AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Har gått gjennom 2 lange forhold. Liker ikke singel livet, men å finne den riktige er vanskelig. Hvordan var det med dere? Dukker kjærligheten opp når man minst aner det? Det kan også være en bekjent som alt er i et forhold nå, men som etterhvert tar slutt. Hva vet man? Kv31 Anonymkode: 03d2c...df3
Gjest Alterego666 Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Det er ingen som er bestemt for hverandre, men man kan være ekstremt heldig å finne en livskjærlighet. Det kan skje alle steder og ingen steder. Enkel sannsynlighetsregning tilsier at det er bare å begynne og kysse frosker.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Alterego666 skrev (5 minutter siden): Det er ingen som er bestemt for hverandre, men man kan være ekstremt heldig å finne en livskjærlighet. Det kan skje alle steder og ingen steder. Enkel sannsynlighetsregning tilsier at det er bare å begynne og kysse frosker. Ja, noen er heldige. Andre ikke. Anonymkode: 03d2c...df3 1
sicario Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Har ikke troen på «den ene», eller at man er «ment to be». Tror det i så måte er mange «rette» der ute 😊 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Det finnes ingen ment to be. Det er en barnslig fantasi. Akkurat som når voksne kvinner sier at de venter på "drømmeprinsen". Anonymkode: 10163...c77 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det finnes ingen ment to be. Det er en barnslig fantasi. Akkurat som når voksne kvinner sier at de venter på "drømmeprinsen". Anonymkode: 10163...c77 Men man går gjennom noen kjærligheter før man finner den rette. Og så kan de dukke opp på de minst tenkelige plasser. Så man kan jo begynne å lure av og til. Anonymkode: 03d2c...df3 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Opp til kvinner Anonymkode: 4d0b1...b55
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men man går gjennom noen kjærligheter før man finner den rette. Og så kan de dukke opp på de minst tenkelige plasser. Så man kan jo begynne å lure av og til. Anonymkode: 03d2c...df3 Neida, det det ender med for de fleste er at de tar til takke. Anonymkode: 10163...c77 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Tror det finnes mange rette jeg, noen mer riktige enn andre. Det virker litt urettferdig om det bare skal være en eneste en.. Men jeg tror folk undervurderer hvor viktig det er å ha nogelunde samme verdier og interesser her i livet.
Tøvftta Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Det finnes ikke noe sånt. Man må bare finne den drittsekken man går best overens med. 5
Gjest Kwest Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Tror det finnes mange rette jeg, noen mer riktige enn andre. Det virker litt urettferdig om det bare skal være en eneste en.. Men jeg tror folk undervurderer hvor viktig det er å ha nogelunde samme verdier og interesser her i livet. Enig😉
Gjest TheCatLady Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 Jeg tror ikke på noe sjelevenner, meant to be eller sånt tull som kvinner blir foret med fra tidlig alder. Jeg tror på rett der og da og jeg tror noen kan være rett resten av livet. Det er flere personer som kan være rett for en, men det kan være vanskelig å treffe noen det er verdt å bruke tid på. Men ja, vedkommende kan dukke opp når man minst venter det eller når man leter etter vedkommende. Jeg tror ikke at det er noe fasitsvar der.
Gjest Glut Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 Av og til treffer man mennesker man har en utrolig tilknytning til og har en fantastisk kjemi med. Det føles nesten som man kjenner personen fra før, og man kjenner en indre ro, en følelse av sjelefred og lykke selv om man kanskje ikke kjenner personen så godt. Nesten som det er en indre magnet som drar deg mot vedkommende. Veldig merkelig og vanskelig å beskrive. Dette skjer imidlertid veldig skjelden tror jeg. Hva som gjør dette lurer jeg veldig på. Kan man kjenne igjen personer fra tidligere liv? Har man en sjelelig forbindelse til noen mennesker? Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dette, men har opplevd det og det er veldig ca å forklare.
Teethgrinding Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 Glut skrev (1 time siden): Av og til treffer man mennesker man har en utrolig tilknytning til og har en fantastisk kjemi med. Det føles nesten som man kjenner personen fra før, og man kjenner en indre ro, en følelse av sjelefred og lykke selv om man kanskje ikke kjenner personen så godt. Nesten som det er en indre magnet som drar deg mot vedkommende. Veldig merkelig og vanskelig å beskrive. Dette skjer imidlertid veldig skjelden tror jeg. Hva som gjør dette lurer jeg veldig på. Kan man kjenne igjen personer fra tidligere liv? Har man en sjelelig forbindelse til noen mennesker? Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dette, men har opplevd det og det er veldig ca å forklare. Er du seriøs eller? Du synes tror du har truffet en fyr i et tidligere liv? Bokstavelig talt? Looks like bullshit. Smells like bullshit. Probably bullshit.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 Jeg tror overhodet ikke på at det finnes en eneste rett for hvert enkelt menneske i hele verden. Ingen er noens "ment to be", det er en Hollywood-filmklisje vi blir flasket opp med fra vi ser Disney-prinsesser og prinser som småbarn. Og enkelte lever fortsatt i en sånn romcom, og tror fullt og fast at den kjæresten de har, var ment to be. Det er jo helt absurd. Man kan være heldig å treffe et menneske man går godt sammen med, kjemi og personlighet klaffer, men derfra og videre, så er de fleste forhold avhengig av innsats og arbeid for å fortsette i et godt spor. Med tanke på skilsmisse/samlivsbruddstatistikken i Norge, faller teorien om "ment to be" til steingrunn. Anonymkode: 1d99e...4e1 2
Gjest Glut Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 25 minutter siden, DHG said: Er du seriøs eller? Du synes tror du har truffet en fyr i et tidligere liv? Bokstavelig talt? Looks like bullshit. Smells like bullshit. Probably bullshit. Er tilhenger av buddhismen og jeg tror på reinkarnasjon ja.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 Glut skrev (1 time siden): Hva som gjør dette lurer jeg veldig på. Kan man kjenne igjen personer fra tidligere liv? Har man en sjelelig forbindelse til noen mennesker? Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dette, men har opplevd det og det er veldig ca å forklare Jeg lurer også. Det har skjedd meg to ganger, første gang da jeg var bare 7 år og "kjente igjen" en klassekamerat som jeg aldri hadde møtt før. (Vi bodde på forskjellige kanter av byen.) Han ble mitt første crush og 6 år i den alderen er lenge. Mange år senere skjedde det igjen, med en annen. Vi tenkte så likt at det var som om vi delte hjerne og kunne nesten fullføre setningene til hverandre. Kontakten som oppsto var helt utrolig. Anonymkode: 219bd...846 1
veronicalake Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 Tror mange ville fått det lettere, og ikke stresset så mye med kjærligheten om man la til side fantasien om "den rette". Det kan være mange som er "meant to be" for deg i løpet av livet ditt, på forskjellige tidspunkt. Tror også å legge til side den fantasien ville hjulpet mange ut av forhold som ikke fungerer lenger, men som på død og liv skal holde sammen fordi man tenker det bare er en rette. Jeg vet om så utrolig mange forhold som bare fungerer overfladisk, men hvor kjærligheten er borte for lengst, og man ikke har hatt et sexliv på flere år. Det kan man jo til stadighet lese om her inne også. Det er jo sånn utroskap skjer ofte! Vi mennesker er skapt sånn at man ofte blir der man er kjent, fordi det føles mest trygt og forutsigbart, uansett hvor utrygt og kjedelig det egentlig er. Det står respekt i det å innse at et forhold er over, takke for tiden sammen, og unne hverandre det å gå videre, og oppleve kjærligheten på nytt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 Ment to be, er en illusjon. Min beste kjærlighet i livet var min elsker over flere år. Vi hadde begge partnere og aldersforskjellen var stor. Hadde gjort det hundre ganger om igjen,selv om vi ikke tilbringte én natt sammen. Kun stevnemøter og hverandres partner in crime i livet ellers. Vi gjorde mye for hverandre,- og elsker hverandre fortsatt , selv om han nå er en meget gammel mann- og jeg har vært gift i mellomtiden. Love of my life,- men ikke ment to be. Og det er greit ❤ Kanskje i vårt neste liv. Anonymkode: 7ecd9...d36
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #20 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det finnes ingen ment to be. Det er en barnslig fantasi. Akkurat som når voksne kvinner sier at de venter på "drømmeprinsen". Anonymkode: 10163...c77 Over 20år og drømmeprrsonen for hverandre enda. Så tja.. Anonymkode: 2230a...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå