AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Planen er å dra til Sverige ila dette året en gang. Jeg har aldri vært der, så lurer på om dere har noe dere anbefaler å sjekke ut? Jeg har ett familie medlem som er glutenallergikere, noe dere anbefaler av butikker eller mat? Hva er ett must dere handler? Planen er å dra til Ullared hvertfall.. Er ikke interessert å høre noen pekepinnen med tanke på korona. Er fullvaksinert. Og vi drar ikke til Sverige, om det er helt krise. Anonymkode: 3852a...6b7
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Å ja, glutenfritt og laktosefritt er dyrt her hjemme, så det er himmelrike å se både utvalg og priser i Sverige. Så er det selvfølgelig ost og kjøttvarer da. Jeg har kjøpt masse krydder til en billig penge, og av og til vaskepulver. Alle snakker om brus og slikkeri. Det skal være billig der. ullared er gøy. Det er mange år og flere utvidelser siden sist jeg var der, men vi kjøpte det meste av barnetøy der + +. Sett av god tid og nyt turen 😀
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 På Gekås, som er navnet på butikken stedet heter Ullared, har de massevis av billig leker, klær og ting og tang som er utrolig billig. I tillegg til Gekås, så ligger det flere outlet butikker rundt der. Regner med at der har tenkt å være der et par dager, om dere drar fra Norge. Det er et stykke ned dit. Alle matbutikker har bra utvalg av glutenfritt, med unntak av Lidl. Der har de ikke så stort utvalg, men ICA, Willys, Coop og de andre har det. Nå bor jeg i Sverige, så hva folk handler når de er over er vel mest kjøtt, ost, godteri, brus og varer på Systembolaget. Anonymkode: 350f5...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå