Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er idag uføretrygdet og jobber kun på Fontenehuset. Følte mens jeg blle jobbsøker at jeg ble skivsa ut pga personlighetstester jeg måtte ta for å komme på intervju... Savner jobben

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber du deltid i butikk nå? Men du bestod vel testene siden du tidligere jobbet i butikk? Evt. Fortsatt jobber du i en butikk? Dette ble litt forvirrende.. 

Anonymkode: 7f433...a4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ta det opp med personalet på Fontenehuset da? Kanskje de kan hjelpe deg ut i hospitering eller deltidsstilling etter hvert?

Hensikten med Fontenehusene er vel også rehabilitering og arbeidstrening så folk kan få en sjanse i ordinært arbeidsliv.

Anonymkode: b9708...839

• Liker 3
Skrevet
origin skrev (1 time siden):

Jeg er idag uføretrygdet og jobber kun på Fontenehuset. Følte mens jeg blle jobbsøker at jeg ble skivsa ut pga personlighetstester jeg måtte ta for å komme på intervju... Savner jobben

Nå sier du ingenting om årsaken til at du er ufør, men om du føler du har helse og kapasitet til å jobbe i butikk, så er vel det mulig å få til. Jeg aner ikke hva slags personlighetstester du sikter til, og hvorfor resultateten skviset deg ut før du kom til intervju, men det må jo ligge noe mer bak denne historien.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jobber du deltid i butikk nå? Men du bestod vel testene siden du tidligere jobbet i butikk? Evt. Fortsatt jobber du i en butikk? Dette ble litt forvirrende.. 

Anonymkode: 7f433...a4b

Hei nei er idag 100% uførerygdet. men kjenner virkelig på at jeg savner det. personlighetstestene man må ta for å komme på intervju siler  vekk meg og jeg vet aldri hva de ser etter. Føler meg litt lost

Anonymkode: 4a5ff...f48

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Era Vulgaris said:

Nå sier du ingenting om årsaken til at du er ufør, men om du føler du har helse og kapasitet til å jobbe i butikk, så er vel det mulig å få til. Jeg aner ikke hva slags personlighetstester du sikter til, og hvorfor resultateten skviset deg ut før du kom til intervju, men det må jo ligge noe mer bak denne historien.

nei. 

Skrevet

Finnes mange butikkjobber der du ikke må gjennom personlighetstest. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du styrken til å komme deg på fontenehuset, som etter min bok er noe tull, så kommer du deg også i en betalt jobb. Bruk energien din rett, ts.

Jeg har også vært på fontenehuset gjennom nav, men syns det var noe tull.

Anonymkode: 5a739...5cb

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Tvist said:

Finnes mange butikkjobber der du ikke må gjennom personlighetstest. 

tar gjerne i mot tips? 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du styrken til å komme deg på fontenehuset, som etter min bok er noe tull, så kommer du deg også i en betalt jobb. Bruk energien din rett, ts.

Jeg har også vært på fontenehuset gjennom nav, men syns det var noe tull.

Anonymkode: 5a739...5cb

Hva opplevde du som tull? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

tar gjerne i mot tips? 

Jeg har ikke jobbet i butikk, men fikk nesten Jobb i en Narvesen butikk en gang, etter et raskt muntlig intervju. Og ellers butikker som ikke er en del av en stor kjede. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...