AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Min er at jeg fortsatt er veldig fornøyd med Erna Solberg og jeg synes i regjeringen og FHI har gjort en fabelaktig jobb, Norge er et av landene som folk har dødd. Jeg støtter tiltakene som har vert og er 100%. så hva er deres mest upopulære mening? Anonymkode: 51dee...754 18
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 mente selvsagt at Norge er et av landene med minst døde Anonymkode: 51dee...754 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min er at jeg fortsatt er veldig fornøyd med Erna Solberg og jeg synes i regjeringen og FHI har gjort en fabelaktig jobb, Norge er et av landene som folk har dødd. Jeg støtter tiltakene som har vert og er 100%. så hva er deres mest upopulære mening? Anonymkode: 51dee...754 Føler at det stortsett er på KG og i kommentarfelt at folk mener regjeringen og FHI har bommet. De fleste jeg kjenner har samme mening som deg. Anonymkode: d7c35...af6 10
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler at det stortsett er på KG og i kommentarfelt at folk mener regjeringen og FHI har bommet. De fleste jeg kjenner har samme mening som deg. Anonymkode: d7c35...af6 den respektere jeg fullt ut ,derfor jeg skrev at det var en upopulær mening Anonymkode: 51dee...754
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Mening og mening. At jeg er feminist, provoserer som oftest her hjemme. Akkurat nå vanker jeg i miljøer (flyttet hjem til tidligere miljø) hvor det oppfattes som upopulært, teit, ekstremt eller et eller annet. En annen upopulær mening er at jeg er imot utvidelse av abortgrensen. En annen mening som er upopulær er at jeg synes kvinner altfor lett kjøper andres offerroller og at diskusjoner med kvinner fort fører til sanksjoner. En annen er at menn flest har lite selvinnsikt og er dumme som brød, og at skråsikkerheten deres nesten uten unntak handler om en grunnleggende mangel på kunnskap og/eller uevne til å stå i tvil og usikkerhet. Og ellers, når jeg er ute i den vide verden og faktisk møter mennesker, er jeg langt mer åpen og synes folk er mer ålreite enn mine meninger tilsier. Sånn. Anonymkode: 26c2e...cfa 10
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mening og mening. At jeg er feminist, provoserer som oftest her hjemme. Akkurat nå vanker jeg i miljøer (flyttet hjem til tidligere miljø) hvor det oppfattes som upopulært, teit, ekstremt eller et eller annet. En annen upopulær mening er at jeg er imot utvidelse av abortgrensen. En annen mening som er upopulær er at jeg synes kvinner altfor lett kjøper andres offerroller og at diskusjoner med kvinner fort fører til sanksjoner. En annen er at menn flest har lite selvinnsikt og er dumme som brød, og at skråsikkerheten deres nesten uten unntak handler om en grunnleggende mangel på kunnskap og/eller uevne til å stå i tvil og usikkerhet. Og ellers, når jeg er ute i den vide verden og faktisk møter mennesker, er jeg langt mer åpen og synes folk er mer ålreite enn mine meninger tilsier. Sånn. Anonymkode: 26c2e...cfa veldig enig med deg ang abort Anonymkode: 51dee...754 4
Chomsky89 Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Israel kan aldri hevde at de forsvarer seg, så lenge de millitært okkuperer andres land. 20
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Jeg liker dyr bedre enn mennesker, fordi mennesker er alt for fordomsfulle. Jeg liker heller ikke å være oppe på dagtid da mennesker raver rundt her og der. I mitt neste liv jeg bli en ugle. Langt inne i skogen unna folk, og kan sove på dagen og være oppe om natten. Ugler er fantastiske dyr, de har skjønt det 🦉 Anonymkode: 37c56...566 17
Hårstrikk79 Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): veldig enig med deg ang abort Anonymkode: 51dee...754 Det tror jeg de fleste er. 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker dyr bedre enn mennesker, fordi mennesker er alt for fordomsfulle. Jeg liker heller ikke å være oppe på dagtid da mennesker raver rundt her og der. I mitt neste liv jeg bli en ugle. Langt inne i skogen unna folk, og kan sove på dagen og være oppe om natten. Ugler er fantastiske dyr, de har skjønt det 🦉 Anonymkode: 37c56...566 skjønner den veldig godt, selvom jeg er veldig sosial,men dyr er fantastiske Anonymkode: 51dee...754
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 Chomsky89 skrev (4 minutter siden): Israel kan aldri hevde at de forsvarer seg, så lenge de millitært okkuperer andres land. Samme som med Sverige, med andre ord? Jeg mener menn kan stille krav til en partner, akkurat som kvinner kan. Det gjør tydeligvis fryktelig mange fryktelig sinte. Anonymkode: a2360...571 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 At folk generelt sett er ganske irriterende Anonymkode: d4bc6...3c2 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 Hårstrikk79 skrev (4 minutter siden): Det tror jeg de fleste er. Nei Anonymkode: 875a1...a80 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme som med Sverige, med andre ord? Jeg mener menn kan stille krav til en partner, akkurat som kvinner kan. Det gjør tydeligvis fryktelig mange fryktelig sinte. Anonymkode: a2360...571 veldig enig med deg på begge Anonymkode: 51dee...754
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At folk generelt sett er ganske irriterende Anonymkode: d4bc6...3c2 ærlig mening det Anonymkode: 51dee...754
Lafamiglia Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 (endret) At sukker er veldig usunt (og kunstige søtningsmidler også), og at et høyt sukkerinntak har en altfor stor og gjennomgripende aksept i norsk kultur. Endret 8. august 2021 av Lafamiglia 7
Hårstrikk79 Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei Anonymkode: 875a1...a80 Det ble heftig debattert i media i vår. Virker ikke som om folk generelt var overbegeistret over forslaget. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 Barn er gufne. Anonymkode: 5d491...0e7 11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 Jeg misliker sosiale sammenkomster. Har mage og tarmsykdom, men de fleste tror jeg finner på dette. Selskap med mat jeg ikke tåler ødelegger meg i dagevis. Er blitt asosial! Liker nesten ikke mennesker lengre🥺 Anonymkode: 1dd9c...70b 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #20 Skrevet 8. august 2021 At folk må slutte å fjærne ordet mann fra alle jobbtitler og slikt. Det heter sjømann, sysselmann, motormann osv.. Og ja jeg er kvinne, hetrofil og utdannet motormann. Anonymkode: 261eb...ab7 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå