Gå til innhold

Fantasi - å bli sett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid tent på tanken av å bli observert i seksuelle situasjoner, om det har vært at noen kikket på meg når jeg onanerte, eller når jeg har sex. I fantasien blir den eller de så kåte at de ikke klarer la være å ta på seg selv, jeg er bifil så det kan være både kvinner og menn som kikker. Når jeg er nær å komme tenker jeg at personen har blitt litt med i akten og kommer på meg, spruter meg i munnen eller lignende, det er så sykt deilig å tenke på. Men jeg er likevel fullt tilstedeværende og elsker å se på mannen min imens han knuller meg, bare så det er sagt. Det handler ikke om at jeg ikke synes han er dødsdeilig, mer at jeg blir veldig tent av tanken på at noen ser på. Jeg tenner også på tanken at det er ett kamera som filmer oss og at jeg kan høre de som ser på og høre hvordan de blir tent og stønner og kommer. Blir våt bare av å skrive om det….

Jeg delte en gang for lenge siden ovenfor mannen min at jeg tente på å bli sett og vi hadde litt rollespill rundt det, men det gjør vi ikke lenger. Men det er helt greit, for det ble egentlig litt rart😅 Sexklubb hadde vært dødsspennende, men det blir nok aldri noe av, har ikke luftet den tanken for å si det sånn, for da blir han nok veldig sjalu. Han er ikke veldig sjalu, men der går nok grensen for han, det vet jeg.. 

Lurer på om disse tankene er ugreit ovenfor han? 

Anonymkode: ea382...63c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Trøst
Skrevet (endret)

Ikke ugreit i det hele tatt. En deilig og fin fantasi. Det hadde ikke vært noe galt i om du ønsket å ligge med andre menn heller, det er normalt at man dras mot andre og tenner på andre selv om man er i et forhold. 

Endret av Trøst
Skrevet

Ekshibisjonist fetish er vel ganske vanlig.  Jeg er tilhenger av at man i et forhold legger til rette for å få maksimalt med  tenning, og da finner man vel egentlig ut om man passer sammen. Optimalt sett burde man være sammen med noen som vil gi deg mest mulig gleder.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du klarer å fokusere på det å vise seg fram, slik at det ikke misforstås og tolkes som noe annet, tror jeg de aller fleste menn elsker det. Sexy dame er bare deilig. Men vær forsiktig, damer kan være eksplosivt hotte. Det er en lek med ilden. Sjalusi er vanskelig å kontrollere, en liten dose er sunt, men for mye ødelegger.

Anonymkode: 570fe...982

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har det som deg, TS. Har vært på sexklubber og kun hatt sex med partner, og det har vært helt fantastisk for meg!

Sex på steder hvor en KAN bli oppdaget gir meg også en ekstra tenning. 

Partner og jeg kan ofte hisse hverandre opp under akten med å spinne historier om andre personer, både tilskuere og deltakere. Hun har det heldigvis på samme måte. Vi blir også ekstra tente etter en dag på naturiststrand eller The Well.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har alltid tent på tanken av å bli observert i seksuelle situasjoner, om det har vært at noen kikket på meg når jeg onanerte, eller når jeg har sex. I fantasien blir den eller de så kåte at de ikke klarer la være å ta på seg selv, jeg er bifil så det kan være både kvinner og menn som kikker. Når jeg er nær å komme tenker jeg at personen har blitt litt med i akten og kommer på meg, spruter meg i munnen eller lignende, det er så sykt deilig å tenke på. Men jeg er likevel fullt tilstedeværende og elsker å se på mannen min imens han knuller meg, bare så det er sagt. Det handler ikke om at jeg ikke synes han er dødsdeilig, mer at jeg blir veldig tent av tanken på at noen ser på. Jeg tenner også på tanken at det er ett kamera som filmer oss og at jeg kan høre de som ser på og høre hvordan de blir tent og stønner og kommer. Blir våt bare av å skrive om det….

Jeg delte en gang for lenge siden ovenfor mannen min at jeg tente på å bli sett og vi hadde litt rollespill rundt det, men det gjør vi ikke lenger. Men det er helt greit, for det ble egentlig litt rart😅 Sexklubb hadde vært dødsspennende, men det blir nok aldri noe av, har ikke luftet den tanken for å si det sånn, for da blir han nok veldig sjalu. Han er ikke veldig sjalu, men der går nok grensen for han, det vet jeg.. 

Lurer på om disse tankene er ugreit ovenfor han? 

Anonymkode: ea382...63c

Hey hey. 😀

Ut i fra det du forteller OG siden du tenner på kvinner også, så ville jeg anbefalt at dere begynte med et par. For jeg vil anta at en ekstra kvinne kanskje ville gjort at han vippet i den retningen du ønsker om du skulle foreslått dette for han. 
Uten at jeg vet noe om hans fantasier om 2 kvinner.. men normalt sett. 😉
Og denne kvinnen bør være like attraktiv og fristende for han som denne andre mannen ville vært for deg. 
Jo jevnere dere gjør dette, jo mindre hard feeling etterpå.

Så mitt tips er, hør om hans ønsker om en ekstra kvinne, og fortell etterpå at det «følger» med en ekstra mann til på kjøpet. 
(Hvis meg) så hadde jeg allerede blitt kåt av tanken og hatt så mange scenarioer, ønsker og stillinger å planlegge i huet med 2 jenter samtidig.. at «han» ville bare blitt verdt det. 😜

men det er meg da.. 🤪

Skrevet
Alterego666 skrev (På 2021-8-8 den 9.57):

Sex på steder hvor en KAN bli oppdaget gir meg også en ekstra tenning. 

Partner og jeg kan ofte hisse hverandre opp under akten med å spinne historier om andre personer, både tilskuere og deltakere. Hun har det heldigvis på samme måte. Vi blir også ekstra tente etter en dag på naturiststrand eller The Well.

Dette👆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...