AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Tar om 8 måneder fagbrev som elektriker. Er 35 år gammel, og han enda ikke funnet jobben jeg trives med. Trives ikke i jobben som elektriker heller. Handler om arbeidsoppgavene, men også om arbeidsmiljøet. Ønsker meg en mindre fysisk jobb, gjerne kontorbasert. Norn forslag til hva jeg kan bruke utdannelsen min til? Ønsker ikke mer studielån, da jeg allerede har nok av det. Anonymkode: 2a72c...5e4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Lokfører? Arbeidsmiljøet er superbra og om ikke annet er det verdens beste kontorutsikt. Anonymkode: 41d31...ea4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Fullfør utdannelsen uansett! Du kan få brukt den i andre type jobber. Anonymkode: be5ac...9ab 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Ta fagskole (om så på deltid) og gå inn som ingeniør? Komboen av praksis og teori er ettertrakta. Begynne i brannvesenet? Eltilsynet? Anonymkode: fc020...d75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå