AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Jeg og min samboer har vært sammen i 9 år, og har ett barn sammen. I starten var vi naturligvis veldig tiltrukket av hverandre, og kunne ikke få nok hverandre. Jeg finner han fortsatt attraktiv, spesielt når han har ordnet seg litt ekstra eller nettopp har dusjet, tatt på litt godlukt osv. Men ikke nærheten av sånn som i starten. Jeg får også dekt mye av mitt fysiske behov hos barnet mitt (som er 2 år, og trenger/gir mye kos), noe som gjør at jeg ikke har det samme behovet hos samboeren min. Kysser ikke like mye som før, sitter gjerne i hver sin side av sofaen og har (naturligvis) sex mye sjeldnere. Så, jeg lurer på, er dette normalt? Vi har jo vært sammen en stund, så den gnisten som man gjerne opplever i starten er ikke der, og noen ganger føler jeg at vi bare er to stk som samarbeider om et barn. Mye av den kjæreste-biten er borte, jeg føler ikke så mye den store tiltrekningen lengre, samtidig som jeg elsker han, og ikke kunnet tenkt meg å være sammen med noen andre. Anonymkode: a140c...5ae
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og min samboer har vært sammen i 9 år, og har ett barn sammen. I starten var vi naturligvis veldig tiltrukket av hverandre, og kunne ikke få nok hverandre. Jeg finner han fortsatt attraktiv, spesielt når han har ordnet seg litt ekstra eller nettopp har dusjet, tatt på litt godlukt osv. Men ikke nærheten av sånn som i starten. Jeg får også dekt mye av mitt fysiske behov hos barnet mitt (som er 2 år, og trenger/gir mye kos), noe som gjør at jeg ikke har det samme behovet hos samboeren min. Kysser ikke like mye som før, sitter gjerne i hver sin side av sofaen og har (naturligvis) sex mye sjeldnere. Så, jeg lurer på, er dette normalt? Vi har jo vært sammen en stund, så den gnisten som man gjerne opplever i starten er ikke der, og noen ganger føler jeg at vi bare er to stk som samarbeider om et barn. Mye av den kjæreste-biten er borte, jeg føler ikke så mye den store tiltrekningen lengre, samtidig som jeg elsker han, og ikke kunnet tenkt meg å være sammen med noen andre. Anonymkode: a140c...5ae Har det likt og vi har ikke barn. Føler at vi er som «venner» hvis du forstår hva jeg mener ? Anonymkode: 37fe7...18f 1
Jegmegogbarnet Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Jeg var veldig tiltrukket av min ex. Men jeg tror ikke i dag at det var for riktig årsak. Jeg var rett og slett for redd for å være alene. Mitt beste råd er å ta det du skriver her nå å gjøre noe med det. Fin dere barnepass, sett dere ned på en side for sex leketøy og handle litt sammen. Snakk om tiden dere hadde som nyforelsket og bli enige sammen om at dere ønsker litt av dette tilbake igjen. Jeg tenker det er helt normalt at du er der du er nå. Og blir på et vis kjempegla når du skriver at du fortsatt ikke kunne tenkt deg en annen levemåte. I mitt hode er det man kaller tykt og tynt. Der tynt er, vi har det "bare" godt sammen. Men det er aldri forseint og piffe opp litt. Hverdagen kommer å tar oss alle😊 Før min eks dro til en annen sa jeg til henne, når jeg sier jeg elsker deg er ikke det for at det kribler i magen når jeg ser deg. Tenker på deg hele tiden. Sug etter å se deg igjen. Jeg elsker deg for den du er for meg. En partner, en venn som jeg kan være intim med, en venn jeg kan være 100% trygg på. Rett og slett en bestevenn med bennefits. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Jeg er nok mer tiltrukket nå enn når vi møttes for 13 år siden. Han veier litt mindre, har fått skjegg og søte rynker. Før var han veldig… guttevalp 😆 Anonymkode: a5075...4dd 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Ja har det helt på samme måte. Vært sammen i 6 år. Anonymkode: c5733...88c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og min samboer har vært sammen i 9 år, og har ett barn sammen. I starten var vi naturligvis veldig tiltrukket av hverandre, og kunne ikke få nok hverandre. Jeg finner han fortsatt attraktiv, spesielt når han har ordnet seg litt ekstra eller nettopp har dusjet, tatt på litt godlukt osv. Men ikke nærheten av sånn som i starten. Jeg får også dekt mye av mitt fysiske behov hos barnet mitt (som er 2 år, og trenger/gir mye kos), noe som gjør at jeg ikke har det samme behovet hos samboeren min. Kysser ikke like mye som før, sitter gjerne i hver sin side av sofaen og har (naturligvis) sex mye sjeldnere. Så, jeg lurer på, er dette normalt? Vi har jo vært sammen en stund, så den gnisten som man gjerne opplever i starten er ikke der, og noen ganger føler jeg at vi bare er to stk som samarbeider om et barn. Mye av den kjæreste-biten er borte, jeg føler ikke så mye den store tiltrekningen lengre, samtidig som jeg elsker han, og ikke kunnet tenkt meg å være sammen med noen andre. Anonymkode: a140c... Vi har vært sammen i 25 år. Er 41 og 48 år. Å ja, jeg er like tiltrukket av min mann, hvis ikke mer. MEN vi har hatt en liten down periode, og det var da barna var mindre. Nå er de 10 og 12 og vi har mer tid til kjærestetid og sex. Anonymkode: 21976...2e7 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Nei det har gubben ødelagt. Nærmest hater han nå. Gift i 20 år Anonymkode: e2333...81e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Ja, fortsatt tent men ikke i slik det var for 20 år siden. Anonymkode: e83ad...0c4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 Minst like tiltrukket av han nå som jeg var da vi ble sammen for 5 år siden! Tenker ofte på hvor heldig jeg er som får være sammen med han! Anonymkode: facf3...466 1
sicario Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så, jeg lurer på, er dette normalt? Anonymkode: a140c...5ae Ja. Dette er 100% normalt.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Minst like tiltrukket av han nå som jeg var da vi ble sammen for 5 år siden! Tenker ofte på hvor heldig jeg er som får være sammen med han! Anonymkode: facf3...466 Fem år er ingenting. Anonymkode: 98452...cfc 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 Dabbet solid av etter de første 1-2 årene da vi ikke klarte å la være å ta på hverandre hele tiden. Men kjenner på det samme ofte nok. Særlig når vi stikker avgårde på en liten helgetur. Foretrekker storbytur ut av landet, men siste året har det blitt SPA hotell i Norge her og der. Gleder oss til å være helt alene igjen, der vi ikke trenger å "stikke av". Har vært sammen i 20 år. Anonymkode: f7f27...c80 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Minst like tiltrukket av han nå som jeg var da vi ble sammen for 5 år siden! Tenker ofte på hvor heldig jeg er som får være sammen med han! Anonymkode: facf3...466 Men det gjør jeg også, tenker ofte at jeg er heldig som har han ☺️ Men denne gnisten/store tiltrekningen, er liksom ikke helt der lengre. Ts Anonymkode: a140c...5ae
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 Er spent på hvordan det blir her. Vi hadde liksom aldri den kaninknulleperioden, kanskje fordi kjæresten både var så mistenksom og sjalu, og samtidig sleit med erektil dysfunksjon. Nå som vi er bedre kjent, og det er mer tillit og kjennskap, sitter sexen bedre og vi er "nyforelska" etter 2 år på en måte som jeg ikke opplevde at vi var i begynnelsen. Vi begynte på en måte med en svak gnist som nå har vokst seg større. Anonymkode: 63131...d0a 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 På druen skrev (1 time siden): Ingen er selvfølgelig det. Det tror jeg og, meeeen...En jeg kjenner påstår at han og kona har like mye sex som de hadde for 20 år siden (er cirka 42 år gamle begge to, sammen i 22 år), og at det er like spennende 😁 Ønsketenkning? Anonymkode: 2ea25...92d
Gjest På druen Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det tror jeg og, meeeen...En jeg kjenner påstår at han og kona har like mye sex som de hadde for 20 år siden (er cirka 42 år gamle begge to, sammen i 22 år), og at det er like spennende 😁 Ønsketenkning? Anonymkode: 2ea25...92d 20 år, sure. Men det varer ikke livet ut.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 På druen skrev (18 minutter siden): 20 år, sure. Men det varer ikke livet ut. Som i, det knulles ikke like mye på dødsleiet? Anonymkode: 63131...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #20 Skrevet 8. august 2021 Da vi møttes og ble sammen var vi 16 og 17 år...nå er vi 42 og 43... og jeg er fortsatt vill etter han! 😆 Rart at det kan være slik, egentlig! Når jeg ser på gamle bilder, var vi jo bare barn -og da synes jeg egentlig ikke han var så råkjekk, men nå, aj aj aj! 😄 Anonymkode: 86878...f5e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå