AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Del Skrevet 8. august 2021 Det virker som at mange unge kvinner er veldig opptatt av å se veltrente ut og ha litt muskler. Ser veldig mye av det her i Oslo. Anonymkode: b56bf...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Del Skrevet 8. august 2021 Hei, er selv kvinnelig student, 21 år. Ja, jeg har trent styrke et par år nå, veldig gøy. Var veldig i vinden før corona i hvert fall , alle venninnene mine trente på treningssenter. En del har vel falt av litt nå, men regner med de kommer tilbake snart . Håper det . Ser jo fint ut med litt muskler, og greit å klare å løfte sin egen koffert osv, haha Anonymkode: 6674c...47f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Del Skrevet 8. august 2021 Nei, vi fryder oss over at vi har oppdaget at vi kan spise det vi vil av sunn, vegansk mat og at veien til fin kropp er kosthold og ikke å slite seg ut på treningssenter. Anonymkode: abc35...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Del Skrevet 8. august 2021 Nei. Anonymkode: c33ea...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Del Skrevet 8. august 2021 Bor i Oslo. Mine venner er litt opptatt av trening, men de jogger mest. Jeg er den eneste i gjengen som er opptatt av styrketrening. Anonymkode: b0a03...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Del Skrevet 8. august 2021 Er opptatt av trening og kosthold. Funksjonell trening. Ikke så opptatt av muskler spesielt. Anonymkode: 9a6b1...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Del Skrevet 8. august 2021 Vennene mine gjør mest yoga og jogger eller gå tur. Selv fikk jeg meg PT for å lære mer om styrketrening, for jeg var redd for å trene feil og hadde et ønske om en sterkere kropp. Det er deilig å kunne løfte tungt, men jeg bryr meg ikke så mye om utseendet, mye viktigere for meg å vite at ryggen er sterk og at jeg kanskje er mindre utsatt for skader. Anonymkode: fb60c...29d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Del Skrevet 9. august 2021 Jeg har trent styrke i 5 år, uten å ha fått noe særlig synlige muskler. Men sykt sterkere har jeg blitt! Nå har jeg derimot jobbet for å gå litt ned i vekt. Nærmet meg overvektkategorien, og ville ta et grep. Og plutselig så ser jeg virkelig resultatene av styrketreningen. Er blitt mye mer definert, og fått mange kommentarer at jeg ser så sterk ut. Lol, måtte bare ned i fettprosent så poppet alle musklene fram. Anonymkode: 19bf9...8fb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #9 Del Skrevet 10. august 2021 Er mest opptatt av å bli sterkere, synlige muskler krever også lav fettprosent. Anonymkode: 67015...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asmodeus Skrevet 10. august 2021 #10 Del Skrevet 10. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 2021-8-8 den 14.44): Nei, vi fryder oss over at vi har oppdaget at vi kan spise det vi vil av sunn, vegansk mat og at veien til fin kropp er kosthold og ikke å slite seg ut på treningssenter. Anonymkode: abc35...6c1 Dette strider imot min logikk. Hele poenget med å trene er å først bli sliten av å trene, så får man mer energi etter at man har trent. Ved å trene hardt omsettes (forbrennes) maten optimalt. Protein blir til muskler, og øvrige næringsstoffer utnyttes og tas bedre opp av kroppen. Kroppen blir sterk, sunn, motstandsdyktig mot sykdommer og generelt mer effektiv i alle andre dagligdagse gjøremål, og derfor får du mer energi. Bruk energi - for å få energi! For å svare på innlegget, ja jeg er opptatt av å trening og muskler, mest for å holde kroppen i en god effektiv tilstand der den kan prestere godt over så lang tid som mulig. (Jeg har tenkt å bli gammel). Jeg trener selvsagt også for å se bra ut, men også for å føle meg bra. Nå har jeg kapra drømmedama allerede, så jeg er ikke på sjekkeren, men for å være på den sikre siden... for du vet jo aldri... Dessuten trener jeg fordi jeg synes det er gøy! Endret 10. august 2021 av Asmodeus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #11 Del Skrevet 10. august 2021 Oslo her også, vi er alle med på samme senter og vi både trener der og går en del tur, men ingen av oss bryr oss om muskler, vi har det bare gøy Anonymkode: 9a0fa...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #12 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 8.8.2021 den 14.44): Nei, vi fryder oss over at vi har oppdaget at vi kan spise det vi vil av sunn, vegansk mat og at veien til fin kropp er kosthold og ikke å slite seg ut på treningssenter. Anonymkode: abc35...6c1 Oj, klarer dere å få definerte muskler kun med å spise vegansk altså? Imponerende. Genrelt synes jeg ikke tynne utrente kropper er noe å trakte etter. Vil være sterk og smidig, ha funksjonell kropp, og helst da slank med lav fettprosent. Lean på engelsk er det beste ordet for det. Mest fordi det er lettere å bevege seg med en sånn kropp, men jeg synes også det er fint. Så ja, jeg og vennene mine er opptatt av trening, kosthold, prestasjon, teknisk utførelse og også til en viss grad at kroppen ser stram og fin ut. Men jeg hadde ikke latt være å trene og begynt å spise McDonalds om det ga en penere kropp, fin kropp er en hyggelig bivirkning av trening, ikke hovedmålet. Så er det forskjell på hva man synes er pent. Noen liker myke armer, store pupper og ingen muskeldefinisjon, mens andre synes det samme der utrent og deigete ut. Noen liker typisk veganer-kropper med lite av både kjøtt og fett, andre synes det ser veikt ut. Noen liker definerte kropper, andre synes det ser kantete eller maskulint ut. Og så videre. Anonymkode: 364c7...952 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #13 Del Skrevet 10. august 2021 De fleste av mine venner går turer, jogger, sykler. Er få som trener styrke for tiden. Der føler jeg meg alene. Vi er midten av tredve årene. Anonymkode: 64047...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 10. august 2021 #14 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 8.8.2021 den 14.52): Er opptatt av trening og kosthold. Funksjonell trening. Ikke så opptatt av muskler spesielt. Anonymkode: 9a6b1...6b5 Samma. Nesten all treningen min er basert på markløft, knebøy, benkpress, pullups, farmer walk, rykk og støt. Og ulike varianter av disse. funksjonellt og flerledds/baseøvelser over hele linja. bryr meg døyten om muskler (utseende på de). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 10. august 2021 #15 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 8.8.2021 den 14.30): Det virker som at mange unge kvinner er veldig opptatt av å se veltrente ut og ha litt muskler. Ser veldig mye av det her i Oslo. Anonymkode: b56bf...975 Holde seg i form - ja. Muskler - nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pyari Skrevet 10. august 2021 #16 Del Skrevet 10. august 2021 Jeg er opptatt av å trene og være slank. Altså ikke bli lubben og feit. Men ikke muskler livet er for kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 10. august 2021 #17 Del Skrevet 10. august 2021 Absolutt ikke. Meg og ei venninne går å svømmer sammen. Ellers er det gode turer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 11. august 2021 #18 Del Skrevet 11. august 2021 Eg er opptatt av å trene, men ikkje av å musklar. Eg har, og har alltid hatt, ganske stor muskelmasse, men er mest opptatt av det tekniske på treninga, og prøver eigentleg å bruke så lite muskelkraft som råd. Eg trener kampsport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 11. august 2021 #19 Del Skrevet 11. august 2021 Både og. Jeg elsker å trene, og har fått definerte muskler som resultat av det. Men det er ikke musklene som er årsaken til at jeg elsker å trene. Det er min hobby. Og så ønsker jeg en sterk rygg for fremtiden, så jeg ikke blir så mye plaget som min mor var feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 11. august 2021 #20 Del Skrevet 11. august 2021 En sterk kropp ser bedre ut enn en slapp kropp. Og hvem vil ikke se bedre ut? Dog er det viktigste at en sterk kropp fungerer bedre enn enn slapp kropp. Har bl a hatt store ryggproblemer og vet nå hvor viktig det er å trene styrke. Elsker også å kjenne hvordan en trent kropp fungerer mye bedre enn en slapp kropp. 💪🦵 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå