AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #21 Skrevet 8. august 2021 Hæ? Hva i alle… innebærer dette? Skjønner ikke. Anonymkode: 7f0fa...40a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #22 Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (4 minutter siden): Jeg hadde uansett satt pris på at alle måtte fex levere skriftlige prøver til arrangøren som ikke var eldre enn si 1 mnd? Men jeg har null nix nada erfaring med dette 🤷♀️😅 så jeg vet ikke hva som er vanlig. Det er jo en selvfølge. Har vært med på det en gang før. Det var veldig ordentlig, trygt og en fantastisk opplevelse som jeg vil med på flere ganger😉 Anonymkode: fd2fb...843
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #23 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo en selvfølge. Har vært med på det en gang før. Det var veldig ordentlig, trygt og en fantastisk opplevelse som jeg vil med på flere ganger😉 Anonymkode: fd2fb...843 🤢 Anonymkode: 398d3...aab
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #24 Skrevet 8. august 2021 Pikaboo skrev (1 time siden): Syke saker. Hva om en plutselig har seg med en slektning? Ja, foreldre eller søsken for eksempel… Eller kanskje besteforeldre. Anonymkode: 62fe1...8f8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #25 Skrevet 8. august 2021 Ja jøss, blir nok godtatt i Kvadraturen dette🤣. Her i byen blir det jo kaos bare noen hører bass lyder etter kl 22 og så ser man gamlingene i mandagsutgaven av Fevennen som klager. Kristiansand eller omegn er nok ikke rette plassen for noe slikt, da kommer nok moralpoliti og setter en stopper for dette. Husker når Quart festivalen var ny, da var markens full av kristne som ville frelse alle festival gjestene fra det onde. Strippe sjappa i dronningens ble kastet ut da ingen ville ha slike «vederstyggeligheter» i vår by. Kjør på, kan bli morro å se utviklingen. Men tenker meg at overskriften i fevennen blir noe som «Æ kan ikke si æ liår det no særlig» Anonymkode: 00f06...e5a 2
SlemUlv Skrevet 8. august 2021 #26 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kristiansand eller omegn er nok ikke rette plassen for noe slikt, da kommer nok moralpoliti og setter en stopper for dette. Og likevel finnes det en middels stor bdsm klubb, med lokaler, i området 😁
Gjest Kwest Skrevet 8. august 2021 #27 Skrevet 8. august 2021 SlemUlv skrev (2 minutter siden): Og likevel finnes det en middels stor bdsm klubb, med lokaler, i området 😁 Hvor da? Den har ikke jeg hørt om.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #28 Skrevet 8. august 2021 Det er allerede ett gloryhole i området, nær Sørlandssenteret. Anonymkode: c35f9...227
Katten.2.0 Skrevet 8. august 2021 #29 Skrevet 8. august 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Garantier for rensligher og fravær av sykdom er selvfølgelig en garanti. Alle som deltar må jo sjekke seg og det blir jo tilgjengelige dusjeområder der alle må vaske seg først. Anonymkode: fd2fb...843 Høres dyrt og komplisert ut.
Gjest lurven Skrevet 8. august 2021 #30 Skrevet 8. august 2021 Jeg er mann og hadde aldri turt det hvis der hadde vært aktuelt, du vet jo ikke hvem som er på den andre siden, tenk om noen biter deg i pikken eller at det er en mann som blower deg
Gjest Chroma Skrevet 8. august 2021 #31 Skrevet 8. august 2021 Hvem skal drifte dette, tenker du? Hvem skal betale og hvem skal holde styr på at alle tester seg og er renslige?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #32 Skrevet 8. august 2021 SlemUlv skrev (3 timer siden): Og likevel finnes det en middels stor bdsm klubb, med lokaler, i området 😁 Hvor da? Info noe sted? Anonymkode: f4e8d...acb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå