AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #21 Del Skrevet 11. august 2021 Jeg trener minst 5 dager i uka, og har jobbet på treningssenter som instruktør. Og jeg bruker nesten bare pierre robert. Synes tightsene og shortsene er veldig gode, jeg har iallefall to stykker som er over ti år gamle. Alle sportbhene mine er pierre robert, de sitter godt og jeg synes de er fine. Helt supre klær. Anonymkode: 786c1...1bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #22 Del Skrevet 11. august 2021 Pierre Robert er vel det eneste klesmerket som faktisk bryr seg om miljøet og tilstreber å bruke resirkulerte materialer i plaggene sine. Jenny Skavlan fronter dem; skikkelig vakker og kul dame. Det finnes så sjukt mye tacky treningstøy med skinn-look og cleavage. DE syns jeg ser skikkelig latterlige ut. Anonymkode: e6291...575 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #23 Del Skrevet 12. august 2021 Pierre Robert har et imageproblem. Klærne er jo supre. Anonymkode: e741c...c55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #24 Del Skrevet 12. august 2021 Helt irrelevant hva slags klær man bruker. Er vel treningen som er poenget Anonymkode: bd17c...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 13. august 2021 #25 Del Skrevet 13. august 2021 Jeg ser ned på de som doller seg opp for å trene og ikke svetter mens de «trener». I motsatt ende ser jeg med respekt på de som trener hardt i utvasket treningstøy. De VET jeg har ekte treningsiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå