AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Jeg treffer bare rare folk som enten er schizofren/heltidsgamere osv til venner, jeg greier aldri å bli venner med de ‘Kule’ gutta. Jeg tar mye insj overfor dem, men det blir aldri noe ordentlig med de. Er er selv helt normal, har god jobb, leilighet og en god utdannelse. Jeg synes dating er vanskelig, men det er jo vanskelig for de allerfleste unge menn i min alder……men kommer jo også ofte på gjentakende dater med forskjellige damer. Jeg sliter med å skjønne om problemene mine på vennefronten morfer videre inn i utfordringer på damefronten… jeg var litt sosial engstelig før, men mye av det ble kurert da jeg fikk min første jobb… jeg vil jo også gjerne bygge opp gode vennskap for å øke muligheten til å treffe damer den veien…. ps: ser helt normalt bra ut. Anonymkode: d102a...91f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Jeg er dame med litt liknende problem. Nå har jeg heldigvis havnet i en oppegående, kul venninnegjeng, men det er lite mannfolk å se, og tinder begynner å bli passelig kjipt. Jeg tror ting henger sammen. Før hang jeg i et miljø hvor alle menn var rimelig spesielle. Nå er jeg på et helt annet sted i livet, du kan ikke se at jeg en gang var en del av en subkultur, men fordi jeg har så mange bekjente derfra er det som regel de mannfolka som tar kontakt. Sitter fast i et nett. Anonymkode: 0c313...9fd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er dame med litt liknende problem. Nå har jeg heldigvis havnet i en oppegående, kul venninnegjeng, men det er lite mannfolk å se, og tinder begynner å bli passelig kjipt. Jeg tror ting henger sammen. Før hang jeg i et miljø hvor alle menn var rimelig spesielle. Nå er jeg på et helt annet sted i livet, du kan ikke se at jeg en gang var en del av en subkultur, men fordi jeg har så mange bekjente derfra er det som regel de mannfolka som tar kontakt. Sitter fast i et nett. Anonymkode: 0c313...9fd Ikke sant. Jeg blir jo kjent med kule karer også, men jeg greier aldri å bli skikkelig close med de. Når jeg dater en dame, vil hun ofte gjerne bli kjent med vennene mine, det er da jeg sliter med å vise fram en eneste kul type for henne så hun blir interessert i meg. Jeg har liksom bare schizofrene og gamere på nav å vise til… det er ikke akkurat et sjekketriks er det vel??? Anonymkode: d102a...91f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke sant. Jeg blir jo kjent med kule karer også, men jeg greier aldri å bli skikkelig close med de. Når jeg dater en dame, vil hun ofte gjerne bli kjent med vennene mine, det er da jeg sliter med å vise fram en eneste kul type for henne så hun blir interessert i meg. Jeg har liksom bare schizofrene og gamere på nav å vise til… det er ikke akkurat et sjekketriks er det vel??? Anonymkode: d102a...91f Så du faker at du ikke har venner pga vennene ikke er kule nok? Er det et sjekketriks? Anonymkode: b0f26...f84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå