Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle fått et kjøleskap levert på fredag, men de dukket aldri opp. Syns det er elendig service. Fikk ingen sms eller noe, selv om det stod i ordren at de skulle komme før kl 17 og ringe 30 min på forhånd. Er umulig å få tak i kundeservice så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kanskje jeg må innom en fysisk butikk? Jeg forstår at feil kan skje, men dette er elendig. Jeg har betalt med Bank Norwegian-kortet. Hvis jeg ikke får Elkjøp til å ordne opp, kan Bank Norwegian kontakte Elkjøp for å få pengene refundert, eller må jeg lage sak via Forbrukerrådet? 

Flere som har dårlig erfaring med denne sjappa? 

Anonymkode: 5c539...d67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er 50/50. Noen ganger opplever jeg bra service, men...Da jeg kjøpte hodetelefoner på klikk og hent, var jeg helt sikker på at de solgte brukte/ødelagte hodetelefoner til meg. 

Anonymkode: 3744a...3b6

AnonymBruker
Skrevet

I butikken her får vi helt eksepsjonell service. De prøver å gi oss gode priser, jobber med å finne produkter som passer oss, ikke bare som de ønsker å selge ut. Og løser returer og klagesaker på produkter veldig bra. Butikken er alltid pen og ryddig og. 

Elkjøp i nabobyen derimot, vil helst ikke handle der. Ingenting er på stell, dårlig service. Folk kjører gjerne en time for å komme til en annen elkjøp. Og er samme person som eier begge to butikkene så veldig rart. 

Har aldri handlet på nettet da

Anonymkode: 70dfd...11c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med netthandling via Elkjøp. Varen blir sendt innenfor rimelig tid, og ankommer innenfor forventninger og frister. 

Men jeg HATER å oppsøke en butikk. Pågående, fremadstormende og upålitelige ansatte som kun er opptatt av å selge mest mulig, uten å ta høyde for kundenes behov. Lite kundevennlighet og kundehøflighet i kassa også. Elkjøp er en fysisk møkkabutikk. Har vært i 4 forskjellige Elkjøp-butikker og føler dem er likens uansett hvor jeg er. Kan umulig være tilfeldig! 

Anonymkode: 5e417...c7b

Skrevet

Du har vært maks uheldig. Elkjøp, en kjede. Du har dessverre vært på en avdeling som ikke er servisvennlig. . 

Skrevet

For ca 20 år siden, kjøpte vaskemaskin. Noe var galt. Den bråkte ut av enhver verden. Elkjøp sendte reparatør. Som sa, jeg fylte maskinen for tungt. Det var visstnok min feil. Fortvilet dro jeg til butikken. Møtte et skikkelig hyggelig menneske. Jeg forklarte. Betongblokker kommer ut av vaskemaskinen. Hun ryddet opp. Tok tak i ting. Det ordnet seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Både elkjøp og power her jeg bor er helt udugelige. Bestilt kjøleskap fra begge, ingen evnet å levere. 

Anonymkode: 7dac4...269

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at du ikke får kontakt med kundeservice. Må jo bare ringe og ringe for å komme i kontakt da? Du må jo få vite hva som skjer?

Jeg har opplevd god service på mail. Klagde på at de forskøv levering på et produkt flere ganger, og da var det en som fikk til at det ble levert tidligere allikevel.

Anonymkode: 86a78...992

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

"Stekeovnen skulle leveres på døra 14. juli. Først ble leveringen utsatt til 29. juli på formiddagen. Dagen før levering fikk de beskjed om at varen ble levert på ettermiddagen istedenfor.

Weiberg-Aurdal og samboeren satt og ventet på at den skulle komme.

– Vi synes det var så rart at vi ikke har fått noe beskjed om hvor vi er i køen. Vi forventet at vi skulle få melding om at vi var neste på sjåførens rute, sier Weiberg-Aurdal til Nettavisen.

Da hun til slutt ringte fikk hun beskjed om at det ikke var noe ovn på vei til henne.

– De ga ikke beskjed en gang. Jeg satt og ventet på at ovnen skulle komme på døra.

– Jeg sa det her finner jeg meg faktisk ikke i

Elkjøp forsvarte dette til Weiberg-Aurdal med at hun ikke hadde svart på en melding og bekreftet til selskapet at det var greit at leveringen ble flyttet til ettermiddagen.

– Jeg fikk ikke noe melding om at jeg måtte svare, jeg fikk kun beskjed om at leveringen ble endret til 29. juli, sier hun.

I telefonsamtalen fikk hun også beskjed om at leveringen var endret til 3. september.

– Skal jeg sitte å vente på en ovn en hel måned? Jeg sa at det her finner jeg meg faktisk ikke i. Enten får jeg den ovnen jeg har bestilt eller så får jeg en bedre ovn til samme pris.

I samtalen fikk hun tilbud om å kjøpe en dyrere ovn til 10.000 kroner eller få 500 kroner avslag på ovnen hun hadde kjøpt."

Telemarksavisa. 

Når det er sagt, så er Elkjøp en stor kjede, med mange salg. Så at det blir kluss en gang i blant, må man kanskje regne med. 

Anonymkode: b8c07...529

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Når det er sagt, så er Elkjøp en stor kjede, med mange salg. Så at det blir kluss en gang i blant, må man kanskje regne med. 

Anonymkode: b8c07...529

Det hadde kostet dem lite å sende en melding: "Hei, vi beklager så mye, men vi har leveringsproblemer i dag. Passer det at vi kommer xxxxxx? Vi vil gjerne fortsette å ha deg som kunde og vi gjerne tilby deg gratis montering/eller gratis transport på varen du bestillte hos oss. Mvh yyyy"

De burde ha skjønt at den "lille" feilen kan koste dem dyrt i form av tapte fremtidige inntekter. Det er a-b-c markedsføring.

Anonymkode: 9ad81...6ff

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (15 minutter siden):

Den bråkte ut av enhver verden.

Enhver verden 🤣🤣🤣

Anonymkode: b9e54...899

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...