AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Da mener jeg seksuelt. Husker dere alle dere har vært intime med? Lukt, smak, kropp og hvordan kjemien var? Går dere og husker på dette i nytt forhold? Så redd at min kjæreste tenker mye på fortiden og andre damer. Jeg blir usikker og selvtilliten daler. Anonymkode: e6842...5bc
Cronosgjesten Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 (endret) Det er fem siden 1990, så svaret er ja. Men det er ikke noen ting jeg dveler ved i et nytt forhold. Sex er ikke SÅ godt. Endret 8. august 2021 av Cronosgjesten 1
Adrenalina1 Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Cronosgjesten skrev (4 timer siden): Det er fem siden 1990, så svaret er ja. Men det er ikke noen ting jeg dveler ved i et nytt forhold. Sex er ikke SÅ godt. Så hvorfor har du sex da? 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da mener jeg seksuelt. Husker dere alle dere har vært intime med? Lukt, smak, kropp og hvordan kjemien var? Går dere og husker på dette i nytt forhold? Så redd at min kjæreste tenker mye på fortiden og andre damer. Jeg blir usikker og selvtilliten daler. Anonymkode: e6842...5bc Alle kan vel huske sexen med eksene. Iblant går hodet innom minnenes aveny. Men det viktige er jo hva man gjør der man er. Anonymkode: 9a6a1...435
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Husker du sexen med andre menn da? Jeg husker lite av sånnt, men husker hvem jeg hadde bedre kjemi med i senga feks... Anonymkode: 2aeed...b73 2
Era Vulgaris Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da mener jeg seksuelt. Husker dere alle dere har vært intime med? Lukt, smak, kropp og hvordan kjemien var? Går dere og husker på dette i nytt forhold? Så redd at min kjæreste tenker mye på fortiden og andre damer. Jeg blir usikker og selvtilliten daler. Anonymkode: e6842...5bc Hvorfor bekymrer du deg for dette? Er dette noe du får gjort noe som helst med? Hva er poenget med å konstruere problemer i eget hode, som igjen kun går ut over deg selv? 4
Brunello Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Det kommer vel helt an på hva slags forhold det dreier seg om. Vil tro de fleste husker sexen med ekskona de var sammen med i 20 år. På samme måte som de fleste ikke husker sexen med tilfeldige partnere. Dette tipper jeg for øvrig er likt for både kvinner og menn. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 Men savner dere sexen med eksen? Anonymkode: e6842...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå