Gjest siljan Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Noen som vet om et bra nedlastingsprogram for å laste ned dvd filmer, gjerne en plass der de har filmer med tekst
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #2 Skrevet 19. september 2005 Edonkey, DC++, Bittorrent, Limewire.
Nella Skrevet 19. september 2005 #3 Skrevet 19. september 2005 Bittorrent. På piratebay.org finner du endel med norsk/svensk tekst også. Filelist.org brukes også endel. Og på www.btsites.tk finnes oversikt over de fleste bittorent sidene. Bruker Azureus som btklient og liker det bra.
Saga Skrevet 20. september 2005 #4 Skrevet 20. september 2005 Om det går bra med divx kvalitet så holder jeg en knapp på BearShare, om det ikke er de _nyeste_ filmene man skal ha tak i. Tekster finner man rundt omkring på nettet.
Gjest siljan Skrevet 27. september 2005 #5 Skrevet 27. september 2005 Om det går bra med divx kvalitet så holder jeg en knapp på BearShare, om det ikke er de _nyeste_ filmene man skal ha tak i. Tekster finner man rundt omkring på nettet. ← Finne tekst på nettet???hvor? og hvordan får jeg eventuelt lagt til tekst på dvd før jeg skal brenne..aldri brent dvd før heller så
Gjest Gitte Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Bruker å laste ned torrents fra piratebay.org, og laste de ned med azureus. Musikk laster jeg ned med bearshare
minienthe Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 DC++ og søk etter filmer som har "swesub" i navnet, da får du svenske undertekster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå