AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Skulle vær hyggelig mot en mannlige kollega og dette mistolket han fullstendig. Dette tok han som flørting. Hvorfor er menn så enkle innimellom? Anonymkode: 09a0b...620 2
Kågebruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 (endret) Vi er enkle hele tiden. Livet er vanskelig og derfor må vi leve enkelt. Endret 8. august 2021 av Kågebruker 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle vær hyggelig mot en mannlige kollega og dette mistolket han fullstendig. Dette tok han som flørting. Hvorfor er menn så enkle innimellom? Anonymkode: 09a0b...620 Det er jo ikke å være enkel. Hadde han vært enkel akkurat der og da så hadde han jo tenkt det som var: At du bare var hyggelig. Btw, da jeg ikke hadde noen mannfolkvenner tok også jeg hyggelighet fra menn som flørting, eller jeg lurte i det minste på om det ikke kunne være det, så tror også det har med erfaring å gjøre. Anonymkode: b1184...ff8 4
Gjest Robin666 Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Det er du som mistolker at han tar det som flørting. Han er bare hyggelig tilbake selvom du tror det er noe mer. Hvorfor er alle damer innbilske?
Gjest ABM Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skulle vær hyggelig mot en mannlige kollega og dette mistolket han fullstendig. Dette tok han som flørting. Hvorfor er menn så enkle innimellom? Anonymkode: 09a0b...620 Vi er ikke enkle..bare det at vi bruker enhver mulighet til å komme i trusa på dere!🤭 Skulle jo bare mangle og så deilige som dere kvinner er🌹
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Vi er ikke enkle..bare det at vi bruker enhver mulighet til å komme i trusa på dere!🤭 Skulle jo bare mangle og så deilige som dere kvinner er🌹 Vel. I all enkelhet er det fryktelig enkelt å snakke på vegne av alle menn som om dere var en homogen gruppe som fløy rundt og ville pule hele tiden og ikke hadde noe annet i nøtta. Anonymkode: b1184...ff8 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Fordi de som tolker en henvendelse som flørting for ofte har hatt en evolusjonsmessig fordel over de som gjør det for sjelden. I det første tilfellet blir resultatet en liten skuffelse, i det andre går man glipp av en mulighet til å spre genene. Anonymkode: 90eb4...56d 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Robin666 skrev (30 minutter siden): Det er du som mistolker at han tar det som flørting. Han er bare hyggelig tilbake selvom du tror det er noe mer. Hvorfor er alle damer innbilske? Jeg er ikke innbilsk ts Anonymkode: 09a0b...620
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Jeg opplever aldri at damer er hyggelige mot meg. Om det skjedde ville jeg blitt positivt overrasket, og det kunne det jo tenkes at jeg ble betatt. Men det er ikke det samme som at jeg innbilte meg at du var interessert, bare at du fremstår som hyggelig og dermed interessant for meg. Om damer var hyggelige mer ofte ville du ikke hatt dette kjempeproblemet 😅 Anonymkode: cc7b1...e7b 1
Gjest På druen Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Menn tolker det meste som flørting. Til og med om man er ufordregelig mot dem, så kan de tro at det er en seksuell spenning der eller at du er irritert på han fordi du egentlig liker han.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #11 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skulle vær hyggelig mot en mannlige kollega og dette mistolket han fullstendig. Dette tok han som flørting. Hvorfor er menn så enkle innimellom? Anonymkode: 09a0b...620 menn blir ikke lagt ann på 24 / 7 som kvinner gjør, derfor kan vi bli litt overrasket når en kvinne plutselig viser oppmerksomhet, har ingenting med å være enkel å gjøre Anonymkode: 5b763...3ca
norw Skrevet 9. august 2021 #12 Skrevet 9. august 2021 Hvordan skal menn vite hva som er flørting når man opplever det hvert skuddår? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå