Gå til innhold

Vikings på netflix

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett alle sesongene? Prøvde å se men følte hoved handlingen var damene som har sex. Lissom det styrte. Følte det ikke var noe romantikk en gang. Kun begjør og kåtskap. Forventet litt mer. Lite spennede. 

Anonymkode: e90db...799

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*begjær*

Anonymkode: e90db...799

AnonymBruker
Skrevet

🤔 Kan da ikke huske at det har vært så fryktelig mye sex i den serien.

Anonymkode: ed2a5...e21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var vel litt i de første par sesongene. Følte ikke det var veldig mye akkurat. GOT til sammenligning viste LANGT mer. Men det at damene tar initiativ i Vikings syns jeg forøvrig er helt ok.

Anonymkode: 6f665...7e3

• Liker 1
Skrevet

Sett alt, ble litt kjedelig innimellom. Men husker ikke at det var så mye sex. Gjorde ikke noe inntrykk tydligvis..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker noen få sexscener, men det var absolutt ingen dominerende faktor i serien. 

Jeg anbefaler å se den.

Anonymkode: 858a8...02b

Skrevet

Serien var veldig bra de første sesongene men ble ganske dårlig etterhvert, alt for mye sammensurium av historisk ukorrekthet

Skrevet

Likte serien, husker ikke så mye sex. Den ble fryktelig dårlig på slutten da, egentlig alt etter sesong 3 etter min mening. 

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har ikke sett ferdig enda, men liker serien godt. Jeg synes ikke det er plagsomt mye sex, og det er mest antydninger og hentydninger som jeg synes er fint. Det er finere med antydninger enn vulgære bilder av nakenhet. De to mest opphissende scenene for meg var når enken Siggi fikk i oppdrag å gjøre kongesønnen til en mann, og når Dronningen av Marcia tisset på såret til Kong Ragnar for å desinfisere. Vi fikk ikke se noen detaljer, men det var veldig opphissende og deilige scener. Ut over det synes jeg det er en bra og nokså realistisk serie. Jeg frykter at det går som flere antyder, at det blir mye enkle løsninger og surium på slutten, slik det ofte blir i lange serier.

Anonymkode: 79f01...4ff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...