Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da mener jeg seksuelt. Husker dere alle dere har vært intime med? Lukt, smak, kropp og hvordan kjemien var? Går dere og husker på dette i nytt forhold?

Så redd at min kjæreste tenker mye på fortiden og andre damer. Jeg blir usikker og selvtilliten daler. 

Anonymkode: e6842...5bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er fem siden 1990, så svaret er ja. Men det er ikke noen ting jeg dveler ved i et nytt forhold. Sex er ikke SÅ godt. 

Endret av Cronosgjesten
  • Liker 1
Skrevet
Cronosgjesten skrev (4 timer siden):

Det er fem siden 1990, så svaret er ja. Men det er ikke noen ting jeg dveler ved i et nytt forhold. Sex er ikke SÅ godt. 

Så hvorfor har du sex da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da mener jeg seksuelt. Husker dere alle dere har vært intime med? Lukt, smak, kropp og hvordan kjemien var? Går dere og husker på dette i nytt forhold?

Så redd at min kjæreste tenker mye på fortiden og andre damer. Jeg blir usikker og selvtilliten daler. 

Alle kan vel huske sexen med eksene. Iblant går hodet innom minnenes aveny. Men det viktige er jo hva man gjør der man er. 

Anonymkode: 9a6a1...435

AnonymBruker
Skrevet

Husker du sexen med andre menn da?  Jeg husker lite av sånnt, men husker hvem jeg hadde bedre kjemi med i senga feks... 

Anonymkode: 2aeed...b73

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor bekymrer du deg for dette? Er dette noe du får gjort noe som helst med? Hva er poenget med å konstruere problemer i eget hode, som igjen kun går ut over deg selv?

• Liker 4
Skrevet

Det kommer vel helt an på hva slags forhold det dreier seg om. Vil tro de fleste husker sexen med ekskona de var sammen med i 20 år. På samme måte som de fleste ikke husker sexen med tilfeldige partnere.

Dette tipper jeg for øvrig er likt for både kvinner og menn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men savner dere sexen med eksen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...