AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #21 Skrevet 8. august 2021 Fint, og jeg liker grunnfargene hvitt og tre. Jeg er selv minimalist og har ikke mer møbler enn hun har (egentlig færre faktisk), men jeg trenger farger. Fargeputer, fargetepper, fargerike bilder på veggene. Jeg trenger flere grønne blomster. Jeg er helt for store åpne rom, og har endelig fått to slike selv (stue og gang). Vi vil ikke ha ting overalt, og det å ha det åpent er veldig herlig. Ikke noe for alle, får kommentarer iblant på at dere må jo ha mer ting, men der er vi uenige. Vi finner roen slik vi vil i vårt hjem, så kan andre heller pynte mer hos seg Anonymkode: a5ecd...1c0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #22 Skrevet 8. august 2021 Vel, med den utsikten er det vel greit. Hadde vært kaldt og kjedelig uten den Anonymkode: 5a23d...545
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #23 Skrevet 8. august 2021 Kjedelig hus, klisslikt som de fleste på insta. Samme møbler osv, ingen personlig stil akkurat, litt «copy-paste». Hadde klikka av alle trappene i huset, utrolig upraktisk. Fin utsikt👍🏻 Anonymkode: 388f4...e89 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #24 Skrevet 8. august 2021 Gjeeeeesp. Skikkelig upersonlig og hun har definitivt kjøpt mye trendy interiør, så bare tull at hun gir råd om å ikke kjøpe det som er hypertrendy. Er også veldig uenig i at hun sier marmor er tidløst, det kommer jo ann på hvordan man bruker det. Det badet i marmor kommer til å føles utdatert om få år. Og hotellfølelsen hjemme? Vii er nok veldig uenige i hva som gjør et hjem koselig og personlig. Må også være en forferdelig akustikk med så mye glass og få tekstiler! Anonymkode: cad1c...91b 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #25 Skrevet 8. august 2021 Pent innredet, men det er veldig upersonlig. Det minner om en bolig som er stylet for salg. Synes det er mye mer interessant å se interiørartikler om hjem som skiller seg ut og bærer preg av personen(e) som bor der. Anonymkode: cd510...6e8
Brunello Skrevet 8. august 2021 #26 Skrevet 8. august 2021 Huset er generelt veldig fint. Men det er en del detaljer jeg synes var litt Harry. Eksempelvis de svarte detaljene på badet.
Brunello Skrevet 8. august 2021 #27 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes det er verre at barna heter Liam og Lycke.. Anonymkode: dabbf...e5f Enig. En ekte Liam bor i kommunal leilighet i Øst-London. 1
TulleJenny Skrevet 8. august 2021 #28 Skrevet 8. august 2021 Huset har potensiale. Men det er upersonlig og kaldt, det virker som hun har kjøpt alt som er trendy og satt det i huset. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #29 Skrevet 8. august 2021 Overrasker over at så mange synes det er kjedelig, men hver sin smak. Jeg synes det virket veldig lukseriøst og det er jo fint det. Kunne veldig bodd der, og hvis jeg hadde trengt mer på veggene etc hadde jeg ordnet det. Men jeg liker ikke egentlig å ha for mye ting heller. Anonymkode: db372...925
Ullvott Skrevet 8. august 2021 #30 Skrevet 8. august 2021 (endret) Det var mye som var kjempefint der, men det mangler wow-faktoren fordi det er FOR upersonlig. Slik blir det gjerne når man kjøper alle tingene omtrent samtidig. Det er imidlertid andre ting som er mer tankevekkende med artikkelen: Det ene er at de aller fleste steder står det "jeg", "meg" og "mitt", til tross for at de er en familie som bor der. "Jeg sparte til møbler", "...møblene mine...", "Jeg hadde annerledes stil før", "To av badene mine har grå fliser" osv osv. Det andre er at hun er SÅ sikker på at hun har funnet sin stil og ALDRI kommer til å bytte ut de klassiske møblene hun har kjøpt. Dette til tross for at hun allerede har rukket å bytte stil etter at de flyttet inn i huset for fire år siden. (Fra amerikansk funkis, og med mange mørke møbler, til lys og nordisk.) Evighetsperspektivet er altså mindre enn fire år. Endret 8. august 2021 av Ullvott 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #31 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes det er verre at barna heter Liam og Lycke.. Anonymkode: dabbf...e5f må du gi deg .. 2 fine navn... Anonymkode: 60d50...bb5 1
Gjest På druen Skrevet 8. august 2021 #33 Skrevet 8. august 2021 Alt for moderne. Liker best litt eldre hus uten for mye vinduer og, med skikkelig loft og kjeller.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #34 Skrevet 8. august 2021 Utdatert stil, og hun forstår ikke hva som skaper et godt interiør (fargebruk, teksturer, kontraster osv.) så det ser generisk og dødt ut. Anonymkode: a1654...2d5 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #35 Skrevet 8. august 2021 Er veldig glad i minimalistisk , nordisk stil selv men hun har bommet litt. Derfor det virker så kaldt. Mange som ser på pinterest og blir inspirert men «misser» detaljene som gjør det fint. Boligen hennes mangler varme og virker tom. Nydelig utsikt da. Anonymkode: 8a3ba...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #36 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Utdatert stil, og hun forstår ikke hva som skaper et godt interiør (fargebruk, teksturer, kontraster osv.) så det ser generisk og dødt ut. Anonymkode: a1654...2d5 Enig. Jeg synes hele huset vitner om noen som har kastet seg på de nyeste trendene. Jeg elsker bl.a dansk design og har y-stoler selv. Vi har også en del andre designskatter som på en måte vil være klassikere uansett hvordan trendene forandrer seg. Jeg er rimelig minimalistisk selv, men det huset manglet rett og slett noe. Det er tydelig at hun har innredet etter hva som er trendy på Insta, men at hun egentlig ikke har snøring på design og helhet. Anonymkode: 85349...43c
Megplussto Skrevet 8. august 2021 #37 Skrevet 8. august 2021 Pent hus, og liker stilen veldig godt. Har til og med spisestolene jeg sikler etter, men ikke har råd til😄 For min del hadde det bare manglet litt farger. Basen er perfekt, minimalistisk med masse eikedetaljer. Fine møbler og store rom med masse lys. Med litt puter, malerier/bilder og flere grønne planter så hadde stilen vært helt innertier for min del❤️🌸
dragonfly91 Skrevet 8. august 2021 #38 Skrevet 8. august 2021 'Ville gjøre det til noe eget'..... Verdens mest upersonlige hus😅 Men ja, for all del er det jo fint, det ser bare ikke ut som noen bor der. 1
Gjest Solaire Skrevet 8. august 2021 #39 Skrevet 8. august 2021 (endret) Nydelig hus, men det fremstår kaldt og personlighetsløst. Jeg hadde aldri gjettet at det faktisk bor 2 barn der! Og eier de ikke en eneste bok eller noen familiebilder? 🤔 Det eneste jeg føler er egentlig at jeg blar meg gjennom en rådyr møbelkatalog fra 2018. Mange vakre ting, men ikke noe tegn til folka som bor der. Men jeg ser jo at huset er skikkelig, skikkelig stort. Kanskje hun fjernet alt med et snev av personlighet før bildetaking? Endret 8. august 2021 av Solaire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå