Gå til innhold

Spørsmål til menn - om sex med damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere har sex: kjenner dere forskjell på damer som har født barn og damer som ikke har født barn? Er de som ikke har født barn trangere eller føles det likt? Jeg spør av ren nysgjerrighet.

Anonymkode: 75ff3...972

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjør det.

Anonymkode: fd83d...4e0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når dere har sex: kjenner dere forskjell på damer som har født barn og damer som ikke har født barn? Er de som ikke har født barn trangere eller føles det likt? Jeg spør av ren nysgjerrighet.

Jeg har aldri ligget med noen som har barn, men kona er gravid så jeg vil finne det ut.

Skrevet

Ja det vil jeg tørre å påstå at jeg gjør. De jeg har hatt sex med som har født vaginalt er ikke så trange. Men med hvis de trener på å knipe, så har det mye å si. Og jeg har erfart at de som har født, har lettere å få orgasme og at orgasmene er sterkere. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sånn bortsett fra at det nå begynner å bli en god del år siden jeg penetrerte ei som ikke hadde fått barn... så er jeg fristet til å svare JA.. og heldigvis.. at man kjenner forskjell på det! 😜

Og jeg har heller ikke savnet den den «noe trangere følelsen» nevneverdig... 😉 Da jeg foretrekker mer friksjon og hehe.. kan jeg si plass?? 😁 ... eller mer GLID blir mer riktig å si. 👍 Og skulle jeg ønsket.. mindre friksjon et øyeblikk..så..😉

Men det finnes helt sikkert de som kjennes like trange ut selv om de har født barn.. for det jeg vet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er forskjell. Heldigvis holder rumpehullet seg like trangt hele livet. 

Anonymkode: 7a995...b62

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at følelsen av å knulle en kvinne varierer mer fra kvinne til kvinne enn om hun har født eller ikke

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Gorgonzola skrev (49 minutter siden):

Min erfaring er at følelsen av å knulle en kvinne varierer mer fra kvinne til kvinne enn om hun har født eller ikke

Ikke bare det. Det varierer også med samme kvinne fra gang til gang.

Anonymkode: 7005c...950

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei kjenner ingen forskjell. 

Det kan være litt forskjell på noen damer, men det er mere våtheten som avgjør. Jo våtere jo videre kjennes du ut selv om det motsatte kan være realiteten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ble løsere hos kona etter fødselen.

Anonymkode: 599e7...e6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke mann, men har født 2 barn. Jeg er ikke sydd nedentil, men er veldig trang.

En jeg datet måtte avbryte samleie fordi han fikk vondt fordi jeg var trang. En annen mann holdt på å rusle bare ved å penetrere inn første gang. I følge han hadde han aldri kjent deiligere fitte som han sa. Han koste seg veldig 😊

Anonymkode: a3701...4fe

Skrevet

Klart det er forskjell.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...