AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Jeg synes det blir litt vel amerikansk og kjedelig. Men for all del, vi er forskjellige https://www.minmote.no/interioer/hjemme-hos/a/w8j6w4/mininterioerstil-lise-valoe Anonymkode: 345e7...0dc
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Veldig stilig, men litt kaldt og upersonlig for min del.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Synes det er verre at barna heter Liam og Lycke.. Anonymkode: dabbf...e5f 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 For hvitt og sterilt for meg, likte møblene i tre og store vindusflater. Men ellers ble det for firkantet og usjarmerende. Anonymkode: 55b1d...2a2 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Jeg synes det var fint, og likte mange av møblene der. Anonymkode: a15fc...874 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Veldig flotte møbler, men jeg savnet bilder på veggene og farger! Hadde vært fint med litt fargerike tepper med mønster, kunst på veggene, barnetegninger samt flere planter. Kanskje spreke blomster i noen fargerike vaser? Skjønner at det er stylet og ryddet til fotografering, men siden alt er så lyst og det er så mange rene linjer ser det litt for anspent ut og det virker som at hver detalj er styrt med jernhånd istedenfor å gi inntrykk av at det "tilfeldigvis" ble perfekt. Anonymkode: 32bb5...205 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Det er sånne hus rike menn med gold digger av en kone bor i. Anonymkode: 6c170...3a0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 Likte selve huset, men jeg ville hatt mye mer farger selv. Anonymkode: 9b54d...518 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 Hehehe - ganske festlig det hun sier i intervjuet bl.a. "Jeg ville ha gått noen runder med meg selv før jeg kjøper det som er hypertrendy akkurat nå" - det er jo akkurat det hun har gjort! Eksteriørmessig ser huset veldig amerikansk ut - innvendig ser det jo ut som nok en generisk high-end-interiør bolig bortsett fra at det kanskje er såpass hvitt/kaldt i fargene at det begynner å bli litt utdatert? Anonymkode: 60e21...d6a 10
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg synes det blir litt vel amerikansk og kjedelig. Men for all del, vi er forskjellige https://www.minmote.no/interioer/hjemme-hos/a/w8j6w4/mininterioerstil-lise-valoe Anonymkode: 345e7...0dc Synes det var veldig fint jeg liker veldig godt store vinduer og at det er åpne løsninger Anonymkode: 60d50...bb5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 Synes det var fine rom og vinduer, og jeg liker bruken av treverk i noen av møblene. Stoffmøblene ville jeg hatt i en annen farge enn hvitt, for det ble for mye hvitt etter min smak. Anonymkode: 07029...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg synes det blir litt vel amerikansk og kjedelig. Men for all del, vi er forskjellige https://www.minmote.no/interioer/hjemme-hos/a/w8j6w4/mininterioerstil-lise-valoe Anonymkode: 345e7...0dc Veldig flott hjem. Så langt fra amerikansk som du kan få det. Heller nordisk og minimalistisk. Kunne gjerne hatt dette huset. Anonymkode: ee4d7...401 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er sånne hus rike menn med gold digger av en kone bor i. Anonymkode: 6c170...3a0 På seg selv, kjenner man andre. Anonymkode: ee4d7...401
AprilLudgate Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 Likte veldig godt trevalgene, og at det er en lys nordisk base som jeg liker. Men, jeg hadde endret på endel om jeg skulle startet på nytt med utgangspunktet. Likte absolutt ikke frontfasaden på huset, blir litt harry for min smak. Hadde hatt mer farger på de store møblene, også noe mer sort. Hadde hatt kunst og bilder på veggene. Og litt annet oppsett på planter og grønt. Mer barnevennlig i form av at man ser det bor unger der - lekekrok i stua for eksempel. Bokhyller og musikk. Badet kunne godt vært litt stramt og lyst, men jeg liker dårlig marmor. Så den reportasjen, og hun fremstod veldig langt fra min personlighet og interesser. Klassisk «drømmer om å bli stor blogger», men enormt lite sans for design og arkitektur. Kanskje slemt å si, men fikk det inntrykket.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 Elsker store vinduer, møblene, løsningen og utseende på huset ute. Er ikke spesielt glad i hvitt og her var det mye hvitt. Litt kaldt og upersonlig. Likte badet, elsker dusjen. Anonymkode: e7501...8e7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 Noen som vil ha oppmerksomhet rundt artikkelen? Siden den akkurat er postet på et annet forum også. Anonymkode: de561...678 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #20 Skrevet 8. august 2021 Pent og moderne hus. Ingen tvil om det. Men veldig sterilt, og det hadde gjort seg med litt farger innimellom. Anonymkode: bc026...296 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå