AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 En bekjent av meg har lagt ut en del snapper på story i sommer. På noen bilder har jeg skrivet: god tur, kos dere, så fint det er der osv. Har sikkert svart på 4-5 bilder på story. Hun har åpnet men ikke svart på noen. Er ikke det litt rart.? Hvis noen f eks sender deg en sms og sier god tur, så svarer man takk? Hva er anderledes med snap enn sms? Anonymkode: c5e4a...e81
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Jeg svarer sjelden på snapper, så sant det ikke er innlysende at snapen er personlig og krever svar. Mange har mange hundre venner på snap, hvis alle skal skrive "god tur" på storiesene, får man jo ikke gjort annet enn å svare. Dette er forskjellen på sms og snap. Anonymkode: 6d932...7ff 11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Normal høflighet tilsier at man sier takk eller svarer innen rimelig tid. Dessverre så betyr digitaliseringen for en del at når de ikke ser den andre irl så koster det ikke så mye å gi blaffen i andre. Når slikt skjer er det viktig å huske på at du er god nok uansett hvordan andre oppfører seg mot deg. Det er antakelig en del av det å bli voksen å tåle avvisning eller at ikke alle liker en. Rett deg opp i ryggen og hold hodet hevet. Gi blaffen i folk som ikke har folkeskikk eller bryr seg. Finn venner som bryr seg og tar kontakt. Anonymkode: bae1b...dbf
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Det funker ikke på snap! Kan ikke svare alle, da blir jeg sittende med fjeset i mobilen. Slutt heller å kommenter.. Anonymkode: 10cef...f6d 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Jeg svarer/kommenterer aldri på det som blir lagt ut på story. Er det vanlig? Legger aldri noe på story selv. Anonymkode: c3eef...bc7 2
KillerKitty Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Jeg svarer sjeldent, med mindre det er et spørsmål. På messenger og sms svarer jeg da
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 Det er ikke vanlig på snapchat. Ikke på Instagram heller, men der kan man i alle fall svare ved å like meldingen. Anonymkode: b099f...6db
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #9 Skrevet 9. august 2021 Nei, det er ikke rart. Snap er ikke sms eller messenger Anonymkode: b47c5...c1a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 Snapchat er bare sånn rask bildedeling. Sjeldent jeg svarer folk der inne heller. Meldinger forsvinner jo så fort. Hvis folk vil melde med meg, så er det bedre at de sender på messenger eller sms. Anonymkode: 55cb4...2e2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #11 Skrevet 9. august 2021 Jeg synes det er plagsomt når folk sender sånne intetsigende meldinger på snap. Hvis de sender SMS/messenger, så kan jeg se på skjermen på mobilen ca. hva de vil og om jeg må lese nå eller la det vente. Når de sender snap, så må jeg klikke meg inn på snap og inn på den sida med meldinger og så inn på chatten der. Masse styr bare for å se en emoji som ler så den griner. Også forsvinner det så fort, så jeg må passe på å være konsentrert om å lese akkurat når jeg åpner. Også klarer jeg ikke å komme på noe å svare i farta, også risikerer jeg at de blir sure. Det er nesten så jeg ikke får lyst til å legge ut story om at jeg drar på tur, for da får jeg "god tur"-melding tilbake, også må jeg svare takk og så svarer de fjes med hjerteøyne og kos deg også må jeg svare likertommel osv. 😬😬🤪 Anonymkode: 2aa28...b0c 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #12 Skrevet 9. august 2021 Slitsomt med folk som forventer svar på unødvendig kommunikasjon gjennom snap Anonymkode: f2cb4...39d 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #13 Skrevet 9. august 2021 Jeg har sikkert 15 uåpnet meldinger på snap, folk som kommenterer på mine stories. Jeg ser de når jeg er inne på snap igjen, Jeg gidder ikke åpne de før jeg legger ut en ny story. Maaaas 😂 Anonymkode: f2cb4...39d 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #14 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 9.8.2021 den 17.36): Jeg har sikkert 15 uåpnet meldinger på snap, folk som kommenterer på mine stories. Jeg ser de når jeg er inne på snap igjen, Jeg gidder ikke åpne de før jeg legger ut en ny story. Maaaas 😂 Anonymkode: f2cb4...39d Det hørtes jævla rart ut. Du behandler folk og venner dårlig med andre ord! Anonymkode: 776b8...01b 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #15 Skrevet 11. august 2021 Ikke svar på folk sine stories. Får du direkte snap kan du gjerne svare. Anonymkode: f8ec3...159 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå