Nabodama Skrevet 19. september 2005 #1 Del Skrevet 19. september 2005 Har vært plaget med nakkesmerter, muskelknuter i nakken osv i lange tider, men det har forverret seg etter at jeg begynte å jobbe på kontor. Har også hatt sykedager pga det, blir så ille av og til. Gikk til kiropraktor som fikk "låst opp" nakken min, uten at jeg ble så mye bedre av det. Har også spist endel Brexidol, uten at det heller hjelper særlig mye. MEN jeg ble mye bedre da vi begynte å bygge hus! Kroppsarbeid var tingen, altså mye variert bevegelse. Trening har jeg holdt på med i alle år, men det har ikke samme effekt, merkelig nok. Og enda bedre ble jeg da jeg hevet kontorstolen min. Merket "grepet" i nakken på slutten av dagen, men nå når jeg har en riktig sittestilling, er faktisk smertene og de stramme musklene borte! Det burde jeg jo egentlig ha visst! Bare bagateller som skulle til, og ting jeg skulle ha tenkt på for lenge siden, spesielt det med stolen. Sikkert mange andre også som har feil arbeidsstilling, og har plager pga det. Tror mange "stressnakker" egentlig skyldes dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå