AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Har vel alltid følt at jeg ikke er spesielt spennende. At jeg er dårlig på å by på humor, spenning osv. At jeg er litt for ordentlig og kjedelig. Nå har jeg fått meg kjæreste og følelsene blir forsterket. Føler han heller vil være med noen andre og går egentlig bare å venter på at det skal bli slutt. Finnes det noen måte å bli mindre kjedelig? Anonymkode: b810a...d9d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Har du ikke humor helt dødt liksom? Hvordan er det med kjæresten har han humor? Start i det små da? Pranks, skremme folk osv. Det bør jo nesten være morsomt for deg, ellers blir det jo litt kleint? Kjile funker? Må nesten finne ut va du liker av humor, og legge på litt der? Jeg bla, elsker å dumme meg ut. Litt selvironi osv. Anonymkode: c5869...fd6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har vel alltid følt at jeg ikke er spesielt spennende. At jeg er dårlig på å by på humor, spenning osv. At jeg er litt for ordentlig og kjedelig. Nå har jeg fått meg kjæreste og følelsene blir forsterket. Føler han heller vil være med noen andre og går egentlig bare å venter på at det skal bli slutt. Finnes det noen måte å bli mindre kjedelig? Anonymkode: b810a...d9d Du bør prøve å finne noe som interesserer deg. Ikke fordi andre skal synes du er interessant men hva som virkelig interesserer deg. Jo mer du lærer om noe som interesserer deg jo mer interessant vil du synes det er å være med deg selv og det smitter automatisk over på andre. Omfavn deg selv! Kanskje vil du utforske ulike ting før du finner ut hva som fenger,prøv deg frem. Kanskje begynne med noe fysisk også, det kan være bra for selvtillit. Noe du gjør for å utfordre deg selv og ha det gøy, ikke for å se fin ut. F.eks klatring, yoga etc. Anonymkode: 96f57...c72 1
Gjest CamillaCollett Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Jeg tror ikke egentlig finnes så mange kjedelige mennesker, jeg tror bare det finnes utydelige mennesker. Hvis man er for pregløs og korrekt og forsiktig blir det vanskeligere for andre å interessere seg. Vis hvem du er! Personligheten din, interessen din, kunnskapen din!
Roci Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Er det du selv som synes du er kjedelig, eller er det kun andre? Det har liten hensikt å prøve å bli mer "spennende" hvis du ikke først og fremst gjør det for din egen del. Hva interesserer deg? Hva har du lyst til? Du trenger ikke forsøke å bli mer "morsom" eller "spennende" for at noen - det være seg venner eller kjærester - skal like å være sammen med deg, hvis dette ikke er din personlighetstype, det kan fort virke påtatt og anstrengt. Men du har garantert andre kvaliteter som kan gjøre at folk ønsker å tilbringe tid sammen med deg. Jeg er nok f.eks. også egentlig en litt stille, forsiktig og "kjedelig" person, men har lært meg å være mer avslappet, takke ja til å bli med på ting selv om jeg kanskje føler meg litt usikker fordi jeg vet at det er utviklende å bevege seg utenfor komfortsonen. Jeg er dessuten blid og positiv av natur selv om jeg ikke er sånn "sprudlende", og jeg har en evne til å få mennesker til å føle seg sett og hørt. AB #3 over her har noen gode poenger. Selv har jeg i voksen alder bl.a. lært meg å snorkle og å padle, har oppdaget gleden ved friluftsliv, har gitt meg i kast med videreutdanning ved siden av jobb, og begynt å synge i kor, for å nevne noe. Dette gjør meg kanskje ikke umiddelbart mer spennende som person for andre, men jeg har det gøy, opplever mestring og treffer likesinnede. Og du - begynn å ta styringen i ditt eget liv og gjør det slutt med kjæresten din, han høres ikke ut som noen positiv del av livet ditt! 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Det spørs jo hva man legge i kjedelig og spennende? Det som er spennende for meg, trenger ikke være det for deg, og omvendt. I bunn og grunn er de fleste av oss ganske gjennomsnittlige og lite spennende, men vi tror vi må være så spennende hele tiden. Hvorfor det? Livet består av flest hverdager, og det viktigste er at man har et liv man trives med. Anonymkode: 84dd7...434 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå