Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har kun møtt mannen jeg dater to ganger, men stusser over at han forteller meg han har kontakter i kommunen som kan hjelpe meg få kommunalt boliglån. Dette er jo i seg selv hyggelig av han, men jeg syns det er veldig rart etter som vi dater, føler dette er et hint fra han til at vi ikke kommer til å ende med å bo eller kjøpe bolig sammen? Hva tenker dere? Hjelp.. 

Anonymkode: 008b3...248

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp, skriver jeg også. 

Dere har vært på to dates - og du forventer at dere skal flytte sammen. 😳 Han prøver vel bare å være behjelpelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke mente at du kanskje var noe å satse på så ville han vel brukt kontaktene sine på noen andre.. 

Men jeg synes det er rart at du er interessert i en mann som åpenbart ikke har noe i mot å gjøre korrupte og ulovlige ting. Som å skaffe noen som ikke er berettiget et husbanklån, husbanklån. 

Anonymkode: 829b4...dd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men jeg synes det er rart at du er interessert i en mann som åpenbart ikke har noe i mot å gjøre korrupte og ulovlige ting. Som å skaffe noen som ikke er berettiget et husbanklån, husbanklån. 

Anonymkode: 829b4...dd9

Det er da ikke sikkert. Det er mange fullt lovlige rettigheter som mennesker ikke er klar over. Eller det kan være at han ikke har peiling i det hele tatt, men ønsker å leke kar.

Anonymkode: a3535...f1a

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...