Gå til innhold

Tar bruktbutikker imot varer som ikke er i sesong? jul/påske))

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å ta en opprydning her og har både for mye julepynt og påskepynt. Tar Fretex ol imot sånne varer gjennom hele året, eller har de ikke lagringsplass? 

Har også noen stiftemaskiner for mye, men antar at det er bare å hive i søpla. 

Anonymkode: 5085e...256

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du her? Hvorfor spør du ikke dem?

Anonymkode: 850ac...2ea

Skrevet

Ja, de aller fleste tar imot sesongvarer året rundt :) Men det beste er å spørre dem. Noen har bedre lagringsplass enn andre.

AnonymBruker
Skrevet

Noen kjøper julegaver hele året, og da kan de sikkert kjøpe julepynt hele året også. Så jeg vil tro at Fretex osv tar imot.

Anonymkode: a3e73...2f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Noen kjøper julegaver hele året, og da kan de sikkert kjøpe julepynt hele året også. Så jeg vil tro at Fretex osv tar imot.

Anonymkode: a3e73...2f8

Fretex butikkene har ikke sesongvarer ute i butikk året rundt, ei heller andre bruktbutikker jeg har vært innom. Det tas fram nærmere sesongen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor spør du her? Hvorfor spør du ikke dem?

Anonymkode: 850ac...2ea

Kanskje fordi Fretex er stengt i dag, og jeg pakker ned tingene i dag? Tenkte at kanskje noen her hadde jobbet/ jobber på bruktbutikker og visste. 

Anonymkode: 5085e...256

AnonymBruker
Skrevet

NMS-gjennbruk pleier å ta i mot hele året!

Anonymkode: 4641f...dc0

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor antar du det bare er å hive stiftemaskinene i søpla? Jeg ville donert dem, såfremt de virker.

Anonymkode: 3685d...ca8

Skrevet

Her tror jeg praksis er forskjellig, så du må rett og slett spørre i morgen når de åpner igjen. Min nærmeste bruktbutikk tar i prinsipp imot sesongvarer hele året, men det hender at de har mottaksstopp på enkelte typer varer pga mangel på lagerplass. 

Stiftemaskinene ville jeg gitt bort hvis de funker. Hvis bruktbutikken din ikke vil ha dem: legg dem ut på en av Facebookgruppene for kjøp/salg/gis bort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...