Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til får heg en magefølelse på at kjæresten ikke er stolt av meg. Ikke synes jeg er fin og bra nok. Forholdet er under et år og er usikker på om han egentlig liker meg. 
Bør man gå da?

Anonymkode: 6dcc4...8e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan også ha med din usikkerhet å gjøre. Hvis ting er bra ellers, bør du ha noe mer konkret før du gjør noe drastisk.

Skrevet

Kommuniserer det til partneren? Men jeg ville vært litt mer spesifikk på hva det er du føler du mangler fra ham. Hvilke ting kan han gjøre og hvilke ting kan du jobbe med selv? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ti10 skrev (2 minutter siden):

Det kan også ha med din usikkerhet å gjøre. Hvis ting er bra ellers, bør du ha noe mer konkret før du gjør noe drastisk.

Enig, det høres ut som om dette er din egen usikkerhet. Hvorfor skulle du ikke være bra nok eller fin nok? 

Anonymkode: 13506...e4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vurdert om dette var egentlig dine usikkerheter. Misforstå meg rett, såklart skal man være snill med seg selv, men tenk over om du egentlig ønsker å gjøre noen endringer i livet. Om man har vektproblemer,  ikke trener,  kler seg stygt, ikke gjør det greit karrieremessig etc er det kanskje ikke rart man føler seg crap?

Anonymkode: 44f44...e71

AnonymBruker
Skrevet

Ts her: 

Det handler nok mye om mine usikkerheter også. Og vet jeg trenger å jobbe med de. Og det trenger jeg uansett. 

Men hvordan gjøre det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Av og til får heg en magefølelse på at kjæresten ikke er stolt av meg. Ikke synes jeg er fin og bra nok. Forholdet er under et år og er usikker på om han egentlig liker meg. 
Bør man gå da?

Bytter kjæreste. Jeg har tidligere vært med menn som ikke interesserte seg for min karriere, hobbyer, milepæler, ting jeg driver med, studier osv. De viste heller aldri at de var stolt av hvordan jeg så ut, min væremåte. Mannen er interessert i alt jeg gjør og stolt av å være med en kvinne som meg. Jeg får høre det ofte, og han sier ofte at han setter pris på meg og at han er heldig som har en kvinne som meg. Jeg er visst vakker, talentfull, omsorgsfull og ikke måte på. Utrolig godt for forholdet, selvtilliten og motivasjonen til å jobbe videre for å oppnå målene sine. 

P.S. Jeg sier selvfølgelig det samme tilbake til ham. 

Anonymkode: 81255...88c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Enig, det høres ut som om dette er din egen usikkerhet. Hvorfor skulle du ikke være bra nok eller fin nok? 

Anonymkode: 13506...e4d

Fordi man ønsker å høre det. Det nytter ikke å vite at man er bra nok, når ingen rundt deg sier det eller viser det noen gang. 

Anonymkode: 81255...88c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...