Lomvi Skrevet 8. august 2021 #21 Del Skrevet 8. august 2021 Ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Lomvi, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 8. august 2021 #22 Del Skrevet 8. august 2021 Står over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hlidskjalf Skrevet 8. august 2021 #23 Del Skrevet 8. august 2021 Saph skrev (3 timer siden): Tror kanskje du burde lese litt om festivaler. Greit nok at du har dine meninger om covid og insektspising, det driter jeg I. Men jeg kan ikke sitte og se på at noen ikke vet hva en festival er. Det er over 900 av dem i Norge. Jo takk, jeg vet det finnes jazz, danseband, blues, køntri og western-festivaler osv, men jeg har ingen interesse av disse heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AfterTheRain Skrevet 8. august 2021 #24 Del Skrevet 8. august 2021 1 hour ago, zemer said: Ikke så sikker på at landet betaler for det, de gir deg gratis vaksine. Derav har vi valget. Det var selvfølgelig min mening om saken, ikke sikkert at det blir sånn. Men samme prinsipp følger vi på arbeidsplassen. De som er organiserte og betaler kontingent er styrken bak lønnsforhandlingene, likevel får de som ikke er organiserte samme lønn til slutt. De er gratispassasjerer, men dette systemet vi har i Norge tillater dette fordi det er mye bedre å være litt snill og ha gratispassasjerer enn å pirke bort i likhet, rettigheter og demokrati. Og samme bør vi ha når der er snakk om covid testing for de uvaksinerte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 8. august 2021 #25 Del Skrevet 8. august 2021 AfterTheRain skrev (2 minutter siden): Det var selvfølgelig min mening om saken, ikke sikkert at det blir sånn. Men samme prinsipp følger vi på arbeidsplassen. De som er organiserte og betaler kontingent er styrken bak lønnsforhandlingene, likevel får de som ikke er organiserte samme lønn til slutt. De er gratispassasjerer, men dette systemet vi har i Norge tillater dette fordi det er mye bedre å være litt snill og ha gratispassasjerer enn å pirke bort i likhet, rettigheter og demokrati. Og samme bør vi ha når der er snakk om covid testing for de uvaksinerte. Enig!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 8. august 2021 #26 Del Skrevet 8. august 2021 Ryddet for antivaksineinnlegg. Lomvi, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg