Gå til innhold

Hvem selger de beste tskjorte-bhene? Som er bare knallgode å bruke til hverdags.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem selger de beste tskjorte-bhene? Som er bare knallgode å bruke til hverdags.

Har ryddet opp i gammelt undertøyskapet. Har samlet over 30 stk bher som jeg ikke får brukt. Har igjen tre stk, og må kjøpe noe til...

Anonymkode: bc58f...22d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex, BH-ene som heter Love 😊👍

AnonymBruker
Skrevet

Cubus har noen jeg ble veldig glade i. Ingen spiler, og de har noen med triangelform også. Koster ca 129 kr mener jeg, og med en liten logo under ene brystet. 

Anonymkode: 40944...02a

AnonymBruker
Skrevet

Denne fra Calvin klein kjøpte jeg nylig og er superfornøyd! Mest behagelige bhen jeg har hatt noen gang. Sliter med å finne min størrelse (65B) i «vanlige» butikker, handler som regel hos cubus og har aldri brukt så mye penger på en bh før. Synes virkelig det er verdt å heller ha få dyre, men knallgode BH-er, enn mange som gnager, gaper og bare sitter så der på.

Anonymkode: 30661...8fb

Skrevet

Hvilken størrelse bruker du? Hva som er en knallgod BH vil jo variere mye avhengig av størrelse. 

Selv synes jeg det er vanskelig å finne gode T-skjorte BHer siden det er dårlig utvalg i min størrelse, men tror muligens at Deco fra Freya er den beste. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns denne er god, den løfter puppene litt og dytter dem litt sammen. Blir velig fint under en t-skjorte. Er egentlig en kompresjonsbh til bruk for etter brystoperasjoner.  Bruker 80C og har denne i sort og hvit i str M. 

https://mediconline.no/shapewear/undertoy-kvinner/bh/nordicare-mirabelle-bh-etter-brystoperasjon.html?gclid=CjwKCAjwpMOIBhBAEiwAy5M6YDDi3ZQvNrmmcY5PkdbRomeRfcP8vih-2CzbibHf1aHgc2Y-xPcl9xoCsBYQAvD_BwE

Anonymkode: 97607...05b

Skrevet

Jeg bruker nesten bare noen sømløse bh-er fra KappAhl, de er så utrolig behagelige på :) de har padding, men den kan man ta ut (det bruker jeg å gjøre), regulerbart feste med tre trinn med hekter bak på ryggen, og stroppene kan justeres. Rynket i front, så brystene blir separerte og ikke skvist sammen som i en sportsbh. Behagelig bomullsstoff. Nå har ikke jeg de største puppene (75B), men synes den gir god støtte. Ikke så kostbar heller, koster 199kr 

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/bh/seamless-boylelos-bh/311084/?nosto=productpage-nosto-2

Skrevet
Frosh skrev (På 8.8.2021 den 22.30):

Lindex, BH-ene som heter Love 😊👍

Kjøpte denne etter å ha lest her. Den passet meg kjempegodt. Likte den bedre enn modellen Ella, også Lindex som jeg hadde fra før.  80B her. 

Anonymkode: f1a4e...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...