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Hahaha 😄 Nei nå må dere vokse opp, er dette tull? Anonymkode: 1d651...f8d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg husker å ha sett en forskning som viste at det er 10% av menn som har sex med 90% av damene i verden. Anonymkode: feb04...572 Hvor leste du dette? tøysefabrikken.no? Tenker man seg om i 5 sekunder skjønner man at dette helt åpenbart ikke er sant. Anonymkode: aeb3c...528 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg husker å ha sett en forskning som viste at det er 10% av menn som har sex med 90% av damene i verden. Anonymkode: feb04...572 Hehe, åpenbart tull. De fleste verden over lever i livslange ekteskap og har sex med sin ektefelle. Anonymkode: d74ab...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå