AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #61 Del Skrevet 8. august 2021 Rugsprø med variert pålegg. Bruker mye grønnsakspålegg og fiskepålegg. Spiser det samme til frokost, lunsj og kvelds. Anonymkode: 6d1ed...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. august 2021 #62 Del Skrevet 8. august 2021 Havregrøt med chiafrø i, toppet med frosne blåbær/bringebær/ gresskarkjerner/økologisk peanøttsmør og kanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 8. august 2021 #63 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Omelett og havregrøt, en sjelden gang knekkebrød. Jeg spiser for det meste brød, men når jeg skal variere så går jeg for det nevnte. Endret 8. august 2021 av Trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 8. august 2021 #64 Del Skrevet 8. august 2021 Stekt egg med pesto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #65 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Magen min tåler ikke havregrøt. Usikker på om det er blandingen av melk og gluten. Anonymkode: f88fa...d38 Men nå sier du at du reager på melk så det kan godt hende det vil gå bra med et plantebasert alternativ. Jeg bruker mandelmelk Anonymkode: eb4e0...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #66 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Magen min tåler ikke havregrøt. Usikker på om det er blandingen av melk og gluten. Anonymkode: f88fa...d38 Jeg koker, eller lager kjøleskapsgrøt, på vann. Hiver oppi linfrø eller chiafrø for ekstra fett og næring. Anonymkode: b7004...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 9. august 2021 #67 Del Skrevet 9. august 2021 Smoothie av fryste bær, havremelk og div. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #68 Del Skrevet 9. august 2021 Bacon og tomatbønner Omelett Stekt spekeskinke og tomatbønner Bløtkokte egg Eggerøre Pannekaker og bacon Jeg må ha salt, fett og kaffi til frokost. I ukedagene blir det gjerne litt enklere. Anonymkode: b2ba1...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 9. august 2021 #69 Del Skrevet 9. august 2021 Usikker på om det bare er melk du ikke spiser eller om det generelt er melkeprodukter. Men jeg spiser cottage cheese, en form for frukt eller bær og en nevne nøtter. Kan fint erstattes med planteyoghurt om det er melkeprodukter du ikke spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 9. august 2021 #70 Del Skrevet 9. august 2021 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor ts ikke bare kan spise brød siden hun liker det så godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå