omno_guest Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 De holder på med testing nå til inngang til festivaler og andre arrangementer, for de som ikke er vaksinert. Men om noen år vil det ikke være som en gratis koronatest. Da vil en koronatest koste rundt 1000,- om ikke vaksinert og om du ikke betaler så mye hver gang for en koronatest så kan du ikke gjøre hva du vil ute i samfunnet. Du kan ikke gå på konserter, festivaler og heller ikke reise uten å betale 1000,- ekstra med å ta koronatest i tillegg til billett og alt. 3
student86 Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 (endret) omno_guest skrev (1 minutt siden): De holder på med testing nå til inngang til festivaler og andre arrangementer, for de som ikke er vaksinert. Men om noen år vil det ikke være som en gratis koronatest. Da vil en koronatest koste rundt 1000,- om ikke vaksinert og om du ikke betaler så mye hver gang for en koronatest så kan du ikke gjøre hva du vil ute i samfunnet. Du kan ikke gå på konserter, festivaler og heller ikke reise uten å betale 1000,- ekstra med å ta koronatest i tillegg til billett og alt. Har du kilde eller spåkule på det du skriver i andre avsnitt? Endret 8. august 2021 av student86 40
omno_guest Skrevet 8. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2021 2 minutter siden, student86 said: Har du kilde eller spåkule på det du skriver i andre avsnitt? Spåkule. Vent å se
student86 Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 omno_guest skrev (9 minutter siden): Spåkule. Vent å se Litt av en spåkule, må jeg si. jeg foretrekker å ta dag for dag, takk. 23
Jdz Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 omno_guest skrev (17 minutter siden): Men om noen år vil det ikke være som en gratis koronatest. Da vil en koronatest koste rundt 1000,- om ikke vaksinert og om du ikke betaler så mye hver gang for en koronatest så kan du ikke gjøre hva du vil ute i samfunnet. Du kan ikke gå på konserter, festivaler og heller ikke reise uten å betale 1000,- ekstra med å ta koronatest i tillegg til billett og alt. Når jeg har måttet reise det siste året har jeg betalt over 1000 kroner for koronatest. Er vel egentlig helt fair? Hvorfor skal det offentlige dekke dette? Dit jeg som regel reiser må jeg uansett ha koronatest før avreise, selv om jeg er vaksinert. 14
AliceNextDoor Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 omno_guest skrev (19 minutter siden): De holder på med testing nå til inngang til festivaler og andre arrangementer, for de som ikke er vaksinert. Men om noen år vil det ikke være som en gratis koronatest. Da vil en koronatest koste rundt 1000,- om ikke vaksinert og om du ikke betaler så mye hver gang for en koronatest så kan du ikke gjøre hva du vil ute i samfunnet. Du kan ikke gå på konserter, festivaler og heller ikke reise uten å betale 1000,- ekstra med å ta koronatest i tillegg til billett og alt. For noe tull. Det vil jo være direkte i strid med diverse lovverk.
Merovingian Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 2 minutter siden, Jdz said: Når jeg har måttet reise det siste året har jeg betalt over 1000 kroner for koronatest. Er vel egentlig helt fair? Hvorfor skal det offentlige dekke dette? Dit jeg som regel reiser må jeg uansett ha koronatest før avreise, selv om jeg er vaksinert. Nå er det jo stor forskjell på en «fit to fly” test og en test pga at man har symptomer på korona. En «fit to fly» test kommer alltid til å koste penger, var jo derfor mange ble sinna når den offentlige test stasjonen ikke ville gi bekreftelse på engelsk. 6
Elidaa Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Noen steder så er koronatest gratis nå. En får koronapass i 24 timer. På kjøpesenter. Flott tiltak da. 3
Velour Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 (endret) omno_guest skrev (1 time siden): De holder på med testing nå til inngang til festivaler og andre arrangementer, for de som ikke er vaksinert. Men om noen år vil det ikke være som en gratis koronatest. Da vil en koronatest koste rundt 1000,- om ikke vaksinert og om du ikke betaler så mye hver gang for en koronatest så kan du ikke gjøre hva du vil ute i samfunnet. Du kan ikke gå på konserter, festivaler og heller ikke reise uten å betale 1000,- ekstra med å ta koronatest i tillegg til billett og alt. Om noen år kan det ikke kalles en pandemi. Mener du at man skal teste seg for korona de neste 5 årene? Endret 8. august 2021 av Velour 4
Gjest laPistola Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Om noen år.. hvis dette pågår om noen år så må jo alle uansett ta vaksiner i nye omganger, så bortsett fra at det er oppspinn, hadde det ikke vært et argument for og få folk til og ta vaksinen nå om det hadde vært reelt heller.
omno_guest Skrevet 8. august 2021 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2021 33 minutter siden, Velour said: Om noen år kan det ikke kalles en pandemi. Mener du at man skal teste seg for korona de neste 5 årene? Ja de som ikke er vaksinert må det
Velour Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 (endret) omno_guest skrev (7 minutter siden): Ja de som ikke er vaksinert må det Selv om det ikke er en pandemi? Da får man teste seg for influensavirus, rhinovirus og alle andre virus man ikke er vaksinert mot eller det ikke brukes vaksiner mot- til evig tid. Endret 8. august 2021 av Velour 6
2ro Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 Jeg er ganske sikker på du tar feil. Om det blir dyrt kommer folk til å ikke teste seg og det vil få negative konsekvenser for alle. Jeg tok gratis test for noen dager siden. Fikk grønt sertifikat i løpet av timer. De jobber også med å utvikle enkelte måter å teste på. Vi vet ikke hvor lenge dette vil være nødvendig, men det er jo ikke til stort bryderi. Det er mange gode grunner til å vaksinere seg uansett. 😊 5
hlidskjalf Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 omno_guest skrev (3 timer siden): De holder på med testing nå til inngang til festivaler og andre arrangementer, for de som ikke er vaksinert. Men om noen år vil det ikke være som en gratis koronatest. Da vil en koronatest koste rundt 1000,- om ikke vaksinert og om du ikke betaler så mye hver gang for en koronatest så kan du ikke gjøre hva du vil ute i samfunnet. Du kan ikke gå på konserter, festivaler og heller ikke reise uten å betale 1000,- ekstra med å ta koronatest i tillegg til billett og alt. Nei jeg skal ikke ha noen covid-vaksine. Jeg er ikke medlem av covid-religionen. Og festivaler er vel ikke noe sted jeg hører hjemme. Er vel bare fullt av hipstere og soyboys der uansett. Så ingen vaksine på meg, jeg har heller ikke planer om å bo i noen "pod" eller spise insekter slik media og eliten vil ha oss til. 5
Gjest Saph Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 hlidskjalf skrev (7 minutter siden): Nei jeg skal ikke ha noen covid-vaksine. Jeg er ikke medlem av covid-religionen. Og festivaler er vel ikke noe sted jeg hører hjemme. Er vel bare fullt av hipstere og soyboys der uansett. Så ingen vaksine på meg, jeg har heller ikke planer om å bo i noen "pod" eller spise insekter slik media og eliten vil ha oss til. Tror kanskje du burde lese litt om festivaler. Greit nok at du har dine meninger om covid og insektspising, det driter jeg I. Men jeg kan ikke sitte og se på at noen ikke vet hva en festival er. Det er over 900 av dem i Norge.
Gjest Villfisker Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 Driter jeg i. Klarer meg fint uten de tingene uansett. For andre som vil være med på sirkuset, får bare kjøre på
Gjest Villfisker Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 hlidskjalf skrev (1 time siden): Nei jeg skal ikke ha noen covid-vaksine. Jeg er ikke medlem av covid-religionen. Og festivaler er vel ikke noe sted jeg hører hjemme. Er vel bare fullt av hipstere og soyboys der uansett. Så ingen vaksine på meg, jeg har heller ikke planer om å bo i noen "pod" eller spise insekter slik media og eliten vil ha oss til. 🤣🤣🤣 👏👏👏
zemer Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 Villfisker skrev (28 minutter siden): Driter jeg i. Klarer meg fint uten de tingene uansett. For andre som vil være med på sirkuset, får bare kjøre på Jeg skal på konsert i september. Tar gjerne en test før og etter. 1
AfterTheRain Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 Misvisende tittel, og tråden er faktisk bare konspirasjonsteori 😛 Btw hvis ledelsen i Norge ønsker å sette krav om tester til å kunne delta i grunnleggende aktiviteter i samfunnet, så er landet nødt til å betale for dette. End of discussion. De vaksinerte som har eneste glede i livet av at uvaksinerte betaler dyrt for testene, kan havne i samme situasjon selv med en nyere mutasjon eller når reglene blir endret og vaksinerte også må i karantene og må teste seg ut av det. "Be Careful What You Wish For", med de ukonsekvente reglene vi har hatt hele veien kan situasjonen fort snu. 5
zemer Skrevet 8. august 2021 #20 Skrevet 8. august 2021 AfterTheRain skrev (11 minutter siden): Misvisende tittel, og tråden er faktisk bare konspirasjonsteori 😛 Btw hvis ledelsen i Norge ønsker å sette krav om tester til å kunne delta i grunnleggende aktiviteter i samfunnet, så er landet nødt til å betale for dette. End of discussion. De vaksinerte som har eneste glede i livet av at uvaksinerte betaler dyrt for testene, kan havne i samme situasjon selv med en nyere mutasjon eller når reglene blir endret og vaksinerte også må i karantene og må teste seg ut av det. "Be Careful What You Wish For", med de ukonsekvente reglene vi har hatt hele veien kan situasjonen fort snu. Ikke så sikker på at landet betaler for det, de gir deg gratis vaksine. Derav har vi valget.
Anbefalte innlegg