Gå til innhold

Seksualitetforument her på KG

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

..må være noe av det dummeste jeg leser. Tror Mysan har litt rett i at man trenger litt eldre kvinnfolk her på forumet, for å oppveie mot alt det banale her.

Endret av Rattleshake
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kanskje noe i det. Det er imidlertid sjelden jeg ler så mye som når jeg er inne på seksualitetsforumet.

Skrevet

TantePose drar jo opp gjennomsnittsalderen litt, om vi får med henne...

Skrevet

Tenkte mer på artige gjør-det-selv-gaver.

Skrevet
..må være noe av det dummeste jeg leser. Tror Mysan har litt rett i at man trenger litt eldre kvinnfolk her på forumet, for å oppveie mot alt det banale her.

...akk ja, jeg begynner å føle meg utgammal her inne. Kunne vært fint med noen flere som har levd litt mer enn nitten år.

Skrevet

Er helt enig at det er behov for flere som har passert 25 (og helst vel så det) her inne. Eller ihvertfall personer som ikke tenker kun svart- hvitt i alle situasjoner og slikt kommer vel med erfaring som igjen kommer av at man har levd noen år ;)

Selv er jeg 30 og føler til tider at KG er blitt et fjortisforum over det siste halvannet året, mens det tidliger var reflekterte personer som tålte å ta en debatt for en debatt her inne. Blir litt slitsomt i lengden at enkelte snuser ting opp i nesen og blir fornærmet. Vrker som om det er flere av de "gamle" brukeren som har tenkt i samme baner da det er mange som man ikke ser her inne lenger (ikke pålogget ihvertfall).

Skrevet

Enig med Slangen og Mysan. Jeg er 37 og føler meg noen ganger som den gamla som har falt av lasset for lengst. Men, men, jeg lar bare være å lese det som jeg føler jeg ikke har noe interesse av så går det greit.

Skrevet

Det har kanskje noe med at dem som har mange spørsmål ikke er så erfarne?

Hvis noen har spørsmål så er det jo lov å legge dem ut, mener jeg, uavhengig av alder.

Skrevet

Ja selvfølgelig. Spørsmål er lov. For min del tenkte jeg mer på å lese de innleggene om veldig "kreativ" sex og historier som overgår min fantasi i hvertfall.

Skrevet
Ja selvfølgelig. Spørsmål er lov. For min del tenkte jeg mer på å lese de innleggene om veldig "kreativ" sex og historier som overgår min fantasi i hvertfall.

Det er jo seksualitet det også, så jeg ser ikke helt problemet med det. Nå leser jeg lite på seksualitetsforumet, så det er mulig du sikter til noe spesielt, men det er da ikke fjortis å like eksperimentell sex.

Pleier imidlertid å være endel tulleinnlegg, og det er jo ganske fjortis, da.

I tillegg er det vel verdt å notere bak øret at de som bruker mye tid på sexforum på internett sikkert ikke er særlig representative for befolkningen generelt. Noen liker å utbrodere alle detaljer ved sitt eget sexliv, andre gjør det ikke... Tror det har litt med det å gjøre også, i noen tilfeller.

Skrevet
...akk ja, jeg begynner å føle meg utgammal her inne. Kunne vært fint med noen flere som har levd litt mer enn nitten år.

Sorry skal prøve å eldes fort.

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Sorry skal prøve å eldes fort.

Tror kanskje Rattleshake foretrekker at folk modnes fremfor å eldes.

Skrevet

Og hva med dem som gjør begge deler, da..?

Det er jo alltids noen her som har levd i nitten år - to ganger... om et par år...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Og hva med dem som gjør begge deler, da..?

Det er jo alltids noen her som har levd i nitten år - to ganger... om et par år...

Modne svisker er best.

Skrevet
Det har kanskje noe med at dem som har mange spørsmål ikke er så erfarne?

Hvis noen har spørsmål så er det jo lov å legge dem ut, mener jeg, uavhengig av alder.

Det er ikke spørsmålene jeg reagerer på - det er de forskjellige svarene man kan få dersom enkelte ikke tar trådstarter seriøst. Eller alle de sort/hvite argumentene man kan få som svar på enkelte spørsmål. Det blir ofte litt sånn: Hvis du har seksuelle preferanser som jeg ikke liker så :kvalm:

Jeg har heller ikke respekt for folk som kommer med lange og sinte tirader og tusen utropstegn dersom de blir pirket på eller kritisert for sine svar.

osv osv... det er egentlig mange sånne tendenser jeg kikker på, selv om jeg ikke husker alle episodene i hodet her og nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...