AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Jeg pleier å kjede meg på søndag. Ellers i uka er det helt greit å være alene, men på søndag. Blæh... Man kan jo alltids gå seg en tur, men trenger noen hobbyer tror jeg. Hva pleier dere å gjøre? Anonymkode: 9cf42...0b9
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Bruker ofte søndagen til husarbeid og planlegging av neste uke. Liker å ha alt klart til mandagen 😊
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Jeg rydder litt, drikker kaffe, soler meg og leser. Lufter hunden snart. Skal henge opp litt klær når maskinen er ferdig. Fant en død fugl på terrassen som jeg må kvinne meg opp til å ta bort. Kanskje barna insisterer på begravelse? Da blir det litt mer styr. Anonymkode: 4ba2e...bfc 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg rydder litt, drikker kaffe, soler meg og leser. Lufter hunden snart. Skal henge opp litt klær når maskinen er ferdig. Fant en død fugl på terrassen som jeg må kvinne meg opp til å ta bort. Kanskje barna insisterer på begravelse? Da blir det litt mer styr. Anonymkode: 4ba2e...bfc Det kan du nok regne med at de gjør 😕 Helgene er mer spennende og givende som barn. Man savner å være barn av og til. Anonymkode: 9cf42...0b9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Står opp tidlig, henter en kaffekopp, finner frem Macen. Surfer litt her, ser over nyheter, lager matplan og handleliste for uka. Innimellom bruker jeg en times tid på jobb, sorterer mail og planlegger uka, for å få en bedre start på mandagen. Løper en tur. Ut og spise lunsj, eller tar tak i et prosjekt på hjemmebane - kan være alt fra baking og annen matlaging, til oppussing. Bor med mannen, men med unntak av at vi ofte spiser lunsj sammen ute eller hos venner er jeg i liten grad med han søndag formiddag. Så ville ikke brukt det at du bor alene som sovepute, det er ikke slik at vi med partner er med dem hele tiden Anonymkode: 84f3a...244
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Drikker kaffe og leser nettaviser i senga i 1-2 timer før jeg står opp. På tide å stå opp snart kanskje.. Anonymkode: 29989...91b
Tarzani Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Får kaffe servert på senga og ligger og slapper av minst 1 time lenger enn jeg burde🤭 Etter det er det husvask, unger og dyr som skal ha sitt.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det kan du nok regne med at de gjør 😕 Helgene er mer spennende og givende som barn. Man savner å være barn av og til. Anonymkode: 9cf42...0b9 Ja, av og til kan det være veldig spennende og trevelt. Andre ganger er det bare kaos og styr. Det er mye forventer. I dag har vi fint vær så kanskje vi tar et bad? Savner av og til tider der jeg kan gjøre det jeg har lyst til. Anonymkode: 4ba2e...bfc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Drikker kaffe, leser aviser, går tur med hunden, gjør husarbeid, ser film - eller akkurat det jeg vil. Søndag er min favorittdag ♥️ Anonymkode: 16563...e0b 1
Eddie Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drikker kaffe, leser aviser, går tur med hunden, gjør husarbeid, ser film - eller akkurat det jeg vil. Søndag er min favorittdag ♥️ Anonymkode: 16563...e0b Akkurat det samme her!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 Vi pleier å ta en lang tur i skogen med hundene 😊 Hvis vi ikke får gjort det pleier det å bli en laaaang frokost med lett underholdning på tv og tilhørende surfing på hver vår mobil. Er det ikke det som er så deilig med søndag? Hele dagen går liksom litt i slow-motion 😍 Anonymkode: 208c6...1ca 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, av og til kan det være veldig spennende og trevelt. Andre ganger er det bare kaos og styr. Det er mye forventer. I dag har vi fint vær så kanskje vi tar et bad? Savner av og til tider der jeg kan gjøre det jeg har lyst til. Anonymkode: 4ba2e...bfc Ja, barn klarer alltid å finne på noe. Selv om jeg skjønner at det kan bli litt styr. Jeg badet på onsdag. Godt vann fortsatt, det er bare litt kaldere når man går opp igjen på land ☺️ Anonymkode: 9cf42...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi pleier å ta en lang tur i skogen med hundene 😊 Hvis vi ikke får gjort det pleier det å bli en laaaang frokost med lett underholdning på tv og tilhørende surfing på hver vår mobil. Er det ikke det som er så deilig med søndag? Hele dagen går liksom litt i slow-motion 😍 Anonymkode: 208c6...1ca Skjønner at søndagen er deilig når man har familie. Alene synes jeg det er kjedelig, men det er helt greit ellers i uken. ☺️ Anonymkode: 9cf42...0b9 1
Gjest BittenTei Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 Sover til ca. 10, morgen-te og litt TV I bakgrunnen, surfer nettet, setter på en klesvask, rydder litt, lager sen brunsj, mer husarbeid... Og så er det opp til unger, vær og vind for hva som ellers skjer resten av dagen. Gubben pusler med sitt 🤪🎮📺💻
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 Våkner forholdsvis tidlig, drikker kaffe, leser nyheter, setter på klesvask, leser bok eller ser film, vasker badet, hører musikk, alt i snegletempo. Anonymkode: ea96b...6c4
Cata Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 Lang morgenkaffe foran PC og så går jeg gjerne en tur etterpå.
Drizzt Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (44 minutter siden): Bruker ofte søndagen til husarbeid og planlegging av neste uke. Liker å ha alt klart til mandagen 😊 Samme her. Men også litt hjemmebaking med barna
Gjest Jaconandersen Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 (endret) Sletta. Endret 8. august 2021 av Jaconandersen
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 I dag sov jeg så lenge jeg trengte, kaffe og bok på senga, sen frokost/lunch på verandaen i sola. Har ikke bestemt meg for hva jeg har lyst til resten av dagen. Anonymkode: 2d369...896
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #20 Skrevet 8. august 2021 I dag har jeg gått til Ullevålseter (stue i Nordmarka) med p7 klem på øret. Løp veien tilbake. Nå har jeg dusjet og spist, og kan bruke resten av dagen på bok og TV. Siste feriedag, den ble ganske bra heldigvis 😊 Anonymkode: 8feff...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå