AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Hei, tenkte meg ut på langtur og da blir det tungt å skulle bære hermetikk osv., så tenkte å prøve slike ferdige frysetørkede retter man heller vann i. Ser at det finnes sånn hundre typer å velge mellom, har folk noen de anbefaler? 😊 Spiser absolutt alt så lenge det er godt, hehe. Anonymkode: 3af3f...de2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Har egentlig ikke så stor peiling. Men Gilde har komt med noen utgaver av frysetørke turmat. Har det på Extra her. Anonymkode: be4a5...297
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Mine favoritter fra Real Turmat er lapskaus, viltgryte, kremet pasta, pasta provence, pulled pork. Synes de er så gode at jeg gjerne tar meg en til middag i hverdagen også😅 Anonymkode: 062aa...9d4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mine favoritter fra Real Turmat er lapskaus, viltgryte, kremet pasta, pasta provence, pulled pork. Synes de er så gode at jeg gjerne tar meg en til middag i hverdagen også😅 Anonymkode: 062aa...9d4 Så enig. ☺ Og TS : Frysetørret veier ingenting og du kan bære med deg mengder. Men selvsagt fordrer det tilgang på vann. God tur. 😊 Anonymkode: 953d6...426 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Tusen takk for tips, skal prøve de jeg får anbefalt Skal også sjekke ut om de har Gilde sine på butukke det her, så digg at det kommer masse alternativer! Anonymkode: 3af3f...de2
Camillapb Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Real turmat har sykt mye godt😍 Ofte gode priser på Xxl!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 18 hours ago, Camillapb said: Real turmat har sykt mye godt😍 Ofte gode priser på Xxl! Skal sjekke XXL da, takk! Har du noen favoritter? 😄 Anonymkode: 3af3f...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå