AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 vi snakka en del på tinder, så dabbet samtalen av, det går 5 dager å fyren skriver til meg igjen så snakket vi i noen dager til, dabbet av igjen, I mellomtiden snakket jeg med sjukt mange andre, hadde helt glemt denne fyren, men så gikk vel 1 uke så skriver denne personen til meg igjen.. Hva i huleste? kan han ikke bare akseptere at vi dabber av Anonymkode: cf082...66e 3
Blomsterpotta Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): vi snakka en del på tinder, så dabbet samtalen av, det går 5 dager å fyren skriver til meg igjen så snakket vi i noen dager til, dabbet av igjen, I mellomtiden snakket jeg med sjukt mange andre, hadde helt glemt denne fyren, men så gikk vel 1 uke så skriver denne personen til meg igjen.. Hva i huleste? kan han ikke bare akseptere at vi dabber av Anonymkode: cf082...66e Hvorfor svarer du han ikke med å bare si at interessen ikke er tilstede? 5
GuroAmalieIsaksen Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Blomsterpotta skrev (3 minutter siden): Hvorfor svarer du han ikke med å bare si at interessen ikke er tilstede? Altså ja ts kan gjøre det, men det kan bli tatt som ganske brutalt eller slemt, pluss etter en hel uke uten noe kommunikasjon skjønner nok de fleste at her er ikke interessen tilstede 2
_Martine Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Jeg tenker fyren liker deg ts og vil ikke miste deg og prøver værtfall og det er helt greit du ikke er interessert, men da er vel det beste å si det til han på en fin måte Du jeg setter veldig pris på alle de fine samtalene vi har hatt, men føler bare ikke at interessen er helt der, beklager altså! 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Han er kanskje opptatt med barn, jobb, husarbeid og hverdagsliv og har ikke tid til timesvis med småprating med ukjente folk på nettet? Møt ham, så merker du hvor du har ham. Anonymkode: e2a45...555 1
GuroAmalieIsaksen Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): bare unmatch Anonymkode: eacbe...877 kan jo faktisk det, verden å datinglivet er brutalt så Endret 8. august 2021 av GuroAmalieIsaksen
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Blomsterpotta skrev (11 minutter siden): Hvorfor svarer du han ikke med å bare si at interessen ikke er tilstede? vil ikke være brutal å hard heller da _Martine skrev (4 minutter siden): Jeg tenker fyren liker deg ts og vil ikke miste deg og prøver værtfall og det er helt greit du ikke er interessert, men da er vel det beste å si det til han på en fin måte Du jeg setter veldig pris på alle de fine samtalene vi har hatt, men føler bare ikke at interessen er helt der, beklager altså! hmm ja det var jo et fint innspill AnonymBruker skrev (3 minutter siden): bare unmatch Anonymkode: eacbe...877 føler det blir litt slemt, etter alle de lange fine samtalene vi har hatt AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er kanskje opptatt med barn, jobb, husarbeid og hverdagsliv og har ikke tid til timesvis med småprating med ukjente folk på nettet? Møt ham, så merker du hvor du har ham. Anonymkode: e2a45...555 nei, han har sommerferie, har ikke barn og er student Anonymkode: cf082...66e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Spør om å møtes og se om det er noe før du avviser? Kanskje han ikke liker å skrive meldinger og synes det er vanskelig å holde samtalen i gang. Anonymkode: 09364...4df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå