Gå til innhold

Beste reklame

Totalya

Anbefalte innlegg

Har vel knekt verre nøtter før!! :klappe: Den er rågod, fin musikk og kjekke karer.. gir meg frysninger og blir spilt på full guffe hjemme hos os.. Absolutte favoritten, hvor er den blitt av forresten? ikke sett den på en liten stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har heller ikke sett den på tv'en på ei stund. Den e jo super.

Når jeg sliter på jobb, da går den på full guffe på dataen.... skal tru det blir febrilsk jobbing med musa for å skru ned musikken når telefonen ringer.

Vet du om - Små grå (de som har låta) har den på Cd i butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den hvor noen folk går inn i et dødsbo og finner masse-masse penger - og masse KIWI-poser.

Og så "I've been looking for freedom"-reklamen selvfølgelig :sjarmor:

Synes disse er noen av de værste som går nå, men hver sin smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere er de(n) beste reklamen(e)?

Selv digger jeg den nye Rema-reklamen og Soidox med sink!

den for Telenor mobil, der pappan har direkte overført videsamtale med barnet sitt... blir helt rørt jeg :)

(Ja da det er bare 5 uker til termin, blir derfor lett rørt :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så reklame for nytt ukeblad Kamille i går. Det er Linn Skåber og en dame til (en av Melonas-jentene) som diskuterer bladet. De er så helt utrolig dustete. Litt sånn fjortis going on 35. Holdt på å le meg i hjel da jeg så den. Mannen min syntes forsåvidt at den var morsom, men kommenterte at den treffer muligens damer mer enn menn.

"Koselig - det er bare så last year!"

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

angående den "I've been looking for freedom"-reklamen. Eneste grunnen til at jeg synes den er morsom, er signaturbilder til ei viss ei her inne.

Egnentlig er David Hasselhoff ganske skummel. Fyren eldes ikke! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så reklame for nytt ukeblad Kamille i går. Det er Linn Skåber og en dame til (en av Melonas-jentene) som diskuterer bladet. De er så helt utrolig dustete. Litt sånn fjortis going on 35. Holdt på å le meg i hjel da jeg så den. Mannen min syntes forsåvidt at den var morsom, men kommenterte at den treffer muligens damer mer enn menn.

Catzy

Hehe, hun andre dama er ikke en av Melonas-jentene, hun er nemlig kusina mi, som spiller i kabaretgruppa Asbjørnsen og Joh.!

De har bl.a. vært med i Beat for Beat to ganger og hatt faste innslag i Myter. Pluss Nitimen hver onsdag!

Måtte bare kommentere dette! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte lottoreklamen jeg og, for den var morsom, men den beste reklamen må være den fra statens vegvesen om bruk av bilbelte. Den traff bra, det er jo tross alt sånn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catzy

Hehe, disse reklamene for Kamille er kjempemorsomme.

"Hvor mange kalorier er det i lipgloss, for eksempel?"

"Lipgloss?"

"Ja, du får det i deg!!"

"Ikke hvis du gjør sånn (trutmunn)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hun andre dama er ikke en av Melonas-jentene, hun er nemlig kusina mi, som spiller i kabaretgruppa Asbjørnsen og Joh.!

De har bl.a. vært med i Beat for Beat to ganger og hatt faste innslag i Myter. Pluss Nitimen hver onsdag!

Måtte bare kommentere dette!  ;)

Ah, der jeg har henne fra. :)

Kjøpte platen til den blonde Asbjørnsen og Jo-damen i fjor, bra jazzplate. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og de hadde et knallbra show i Sandefjord i sommer.

Hadde aldri hørt om dem før, men fikk gratisbilletter av en nær slektning som laget video av showet.

Helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kamille-reklamen der de er litt "fjortis" er utrolig morsom. "Jeg vil være Paris"

Jaaa, jeg får også mer og mer sansen for Kamille-reklamen. De har virkelig klart å kætsje de urtypiske fjortisfaktene :ler: Og hva gjelder "gamlehjemsreklamer" synes jeg også den for Dagbladet som var for en tid tilbake, med han politiker'n som er på besøk og får en skikkelig "tryneomgang" av hun gamle "blinde" dama, er ustyrtelig festlig!

Og helt utenom tema: *M*, den avataren din asså! Jeg flirer like mye hver gang jeg ser den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...